Hmmm. Punct de plecare: structura rezista până la un motor de xxx bhp. Asta e direcția pe care o doream.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Nu chiar:
1.-motor mai mare în CP*
2.-upgrade la frâne*
3.-posibil upgrade la suspensie*
*vezi Sandero RS 2.0 146CP, discuri de 280mm, discuri spate + altă suspensie.
Pentru transmisie 4x4, simplist, ai nevoie de un Duster ph2 1,6 16v euro5(K4M) de pe care iei motoru+ cutia+diferentialul spate apoi urmează problemele:
-suspensie
-arbore cardanic
-calculatoare (ETC-ul)
-etcPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by AlexPetro View PostCe întreb eu și ce răspundeți voi. Atunci reformulez: ar fi posibil un Logan (nu Duster, știu de existenta lui, nu stau in peșteră) cu tracțiune integrală? Că tot se fac mașini mici cu motoare monstru (erau pasionați care puneau motoare de ~200 bhp pe Twingo).
Exact cum ziceau si colegii, nu ar cumpara aproape nimeni logan 4x4 la banii la care s ar vinde, probabil similar cu dusterul care este mai mare , mai inalt, suv compact
Audi, cum zicea cineva, are masini berline cu tractiune integrala ,deci se poate, dar are preturi puuutin peste dacia, un a4 nu se compara la calitate si tehnologie cu un logan , dar poate costa cat 5 loganuri lejer, deci despre ce vb
Comment
-
Astazi , la al meu 0.9 Tce, oprit de 48 ore, am constatat o situatie care ma îngrijoreaza. Am verificat pe joja nivelul uleiului si era cu 1 cm peste maxim. Menionez ca la ultima verificare de acum 2 saptamani era normal, cu 1mm sub maxim. Am mers cam 10 km, am lasat motorul cam 1 ora sa se raceasc si am reverificat, acum era cu 0,5 cm peste maxim. Mentionez ca, motorul porneste si functioneaz normal, nu se aprind martori la bord, nu are zgomote anormale nici pe evacuare, fara fum... Antigelul e între minim si maxim în vas, nu a scazut. Uleiul nu miroase a benzina. S-a mai întâlnit cineva cu aceasta situatie? De unde ar putea apare surplusul?
Trimis de pe al meu ASUS_Z00LD folosind TapatalkLast edited by sebi.vas; 22 January 2017, 16:08.
Comment
-
de la pozitia masinii. Am patit si eu in curte la tata (banat...teren drept)...sa-mi arate nivelul minim...daca impingeam masina in spate vo 5-8 m...imi arata normal.
Te asigura ca-i teren drept si masina nu sta ridicata pe un damb/denivelare.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostNu chiar:
1.-motor mai mare în CP*
2.-upgrade la frâne*
3.-posibil upgrade la suspensie*
*vezi Sandero RS 2.0 146CP, discuri de 280mm, discuri spate + altă suspensie.
Pentru transmisie 4x4, simplist, ai nevoie de un Duster ph2 1,6 16v euro5(K4M) de pe care iei motoru+ cutia+diferentialul spate apoi urmează problemele:
-suspensie
-arbore cardanic
-calculatoare (ETC-ul)
-etc
deci s-ar putea. ca la orice alta schimbare, un Logan de genul asta ar fi o provocare. problema ar fi ca nu sunt pasionati care sa faca o modificare majora ca asta. asta zic ca ar fi tuningProwd of my new wheels!
Comment
-
Ei si voi...lasati omu sa viseze....daca vrei sa bricolezi, tiuning, cauta o masina de 1000e, sau chiar de 200-300e, si faci din ea ce vrei, mergi cu ea pe terenul din spatele casei sau te duci la concursuri de amatori acolo pe dealul stânii, pe platforma bineinteles si cu declaratii pe proprie raspundere semnate in fata unui avocat.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Originally posted by AlexPetro View Postvedeti? scurt si la obiect!
deci s-ar putea. ca la orice alta schimbare, un Logan de genul asta ar fi o provocare. problema ar fi ca nu sunt pasionati care sa faca o modificare majora ca asta. asta zic ca ar fi tuning
Nu va modifica nimeni in felul visat de tine un Logan, pentru ca sunt costuri foarte mari raportat la valoarea masinii.
Era pe forum un proiect Logan cu motor 2.0 benzina de pe Laguna.
Nu l-am vazut finalizat.
Iti dai seama ca Logan 4x4 e un proiect de 10 ori mai complex decat Logan 2.0.
Comment
-
Originally posted by AlexPetro View Postvedeti? scurt si la obiect!
deci s-ar putea. ca la orice alta schimbare, un Logan de genul asta ar fi o provocare. problema ar fi ca nu sunt pasionati care sa faca o modificare majora ca asta. asta zic ca ar fi tuning
Pt fabrica, sa produca asa ceva, clar nu merita. Asa ca raman pasionatii. Problema insa nu e ca nu exista destui pasionati, cii ca foarte multi pasionati n-au bani destui...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
-
.....
Au fost si cateva 2.0 turbo , 2.8 de vw
Dacia hamster (hibrid 4×4)-caroseria unui sandero stepway.
Si petru cei care nu stiu, prima data testele de la duster au fost pe caroserie de logan cu aripile umflate.
P.s.
Cum a dat putina zapada visam la 4×4
Cum vine vara visam la decapotabile
Asa ca : vise si intrebari placute Alexpetro
Comment
Comment