Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deci sa inteleg ca-mi lipseste aerisitorul acum?
    Dacă e asa,este din ce in ce mai bine..

    Comment


    • Mai ai un motiv sa dai cu ei de pamant...pacat ca s-a ajuns in halul asta, deja incep sa generalizez, chiar nimeni nu mai face ceva ca lumea in "tara asta a lucrului bine facut"
      Acum sa nu zica ca l-ai pierdut, esti vinovat , nu ai fost atent la receptie. (glumesc) Este obligatia ta sa numeri "suruburile", zi, le-ai numarat? sigur ca nu , deci esti vinovat.
      Last edited by Oti; 9 December 2016, 22:51.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Nu i-ai intrebat in ce conditii le poti da rabla inapoi?
        Sau poate o cumpara vreunul din baietii ce aparau Dacia cu vehementa si se inchinau la garantie.

        De fapt, aici nu e vorba de garantie. Nu ti-au dat ceva ce functiona bine si s-a stricat. Ti-au dat ceva ce nu functiona din start bine, e o lipsa de conformitate, fiind o masina nefunctionala 100%.

        Comment


        • Originally posted by Alltricks View Post
          Deci sa inteleg ca-mi lipseste aerisitorul acum?
          Dacă e asa,este din ce in ce mai bine..
          din poza pusa de tine, eu nu inteleg nici ca-l ai, nici ca nu-l ai. iesirea aerisitorului ar trebui sa fie in partea de jos a pozei, intr-o zona care nu se vede in poza. adica mai jos de gheara de agatare de langa ochiul de ridicare. daca nu ai furtunul ala care iese din cutie cu capacel/filtru la capat, mergi la service si pune o intrebare tampa, in genul daca nu cumva cutia asta ce ti-au pus-o pe masina n-are aerisire. daca zic ca are, ii rogi sa ti-o arate. poate sunt sufficient de fraieri sa fi uitat de ea la remontarea cutiei. apropos, poti s averifici simplu daca e inlocuita cutia, pe facture tre' sa scrie seria cutiei. verifica daca pe masina ai aceeasi serie. ma rog, acu 8 ani scria pe factura/bon de comanda serie sasiu, serie motor si serie cutie.

          si da, intreaba-i in ce conditii poti sa le dai jucaria inapoi, ca nu-I normal sa te duci cu check-list-ul cand iti ridici masina din showroom sa vezi daca are toate spirele la filamentele de la bec, ca service-ul dacia din trompeta severin e plin de retarzi sau hoti. eventual poti sa-i intrebi pentru ce sa le deschizi process, neglijenta sau tentative de inselaciune, sa spuna singuri daca-s hoti sau prosti. dar toate astea dupa ce te asiguri ca n-ai aerisitorul si ca vocea clientului iti trimite mail cum ca acel aerisitor e obligatoriu. pt ca daca nu ma insel, sunt si masini fara aerisitor la cutie si poate nu e "must have" matul ala acolo.
          Last edited by Seba; 9 December 2016, 23:28.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Originally posted by Alltricks View Post
            Dacă e asa,este din ce in ce mai bine..
            Deci să înţelegem că tu nu ai stat lângă maşină când au schimbat cutia ?
            Ştiu că sunt situaţii când nu te lasă lângă maşină când lucrează "doctorii", dar nici pe un geam nu puteai privi operaţia ?
            Deci tu nici măcar nu eşti sigur că s-a înlocuit cutia ? N-ai verificat la preluarea maşinii seriile la cutia originală şi cea nouă cu care au înlocuit-o ?
            Atunci nu te supăra, să nu mai dăm vina pe low-cost, aici e altceva la mijloc

            Comment


            • bogdan_cr se presupune ca o duci la service autorizat...si nu fac manarii. De asta mergi la service autorizat, de asta cumperi masina cu garantie. Nu toata lumea stie unde sa gaseasca o serie (nici eu n-am stiut unde-i seria de la cutie pana la discutia asta).
              Si da, acolo este ceva dubios rau de tot.
              P.S. ASta nu trebuie sa apara in istoricul online de pe mydacia? Daca a fost schimbata cutia? Si seria cutiei?

              Comment


              • "Deci să înţelegem că tu nu ai stat lângă maşină când au schimbat cutia ? "
                Pai nu prea am reusit sa stau langa masina,ca a stat la ei in service mai bine de doua saptamani.Nu prea m-au lasat sa dorm acolo,dar mi-au spus ca data de livrare a cutiei este 30.11 si ei m-au sunat pe 29 sa-mi spuna ca e gata. Aici au fost prompti,nu am ce zice!Nu i-am sunat in fiecare zi sa-i ibtreb daca e gata sau nu...
                Aerisitorul este pe cutie,am verificat de dimineata,gaura care se vede este putin mai in fata de el...
                Pe devizul de la ei este trecut,pe langa cutia de viteze si ulei de cutie,asa ca dupa parerea mea,mi-au schimbat si uleiul un cutia cea noua,din cauza asta este ulei pe acolo.
                E normal,ce ziceti?

