Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • n-am inteles niciodata ce rost are sa cari dupa tine a 5 a roata tot timpul in ideea ca poate o sa faci pana undeva candva, cu toate ca multi dintre noi nu am patit asa ceva de cand suntem soferi, statistic vorbind sansele sunt foarte mici...
    Anvelopele au o uzura morala accentuata, nu e mai simplu ca vara sa tii ca rezerva o anvelopa de iarna si iarna sa tii ca rezerva o anvelopa de vara ?
    Asa nu cari dupa tine ani si ani de zile o anvelopa pe care mai mult ca sigur n-o s-o folosesti niciodata... Nici macar cand vine timpul sa-ti schimbi anvelopele la masina, nu mai gasesti sa iei acelasi lucru ca rezerva sa zici ca ai o simetrie pe toate 4, deci chiar e o inutilitate o roata "special dedicata" ca rezerva ...
    Last edited by GuGu21; 31 January 2017, 09:16.

    Comment


    • n-am inteles niciodata ce rost are sa cari dupa tine a 5 a roata tot timpul in ideea ca poate o sa faci pana undeva candva
      Iti e ciuda ca nu ai roata de rezerva, de aia nu intelegi.


      Cand ai sa faci pana odata si ai sa scoti kitul minune, sa vezi ce va fi la gura ta la adresa Dacia.
      Last edited by mr.K; 31 January 2017, 09:22.

      Comment


      • cheama un logan de taxi pe teleffon
        si sa aiba taaxiu rezerva la el

        Comment


        • Cat o fi taxiul daca-l chemi sus pe Transalpina? Sau pe vreun drum comunal uitat de lume, pe la ceas de noapte?

          Daca Dacia a eliminat rezerva, a facut-o din motive de taiere a costurilor. Numai unii spun ca le-a facut un bine.
          Last edited by mr.K; 31 January 2017, 09:47.

          Comment


          • La fel si cu airbag-urile. La ce naiba le mai pun astia, ca nu le folosesti.

            Comment


            • Da, pe o mașină cu spătar fix(BANAR) se poate monta un spătar fractionabil și rabatabil(Rear seat type FBANAR).

              Interesant e că primeai kit de pană cu soluție de introdus în anvelopă, soluție care distruge senzorii TPMS(nu SL10(2014-2015) ci doar primele serii(09-2015) de Prestige pe R16), ulterior(01/2016) au rezolvat problema via TPMS indirect
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by aris86 View Post
                Mare noroc ai avut ca ai găsit omul cu aro
                Adevarat
                Originally posted by Silica View Post
                eliminarea rotii de rezerva din locasul ei (alveola din portbagaj) sau roata de rezerva care nu este fixata corespunzator, modifica neconvenabil comportamentul structurii caroseriei in cazul unei coliziuni din spate.
                La asta m-am gandit si eu cand "m-a pupat o cucoana in fund".Pe moment ma gandeam,daca nu aveam roata de rezerva la coliziune,ajungea aia pana in luneta.Am zis ca roata de rezerva are si rol de "tampon".Zic si eu...
                Originally posted by GuGu21 View Post
                n-am inteles niciodata ce rost are sa cari dupa tine a 5 a roata tot timpul in ideea ca poate o sa faci pana undeva candva, cu toate ca multi dintre noi nu am patit asa ceva de cand suntem soferi, statistic vorbind sansele sunt foarte mici...
                Anvelopele au o uzura morala accentuata, nu e mai simplu ca vara sa tii ca rezerva o anvelopa de iarna si iarna sa tii ca rezerva o anvelopa de vara ?
                Asa nu cari dupa tine ani si ani de zile o anvelopa pe care mai mult ca sigur n-o s-o folosesti niciodata... Nici macar cand vine timpul sa-ti schimbi anvelopele la masina, nu mai gasesti sa iei acelasi lucru ca rezerva sa zici ca ai o simetrie pe toate 4, deci chiar e o inutilitate o roata "special dedicata" ca rezerva ...
                Crede-ma ca e bine sa o ai.In 25 de ani de soferie am avut doar 2 explozii(nu pene minore),dintre care una m-a prins nepregatit(fara rezerva la mine) si alta cu rezerva.In primul rand nu o cari tu si in al doilea rand nu ocupa cine stie ce spatiu din portbagaj.
                Originally posted by mr.K View Post
                Iti e ciuda ca nu ai roata de rezerva, de aia nu intelegi.


                Cand ai sa faci pana odata si ai sa scoti kitul minune, sa vezi ce va fi la gura ta la adresa Dacia.

                Originally posted by anton.dan View Post
                cheama un logan de taxi pe teleffon
                si sa aiba taaxiu rezerva la el

                Originally posted by mr.K View Post
                Cat o fi taxiul daca-l chemi sus pe Transalpina? Sau pe vreun drum comunal uitat de lume, pe la ceas de noapte?

                Daca Dacia a eliminat rezerva, a facut-o din motive de taiere a costurilor. Numai unii spun ca le-a facut un bine.
                Corect.
                Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  Daca Dacia a eliminat rezerva, a facut-o din motive de taiere a costurilor. Numai unii spun ca le-a facut un bine.
                  Cine crede ca Dacia (sau oricare alt producator auto) scoate roata de rezerva din orice alt motiv inafara de "cut cost", e naiv

                  Cand au subtiat tabla, tot la utilizatori s-au gandit, sa fie masina mai usoara, sa consume mai putin

                  Comment


                  • Si sa murim mai repede,fara sa ne chinuim....
                    Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

                    Comment


                    • E o inutilitate o roata "special dedicata" ca rezerva ... Nu am zis ca e mai bine sa nu fie deloc, si eu am rezerva tot timpul la mine, kitul nici nu mai stiu pe unde e...
                      De aceea am zis, vara tii ca rezerva o roata de iarna si iarna tii ca rezerva o roata de vara. Nu are sens sa tii o roata dedicata tot timpul, daca nu faci pana 20 deani tii aceeasi anvelopa degeaba 20 de ani dupa tine... Ma refer la cei ca mine care nu au deloc roata de rezerva, nu vad de ce ai baga bani intr-o a 5 a roata speciala pentru pana...
                      Iti ajung 4 de iarna + 4 de vara.

                      Comment


                      • evident, daca ai toate anvelopele deja pe janta (4 cu 4), este absurd sa iti mai iei o roata special de rezerva.
                        Asa am facut si eu. Oricum am si kit-ul de reparatie cu care a venit masina, in cazul in care e doar o intepatura. Just in case

                        Comment


                        • Eu zic ca cel mai bine este sa tii o roata de rezerva de vara si una de iarna cu anvelope dedicate. Adica 10 roti sau 10 anvelope in total. Cand schimbi anvelopele schimbi si la rezerva.

                          Comment


                          • da si rezervele sa le ti acasa in camara

                            Comment


                            • Colegii ce diferen este intre bandourile originale i cele neoriginale?Astea neoriginale am gsit la 100ron setul iar cele originale sunt 269ron!

                              Comment


                              • Pretul.
                                Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google