Bad post. Nu am reusit sa uploadez pozele cu carenajele spate...
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Originally posted by McDan View PostDe aici ce sa înțeleg ca daca merg intr-o reprezentanta acestia cauta "defectul/cauza" cu microfon direcțional, iar daca nu, insemana ca ei își fac treaba "fix-pix"?
În reprezentanță te vor trimite la plimbare(cum e și normal), și eu la fel (dacă aș lucra la Dacia) dar nu înainte de a-ți demonstra pe alte mașini noi prezența țiuitului
Nu e scut pentru putea spate e deflector și costă cam 50 euroPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View Post...În reprezentanță te vor trimite la plimbare (cum e și normal), și eu la fel (dacă aș lucra la Dacia) dar nu înainte de a-ți demonstra pe alte mașini noi prezența țiuitului...
In primul rand un "tiuit" indiferent de natura lui nu ar trebui sa fie ceva normal (ca doar nu o fi vreun tren sau nava spatiala), mai ales in cazul unor piese electronice (gen condensatori, relee...etc..de aici posibil sa ai supra sarcina, sa se topeasca, sa explodeze, Doamne fereste sa ia foc) si de aici nervi si timp pierdut din cauza citez "te vor trimite la plimbare (cum e și normal), și eu la fel (dacă aș lucra la Dacia)"...NU...nu e normal.
In al doilea rand cand mergi la reprezentanta si ai rapuns "asa fac toate"...poate e ok DAR imi dai mataluta hartiuta scrisa precum ca ai verificat si e ceva "normal" si iti asumi eventuale defecte ulterioare, nu sa zici dupa aceea... stiti domnu dar de ce nu ati venit / insistat, cu cine ati vorbit?, aveti ceva la mna sau doar prin viu grai... ca nu mai e treaba noastra de aici..spalati-va pe cap (ca de...cam asta e "politica" la noi in tara).
In al treilea rand indiferent de ce probleme/cauze/defecte pot aparea trebuie sa fii tratat ca atare, ca de aia suntem "toti" mai mult sau mai putin "handi" si ne acceptam soarta, ne batem in piept ca ce si cum, pai sa vezi ca sa a zis nenea x, stai calm (dormi linistit, FNI vegheaza pentru tine) dar realitatea e mult mai "grava", dai un ban, poate pentru unii un sac si dupa aia plangi cu ne"dreptatea" in mana. Vorba aia stau la rand pe banii mei. DE CE?
PS: cat as vrea sa nu-mi calc pe suflet, in anumite privinte (se stie care) ii dau dreptate lui #mr.K
Ce-mi place fraza asta "Cei de la dacia ma tot amagesc ca asa fac toate" (#bogdan_cj) cred ca a devenit o vorba cu "drepturi de autor". Nu tata, eu iti fac sesizare, tu imi demonstrezi conform fisei tehnice ca se incadreaza in norme, imi dai hartiuta la mana ca e OK, pa si la revedere.Last edited by McDan; 16 February 2017, 10:43.
Comment
-
Adica vrei sa-l reglezi la cea mai coborata pozitie. La L1 era o "maneta" de care trageai in sus si apoi te lasai cat de tari puteai in scaun, iar cand ajungea jos de tot lasai libera maneta brusc.
Banuiesc ca L2 e acelasi principiu. La mine a mers dupa 2-3 incercari pana am prins "spilul".
Comment
-
”asa fac toate” e marca inregistrata ca ”alta intrebare”.
Acu 2 ani am mai fost cu probleme de transpirari de ulei la planetara la cutia de viteza si evident m-au trimis la plimbare. Acu vad ca problema a mai evoluat si o sa mer sa cer explicatii referitor la posibilele scurgeri de ulei. Noroc ca masina are Dacia Extenso, altfel as fi fost bun de plata.
Comment
-
Originally posted by McDan View PostDA...imi arati ca si altele fac la fel..asa si?
In primul rand un "tiuit" indiferent de natura lui nu ar trebui sa fie ceva normal (ca doar nu o fi vreun tren sau nava spatiala), mai ales in cazul unor piese electronice (gen condensatori, relee...etc..de aici posibil sa ai supra sarcina, sa se topeasca, sa explodeze, Doamne fereste sa ia foc) si de aici nervi si timp pierdut din cauza citez "te vor trimite la plimbare (cum e și normal), și eu la fel (dacă aș lucra la Dacia)"...NU...nu e normal.
In al doilea rand cand mergi la reprezentanta si ai rapuns "asa fac toate"...poate e ok DAR imi dai mataluta hartiuta scrisa precum ca ai verificat si e ceva "normal" si iti asumi eventuale defecte ulterioare, nu sa zici dupa aceea... stiti domnu dar de ce nu ati venit / insistat, cu cine ati vorbit?, aveti ceva la mna sau doar prin viu grai... ca nu mai e treaba noastra de aici..spalati-va pe cap (ca de...cam asta e "politica" la noi in tara).
In al treilea rand indiferent de ce probleme/cauze/defecte pot aparea trebuie sa fii tratat ca atare, ca de aia suntem "toti" mai mult sau mai putin "handi" si ne acceptam soarta, ne batem in piept ca ce si cum, pai sa vezi ca sa a zis nenea x, stai calm (dormi linistit, FNI vegheaza pentru tine) dar realitatea e mult mai "grava", dai un ban, poate pentru unii un sac si dupa aia plangi cu ne"dreptatea" in mana. Vorba aia stau la rand pe banii mei. DE CE?
PS: cat as vrea sa nu-mi calc pe suflet, in anumite privinte (se stie care) ii dau dreptate lui #mr.K
Ce-mi place fraza asta "Cei de la dacia ma tot amagesc ca asa fac toate" (#bogdan_cj) cred ca a devenit o vorba cu "drepturi de autor". Nu tata, eu iti fac sesizare, tu imi demonstrezi conform fisei tehnice ca se incadreaza in norme, imi dai hartiuta la mana ca e OK, pa si la revedere.
E ca atunci când te sui în metrou și auzi un țiut - o fi defect motorul.
Îți dă hârtie la mână pe care va scrie TEST OK - Defectul nu s-a manifestat și alte mențiuni referitoare la modficările de pe mașina (gen becuri cu led ce pot modifica sistemul de manangement al energiei)
P.S. Te pomenești că ai ureche muzicală și auzi frecvențe pe un domeniu mai larg de 20-20000HzPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Da, eu spun că acel ţiuit este normal pentru tipul asta de GEPDA, şi eu am la fel GEPDA L1 fără asistenţă variablilă cum e la L2 dar puterea se obţine la fel.
Motorul pompei hidraulice este un motor sincron trifazic ( adică motor cu rotor colivie de veveriţă ), este alimentat la 12V c.c. prin convertizor trifazic - adică microprocesor, circuite de comandă drivere MosFet, am reparat câteva aşa ca ştiu ce spun.
Frecvenţa de lucru a convertizorului e cea care se aude, undeva peste 2kHz . Deci motorul e alimentat in c.a. trifazic cu frecveţa aia de câţva kHz si se aude. S-a folosit motor trifazic pentru puterea necesara de câţiva cp şi un volum mic al motorului.
Comment
-
Vorbiti cumva despre tiuitul care se aude la inceputul filmului, inainte de pornirea motorului? Este ceva normal...
https://www.youtube.com/watch?v=Ii87...ctD1KfNiHgzlpC„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
Comment