If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mie 0.9-le mi se pare silentios si la viteze de autostrada, mers cu 130km/h e ok in masina si pot discuta linistit cu pasagerul.
Asta in comparatie cu fostul 1.4 mpi de pe sandero unde dupa un drum cluj-munchen auzeam doar zgomot destul de mult si nu ma intelegeam prea bine cu pasagerii.
Pai in primul rand 1.4mpi (aka logan 1/logan 1 ph2)...sunt mai slab antifonate. In al doilea rand...1.4 merge mai turat (0.9 are 2250 rpm la 90Km/h...1.4 are vo 2600 rpm daca-mi aduc eu aminte bine...poate chiar mai mult).
Motorul in sine (aka cu capota deschisa ascultand motorul...imi pare putin mai zgomotos decat 1.4. Dar reiau...pentru ca este mai bine izolata masina si motorul merge la turatie mai joasa (deh...avantajul turbo)...ai mai putin zgomot in masina
Pai in primul rand 1.4mpi (aka logan 1/logan 1 ph2)...sunt mai slab antifonate. In al doilea rand...1.4 merge mai turat (0.9 are 2250 rpm la 90Km/h...1.4 are vo 2600 rpm daca-mi aduc eu aminte bine...poate chiar mai mult).
Motorul in sine (aka cu capota deschisa ascultand motorul...imi pare putin mai zgomotos decat 1.4. Dar reiau...pentru ca este mai bine izolata masina si motorul merge la turatie mai joasa (deh...avantajul turbo)...ai mai putin zgomot in masina
Off-topic si gata: 1.4 MPI avea cam 3500+rpm la 130km/h
La aceeai turatie 0.9 este mult mai silentios decat 1.4
Si aici nu e vorba de antifonarea masinii
E vorba de motor si atat
Da 0.9 este mai galagios la mersul in gol
Dar in sarcina este altceva comparativ cu 1.4 MPI 1.2 16V
stoicanu n-am stat afara cat timp am mers cu masina. Eu spun doar ce am constat eu.
Si da, la 130 km/h nu am probleme sa inteleg lumea in masina. La 1.4 aveam
am vazut expus in carefour un opel astra sedan cu pret de lista pentru modelul expus de 12.000 EUR... Era 1.4 ecotec de 100CP.
innauntru arata bine, geamuri electrice fata spate, butoane pe volan si o gramada de smecherii. Trebuie sa fii disperat rau de tot dupa diesel daca ai prefera un logan1.5 diesel doar pentru simplu motiv ca e diesel. Adica faptul ca e diesel cantareste mai mult decat vopseaua mai buna, tabla mai groasa, antifonarea mai buna, scaunele mai confortabile, plasticele de super calitate, design, siguranta sporita etc etc ...
Sa ma apuc acum de montat pasla pe capota, perete de foc, batator acustic si altele parca nu-mi vine sa mai cheltui, nu mi-am luat masina noua sa ma pun pe bricolat si s-o desfac toata. O vand si am terminat povestea ... De aceea intrebam, vad ca incep masinile sa se ieftineasca, Dacia incepe sa aiba concurenti seriosi in segmentul unde era sefi ...
Daca vanezi ofertele si ai rabdare, deja te cam uiti ca Dacia nu prea se mai merita si nu e asa minunata ...
Astra aia se vindea in vara trecuta, cand era si programul rabla, cu 10000E. Daca mai ai rabdare pana incepe iar rabla, ma gandesc ca tot ala va fi pretul.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Se vindea pentru ca tocmai ce aparuse Astra K si incercau sa scape de stocuri!
Si la >1300kg si 100 de cai aspirati se misca mai prost decat Logan si 0.9 TCe!
Eu sunt de parere ca Loganul ofera exact ce trebuie pentru pretul platit....Pt mine cel putin...a costat putin (5200euro) revizia costa 400 lei (filtre+ulei original),am luat-o pentru mers in oras (eu fiind mecanic car toata ziua scule,piese,etc.)per total sunt multumit pentru ceea ce am platit.Pot spune ca e masina de "munca" ca sa zic asa...Eu unul am cautat o masina sa imi fac treaba cu ea...Daca dau +10.000 E pe o masina cum spuneti voi acolo chiar imi era mila de ea...pentru drumurile care le avem e PERFECTA!.
...Eu spun doar ce am constat eu.
Si da, la 130 km/h nu am probleme sa inteleg lumea in masina. La 1.4 aveam
Asa si eu. In afara de faptul ca trebuia sa tip ca sa pot discuta cu pasagerul/ii nici radioul nu-l puteam auzi normal. La 1.2 pot discuta normal, chiar si daca merge radioul.
Și Loganul la 1100 kg, raportul fiind cam asemanator.
@gugu pentru reducerea zgomotului în habitaclu am montat bătător acustic, pasla perete de foc și capota motor.
@gugu, cu aproximativ 300 de ron am făcut liniște în habitaclu. Pe lângă suma de bani investita inițial la cumparare am mai investit în cotiera, tubulatura aer pasageri, deflector aer bara, roti fata și rezervor, becuri Osram, proiectoare logan 1, deschidere portbagaj prin alarma, ceara de cavități, camera auto dvr, și alte mărunțișuri.
Last edited by aris86; 26 January 2017, 02:14.
Reason: Automerged Doublepost
Unde sunt intrebarile in ultimele 1-2 pagini de posturi ? Ar trebui sa luam ( da, inclusiv eu ) cateva cartonase. Poate asa, ne invatam sa citim macar un titlu de topic si sa scriem la subiect.
Se vindea pentru ca tocmai ce aparuse Astra K si incercau sa scape de stocuri!
Si la >1300kg si 100 de cai aspirati se misca mai prost decat Logan si 0.9 TCe!
Macar iti dau 200 de kile de fier+plastic in plus, niste dotari si ceva siguranta+confort, tot in plus.
Si ca design, tot in plus iese.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment