Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imi poate spune cineva cum extrag uleiul din motor? Am luat seringa si furtun, am incercat pe la joja, dar niciun rezultat.

    Comment


    • La Dacie orice tiuit, pocnet, troncanit, fasait etc este ceva normal...

      Comment


      • Originally posted by Oti View Post
        Vorbiti cumva despre tiuitul care se aude la inceputul filmului, inainte de pornirea motorului?
        Oti, nu e vorba de acel ţiuit, din câte aud eu GEPDA este mai sus în tonalitate ca cel din filmul tău. Oricum ar fi GEPDA, că e L1 sau L2, se învârte doar după ce porneşti motorul, e legat de încărcarea bateriei, altfel o consumă urgent GEPDA la câte zeci de amperi ia şi în gol mergând. GEPDA nu mai funcţionează dacă alternatorul nu incarcă. Protejează bateria aşa mult curent haleşte.
        Şi ţiuitul GEPDA modifică tonalitatea când învârţi de volan, asta e evident
        Despre ţiuitul din filmuleţ, am fost la mine la maşină şi se aude la fel cu motorul oprit, nu e GEPDA, se aude dinspre corpul clapetei. De ce face aşa rămâne de investigat (!?)
        Last edited by bogdan_cr; 16 February 2017, 16:34.

        Comment


        • sa nu o dam in tangouri, ca nu e chiar asa.....caz real: BMW X5, in 2012, mega full option (exagerez pentru efect), luat de nou, din Romania, de la reprezentanta, singurul si unicul proprietar (nu eu, pana mea, doar am Dacie). Intr-o zi, in primavara lui 2015, la venerabila varsta de 60k km, proprietarul (atehnic, doua maini stangi, nicio o treaba cat de vaga cu tehnica) aude un fasait si un troncanit (ceva de genul) de sub masina, cand mergea cu geamul deschis. S-a dus fix la BMW, la service, aia i-au dat hartie la mana ca "asa face toate", "e normal", "fara defect tehnic". Peste o luna, mergand pe un deal, inclinatie mica de tot (eram in masina cu el), brusc s-a blocat diferentialul spate, mai aveam putin sa iesim prin parbriz, noroc cu centurile. Chemat platforma, dus la acelasi service BMW, concluzia: inlocuire punte spate! Era in garantie.
          Cu banii pe care i-a dat pe X5-ul asta, isi facea firma de taxi cu loganuri Acces, intr-un oras mai mic din provincie!
          Last edited by m3dic911; 16 February 2017, 16:38.

          Comment


          • Originally posted by Crs. Sandel View Post
            Imi poate spune cineva cum extrag uleiul din motor? Am luat seringa si furtun, am incercat pe la joja, dar niciun rezultat.
            trebuie sa gasesti pozitia, introduci furtunul, vezi ca nu pana la capat. undeva cu 10cm mai sus este un fel de "supapa", atunci incepi sa tragi....daca nu intelegi ce am vrut sa spun...da-mi un pm
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • eu doar am bagat furtunul de perfuzie pe la joja, conectat seringa de 100ml si am scos fara nici o problema.

              Comment


              • Eu am folosit furtunul de silicon de la o punga urinara (3 lei la farmacie) Furtunul are cam un metru iar pe la joja trebuie sa-l bagi vreo 50-60 cm. Apoi am tras cu gura, cu grija sa nu fac gargara.

                Comment


                • Originally posted by bogdan_cr View Post
                  Oti, nu e vorba de acel ţiuit, din câte aud eu GEPDA este mai sus în tonalitate ca cel din filmul tău. Oricum ar fi GEPDA, că e L1 sau L2, se învârte doar după ce porneşti motorul, e legat de încărcarea bateriei, altfel o consumă urgent GEPDA la câte zeci de amperi ia şi în gol mergând. GEPDA nu mai funcţionează dacă alternatorul nu incarcă. Protejează bateria aşa mult curent haleşte.
                  Şi ţiuitul GEPDA modifică tonalitatea când învârţi de volan, asta e evident
                  Despre ţiuitul din filmuleţ, am fost la mine la maşină şi se aude la fel cu motorul oprit, nu e GEPDA, se aude dinspre corpul clapetei. De ce face aşa rămâne de investigat (!?)

                  Țiuitul din filmul lui Oti e prezent pe toate astea noi, inclusiv la Seat și VW, inclusiv secvența de țăcăneli la pornire și oprire.

                  La X52 GEPDA nu își modifică tonalitatea așa de tare doar apare și apoi dispare țiuitul pompei la mișcarea volanului
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Originally posted by Crs. Sandel View Post
                    Imi poate spune cineva cum extrag uleiul din motor? Am luat seringa si furtun, am incercat pe la joja, dar niciun rezultat.
                    Important este sa încerci dup ce mergi cu masina, sa fie cât mai fluid. Dar sa lai motorul sa se rceasc, sa nu se topeasca perfuzorul. Eu dimineaa, la rece nu am reuit, dupa amiaza am tras fr pb.

                    Trimis de pe al meu ASUS_Z00LD folosind Tapatalk

                    Comment


                    • Masina e nepornita de o saptamana. M-am gandit si eu la asta, sa merg cu masina putin sau sa o las pornita 5 minute, dupa care sa extrag uleiul.

                      Multumesc tuturor pentru sfaturi!

                      Comment


                      • Pentru a avea uleiul pe joja la mijloc sau trei sferturi din cei 4L cat trebuie pus in mod normal?3,7L 3,8L??daca ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie.multumesc

                        Comment


                        • Cam 3,5 - 3,6 litri de ulei.

                          Originally posted by Crs. Sandel View Post
                          Masina e nepornita de o saptamana. M-am gandit si eu la asta, sa merg cu masina putin sau sa o las pornita 5 minute, dupa care sa extrag uleiul.

                          Multumesc tuturor pentru sfaturi!
                          E vâscos uleiul la rece, nu prea aveai cum sa extragi din el.
                          Last edited by aris86; 17 February 2017, 00:29. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Originally posted by Crs. Sandel View Post
                            Imi poate spune cineva cum extrag uleiul din motor? Am luat seringa si furtun, am incercat pe la joja, dar niciun rezultat.

                            Am lasat masina pornita 5 minute, am oprit-o si am incercat sa scot ulei. Nu am putut

                            Citisem pe aici ca trebuie perfuzor. O sa vad cat costa si acela, insa cred ca ma duc saptamana viitoare la service sa se ocupe ei.
                            Last edited by Crs. Sandel; 17 February 2017, 11:57.

                            Comment


                            • Dar măcar capătul furtunului introdus în baie are urme de ulei pe interior, că dacă nu e clar că nu a atins uleiul
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Am folosit furtun din Dedeman ..pt lichide alimentare, care s-a potrivit in capul seringii, l-a inceput am tras cu "gura" pana am simtit "ca vine". Acu regret ca nu am luat o pompa desfundat chiuveta din Lidl (un fel de "seringa" mai mare").....cred ca reuseam sa o modific pt a extrage diverse lichide.
                                Il introduci in locul jojei pana cand simti ca agata in ceva, nu il bagi pana la capat. Daca tragi furtunul se observa urme de ulei pe el. Daca bagi furtunul pana se opreste nu poti trage ulei, se opreste undeva, cred ca in capatul unei tevi.
                                Last edited by Oti; 17 February 2017, 15:47.
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google