Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Olly09 View Post
    Amiralul, o poza?
    Ma gandesc sa încălzesc bine bara in acea zona si sa o lipesc cu rasina de la bison, dupa finisez lipitura si vopsesc cu spray auto. Voi ce ziceti?
    Attached Files

    Comment


    • Banuiesca ,in primul rand,pe marini merge facut ceva sa nu mai continue crapatura.genul repaatiilor care se aplica pt geamurile sparte,banuiesc ca in timp ,de la vibratii, crapatura se poate intinde.

      Daca vulpoiul e siret atunci siretul este vulpoi?

      Comment


      • Salut,
        Revin la problema mea legata de cutia de viteze cu un update: am fost din nou la reprezentanta la mine in oras si le-am spus ca am din nou probleme.Am lasat masina acolo si dupa cateva ore sunt sunat sa ma duc sa o ridic,ca ei au transmis problema la dacia si ca asteapta raspuns.Nu am ajuns in aceeasi zi la ei si cand am ajuns,ma ia deoparte sa-mi arate raspunsul celor de la Dacia (mai si spunea ca nu ar avea voie sa mi-l arate,numai cu ordin judecatoresc.....wtf?)prin care se spunea ca nu vor interveni.L-am intrebat pe meserias daca in constatatarea trimisa de catre Dacia au spus ca exista probleme la cutie si m is-a spus ca nu!!Pai si atunci cum sa intervină Dacia,daca tu le-ai spus ca nu exista nici o problema?
        M-a luat la o tura sa-mi arate cum trebuie sa schimb vitezele dar nu a reusit,ca in retrogradare din 3 in 2 a tras de 3 ori pana sa intre....dar mi-a spus ca din punctul lor de vedere nu exista nici o problema.
        Am facut reclamatie la OPC si astept sa vad ce se intampla!
        In alta ordine de idei,am verificat astazi uleiul,arata foarte urat,este negru apatos si un pic peste limita,de unde?nu stiu,pentru ca am verificat acum cateva saptamani si era ok.Ce ma sfatuiti sa fac?
        Si de final,vreau sa-l " felicit" pe noul proprietar de Sandero Rosu ridicat dupa data de 14 Februarie din reprezentanta Mh,daca este printre noi,ca s-au chinuit 2 zile sa o pornească in zona de livrare,avea o problema tehnica....se pare ca....

        Comment


        • Originally posted by Amiralul View Post
          Ma gandesc sa încălzesc bine bara in acea zona si sa o lipesc cu rasina de la bison, dupa finisez lipitura si vopsesc cu spray auto. Voi ce ziceti?
          sigpic

          Comment


          • Chiar la filmul asta ma gandeam si eu. Nu poti face improvizatii la fisura. Va plesni din nou. Mai ales ca este un material care nu se lipeste cu adeziv, faci o proba cu ce vrei tu intr-un loc ferit si ai sa vezi ca nu rezista la vibratii.
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • Da...Olly ai dreptate, e posibil sa inainteze crapatura. O sa incerc sa fac exact ca in clip. Oare merge sa folosesc o bucata de bara de la o dacie?
              Pun o poza cand o repar.
              Sper sa iasa bine
              Ms baieti!

              Comment


              • Alltricks eu puteam sa jur ca deja s-a rezolvat problema la tine..clar...nu mai discuti cu ei. OPC...si de acolo eventual un proces (de multe ori nu este necesar sa se ajunga la proces...OPC-ul rezolva)...asta-i deja nesimtire din partea lor. Adica cum...nu intra in viteza...dar asta nu-i o problema?

                Comment


                • Sincer nu stiu ce sa mai cred si cum sa o mai dau cu ei,daca a-ti fi vazut cata aroganta din partea lor...aveam si un scartait pe partea din fata,de cand mi se schimbase cutia,dar am crezut ca este de la radiator,ce e prins vai de mama lui si le-am spus si despre asta cand m-am dus la ei.I-am intrebat ce au uitat sa stranga si nu mi-a raspuns,mi-a spus ca o masina noua are nevoie de mici reglaje,cred ca la Dacia 1300 nu aveai probleme de genul asta..
                  Ce sa fac cu uleiul,sa ma duc sa-l schimb,am doar 3000 de km cu rl,dar arata rau.Oricum la ei nu ma mai duc,prefer sa ma duc la Craiova,sper ca ei sa fie mai ok!

                  Comment


                  • uleiul se innegreste, si la mine si la toti e la fel. Sa vezi cum arata cand mi l-au schimbat in noiembrie acuma, ziceai ca-i petrol ... Din ce stiu eu asa e la masinile noi.

                    Comment


                    • Uleiul este grav daca nu se inegreste (inseamna ca nu spala mizeria din motor). La mine, s-a inegrit dupa 5000km.

                      Comment


                      • La mine dupa 3500 km. De unde frate "mizerie" in motor? Am tot vazut "detergentii din ulei, care curata motorul". Se arde, d-aia se innegreste. Nu exista ulei care "spala mizeria din motor". Ca e ulei de calitate buna si nu lasa depuneri, are protectie mai buna la ardere, e total altceva.

                        Comment


                        • Fanez nu se arde...sunt depuneri (de la arderea combustibilului). Astea apar de la prima detenta...pana la ultima detenta din viata motorului.
                          Temperatura nu este suficient de mare (nici macar in turbina) pentr a praji uleiul sintetic (mineral sau semisntetic este alta poveste).
                          Detergentii din motor asta-i rolul lor, sa spele si sa colecteze reziduriile arderii (care in principiu sunt compusi de carbon...adica negru)

                          Everyone knows that cars and trucks need engine oil in order to operate smoothly. But most people also know a few "facts" about engine oil that aren't necessarily true. Can you separate fact from fiction?

                          de fapt...www.google.com

                          Comment


                          • motorul strica uleiul dar si uleiul strica motorul

                            " mizeria " (negreala) care murdareste uleiul e funingine care scapa din cilindri spre ulei de-asta se innegreste

                            motoare bune de Renault

                            Comment


                            • anton.dan dar ce? sunt motoare la care nu se inegreste uleiul?

                              Comment


                              • toate innegresc uleiul unele mai de noi cazul nostru altele dupa 50kkm-100kkm

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google