                Comment


                • uleiul il bagi pe jos (ma rog, latral), pe la dopul martor de nivel. tre' sa fii sonat sa umpli cutia cu ulei pe la aerisitor acu poate le-o fi picurat 2-3 stropi, asta-i normal, stai relax. pana la urma, masina e "normala" ca sa zic asa...adica nu mai agata, nu mai troncane? nu te lua dupa aia care zic "lasa ca merge si daca agata si tre' sa faci dubla debreiare, ca doar nu esti sofer de raba din 1970.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Cutia agata in continuare,indiferent de dubla tripla debreiere.
                    Ce am observat,nu ma pricep foarte bine,dar problema este la sincronizare.Dupa parerea mea,in turatie,daca retrogradezi dureaza un pic pana intra in viteza sau daca plec de pe loc si o turez mai tare,cand dau a doua se intampla acelasi lucru,nu se sincronizeaza imediat.
                    In concluzie,DOAR din punctul meu de vedere,cutia de pe masina asta este petarda,nu se pupa foarte bine cu motorul,dar repet :este DOAR parerea mea !

                    Comment


                    • Originally posted by bolovan View Post
                      Nu toata lumea stie unde sa gaseasca o serie (nici eu n-am stiut unde-i seria de la cutie pana la discutia asta).
                      Mă refeream la acte, în hârtii ce scrie, seria iniţială / originală, înlocuită cu seria nouă, asta trebuie să scrie - colegul Alltricks văd că aduce vorba de un deviz - şi nu e vorba de a dormi lângă maşină ci de a ruga pe responsabilul de lucrare să dea un telefon să fii prezent ca propritetar când se face lucrarea, eu aşa aş fi făcut.

                      Comment


                      • daca retrogradezi cu motorul turat, ar trebui sa dai un "sprit" scurt in acceleratie, altfel poti sa ai si mama sincronizarii, c-o sa pui cutia pe butuci. cu cat turatia e mai mare cand schimbi treptele, cu atat mai mult tre' sa potrivesti un pic turatia motorului cu noua treapta. agata doar la retrogradare, asa-i? cand dai superioara, cu exceptia tr2, de unde incep treptele mai lungi decat tr1, nu se intampla? daca da, cred ca tre' sa te obisnuiesti tu un pic cu o cutie de viteze mai "scurta".
                        eu vorbesc acum despre o cutie "normala", evident fara sa stiu cum se comporta a ta.

                        bogdane, in mod normal n-ai ce cauta langa masina, cu atat mai mult cu cat se lucreaza pe elevator. din pct de vedere legal, nu cunosti conditiile de protectia muncii sau ei nu au de unde sa stie ca exista client care cunoaste anumite lucruri ce tin de siguranta in exploatarea echipamentelor din service si nici nu trebuie sa dea examene clientilor sa vada care se incardreaza la stat langa mechanic si care nu. asa ca ori in bar, unde sunt monitoare puse pe posturile de lucru si unde poti sa vezi ce se intampla la masina ta, ori stai acasa si lingi linistit o bere. unde s-ar ajunge daca serviceurile ar suna pe fiecare client daca vrea sa vina sa vada ce? barul? eventual sa isi faca serbice-urile programul in asa fel incat sa nu-l aduca pe client din programul lui de lucru, de somn sau de bere eu ca si client ti-am lasat masina, cu o problema. tu, ca service, imi dai un timp de reparatie, imi spui ce se face, eu vin, eventual verific sa vad ca nu m-ai mintit cu lucrarile, marc cashu, strangem mana si ne vedem la revizie. e treaba ta ce service sa-ti faci treaba, nu trebuie sa te evrific. doar ca la noi, in tara asta minunata, nici Bentley daca ai avea n-ai fi tratat cu mai mult respect de catre cei de la service-uri.
                        Last edited by Seba; 10 December 2016, 17:48.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Eu daca as fi in DT Severin, acum eram la colegul Alltricks si bagam unspe viteze....mor de curiozitate, sper sa nu fie in seara asta.
                          Cred ca mai este o buba pe undeva, nu are cum sa fie doua cutii la rand cu belele, ori nu au schimbat-o ori nu au dat de cauza/efect.
                          Last edited by Oti; 10 December 2016, 17:56.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Originally posted by Seba View Post
                            bogdane, in mod normal n-ai ce cauta langa masina,
                            De acord, am şi zis că poate fi o problemă să stai lângă maşină, dar pe geam te lasă să te uiţi la lucrare. Voiam să văd doar atât, cutia veche scoasă de la maşină şi cea nouă care se va monta, una lângă alta preferabil.
                            Asta pentru că la ce experienţă am eu cu "DaciaService", să nu mai zic că mă enervez, aşa am ajuns să-mi fac la maşinile mele absolut tot în curte.

                            Comment


                            • La fel s-a intamplat si cu vechea cutie,in primul rand agata in prima si a doua,adică simti la mana ca nu intra liniar,sa spun asa,apoi daca era sa fie de la stilul meu de condus,nu cred ca-mi schimbau cutia....o problema este undeva :cutie/ambreiaj/timonerie.
                              Inteleg ca este o cutie cu rapoarte scurte,dar nu este normal sa agate sau sa nu poti baga in viteza,este ca si la dacia 1300,cine a condus asa ceva stie la ce ma refer...

                              Comment


                              • Originally posted by Seba View Post
                                ..., in mod normal n-ai ce cauta langa masina, cu atat mai mult cu cat se lucreaza pe elevator. din pct de vedere legal,...
                                Legea îți permite, iar dacă vrei să fi mai catolic decât papa îl pui pe client să semneze că stă pe propria răspundere și gata.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google