Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa face si la mine.

    Comment


    • Danut Mi,ori s-au lipit saboti de tambur si cand ai plecat de pe loc s-au dezlipit (se aude destul de tare)
      Ori e varianta aia mai naspa.... in care un material de frictiune s-a desprins de pe sabot si sta pe acolo (trebuie desfacut tamburul pe spate si verificat ce s-a intamplat acolo)Am intalnit cateva masini logan si renault care au patit asa ceva...

      Comment


      • Masina a facut 4 luni ieri...cam repede sa se strice ceva....Fanezu zice ca asa se comporta si a lui...mai asteptam pareri...multumesc baieti!

        Comment


        • Fanezu zice ca asa se comporta si a lui
          Asta nu inseamna ca n-are nicio problema. Eu zic ca n-are dar poate are si nu stiu eu

          Comment


          • unii zic

            “La pornirea de pe loc dupa punerea contactului si pornirea motorului, inainte ca masina sa atinga viteze mai mari de 20-30 km/h, in cadrul aceluiasi self-check, controllerul ABS-ul comanda pentru scurt timp blocul de valve pentru a determina daca si aceste componente functioneaza corect sau nu. Uneori acest zgomot e perceptibil si unii soferi se intreaba ce poate sa reprezinte acesta.”
            Last edited by Silica; 21 January 2017, 18:34.

            Comment


            • O fi asa....dar e normal la 10/15 km/h....scot din viteza..trag frana si masina mai face vreo cativa metri?

              Comment


              • Cativa ce inseamna? 1-2, 5?
                Nu ingheata instant. Se mai deplaseaza putin. E normal (vreo 2 metri).

                Comment


                • Am spalat masina dupa vreo 30min am vrut s-o mut!Când am dat în masalier dup vreo 20 m s a auzit o pocnitur!Frana de mana nu fusese trasa!Pare ca totul este ok.Asta s-a întâmplat acum o lun!

                  Comment


                  • Voi ati facut rodaj la masina?

                    Comment


                    • Am respectat ce scrie in carte in marea majoritate a timpului de rodaj, insa, in depasiri sau in situatii "cu greutate" nu am tinut cont de ce scrie acolo.

                      Comment


                      • Originally posted by sorin74ivn View Post
                        Am spalat masina dupa vreo 30min am vrut s-o mut!Când am dat în masalier dup vreo 20 m s a auzit o pocnitur!
                        Iti dau un sfat !
                        Nu mai spala masina pe ger sau atunci cand temperaturile sunt sub 0 gr. C.

                        POate ca o speli intr-o incapere (spalatorie) unde temp. este pozitiva , insa cand parasesti incinta ai temp. negative si asta nu e bine pentru tamburi , saboti , placute , discuri etc.
                        Last edited by prometheus; 22 January 2017, 01:18.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Ok am îneles dar nu poi lsa sarea care s-a strâns peste tot!Chiar dac caroseria,elementele de caroserie sunt din tabla zincata tot o va afecta în timp!
                          Last edited by sorin74ivn; 22 January 2017, 01:23.

                          Comment


                          • Originally posted by Seba View Post
                            cati dintre voi ati da 15000 de euro pe un logan de 90cp cu tractiune integrala? ca pe 1.0 sce sau 1.2_17v nu cred ca se va pune, raman 0.9tce is dci90, adica cele mai scumpe motorizari. alte motoare mai mari nu s-au omologat inca pe logan pentru romania. intrebarea de baza e cat credeti ca se va vinde? ca idee, 1.6_16v a fost variante cea mai prost vanduta de logan, 1.4mpi chel si ala in rate pe 10 ani a fost cel mai vandut model. masina de 6000 de euro. pana la 15000, cine se baga sa puna diferenta, mai ales ca acum masina o iei pe credit de maxim 5 ani? sunt convins ca n-o sa fie coada la dacia la poarta sau mitinguri de protest ca nu se fabrica destule loganuri 4x4...

                            asa de hobby poti cauta opiese de duster la dezmembrari si s ate apuci acasa sa tai si sa sudezi, pana "pusca" sistemul de tractiune de pe duster pe logan. dupa ce-ai facut mecanica, treci la electrica, senzori, modul de comanda cuplare diferential spate, imperecheri chei cu uch, ecu...sau faci prpriul sistem electronic, se poate si asa, daca intelegi electronica si iti place pistolul de lipit si mirosul de colofoniu dar nu cred ca se va incumeta cineva in viitorul apropiat.
                            La 15.000 iti iei duster 4x4.

                            Comment


                            • Ce întreb eu și ce răspundeți voi. Atunci reformulez: ar fi posibil un Logan (nu Duster, știu de existenta lui, nu stau in peșteră) cu tracțiune integrală? Că tot se fac mașini mici cu motoare monstru (erau pasionați care puneau motoare de ~200 bhp pe Twingo).
                              Prowd of my new wheels!

                              Comment


                              • posibil dar nu se merita > ar cumpara cineva ? arata/mi tu mie pe unu

                                lasa pe altii care stiu sa faca asta nu reno/dacia

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google