Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da,, ai dreptate...insa mie mi se pare ca pornesc inainte....

    Comment


    • ti se pare deoarece dureaza pana ajunge apa la diuze la prima folosire. (conductele nu au supape de sens si nu raman "amorsate", apa se scurge in vas dupa un timp)


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Salut,
        Stie cineva de unde pot cumpara plasticul de deasupra becului de la semnalizarea de pe oglinda(varianta prestige). Am reusit sa ating oglinda si s-a spart plasticul.
        Multumesc.

        Comment


        • Oglinzile cu semnalizare, de Prestige au problema asta, le atingi ușor și spargi lampa de semnalizare - enjoy e doar 37euro o lampă din aia
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Am ajuns in prezent la 35xx km, deci consider ca masina si-a facut rodajul si ma bate gandul sa ii fac un schimb de ulei. Chestia este ca am auzit atat pareri pro, cat si contra legat de acest schimb. Unii spun ca primul ulei este diferit, ca ar mai aduna impuritati/span in timpul rodajului, altii imi spun sa astept pana la prima revizie (care oricum va fi la an, si probabil sub 15.000km). Voi ce parere aveti?

            *Este vorba de un Logan 1.0 SCe.
            La cealalta masina, Ford Fiesta, stiu ca era prevazuta si am facut o verificare la 2500km, din pacate am uitat daca am schimbat atunci si uleiul.

            Comment


            • Stai liniştit şi nu arunca banii aiurea. Fă schimbul de ulei când i-o veni timpul.

              Comment


              • Eu am 9mii , luată în martie și aștept liniștit martie 2018

                Comment


                • Originally posted by MRomeo View Post
                  Am ajuns in prezent la 35xx km, deci consider ca masina si-a facut rodajul si ma bate gandul sa ii fac un schimb de ulei...
                  Nu e rau sa-l schimbi. Mie imi pare rau ca n-am schimbat primul ulei mai devreme. Sigur ca poti sa-l tii pana la 10.000 de km dar (cel putin eu) consider ca e mai sanatos sa-l schimbi acum.

                  Comment


                  • @Fanez
                    Ia spune-ne tu ce se poate întâmpla rău dacă nu schimbi uleiul până nu atinge limita?

                    Comment


                    • Inainte sa ma scoti la tabla, reciteste mai atent ce am scris. Dupa ce ai inteles ce am scris mai discutam.
                      Last edited by Fanez; 28 August 2017, 08:24.

                      Comment


                      • Cred că ai înţeles gresit,nu te scot deloc la tablă..dar fiindcă suntem pe un forum oarecum tehnic, afirmaţii că "trebuie făcut aia-aia", sau "ar fi bine că" zic eu ca ar trebui însoţite şi de nişte explicaţii.. Chestia asta cu recomandarea schimbării uleiului înainte de termen se mai practica la daciile vechi 1300 unde se presupunea (posibil să fie adevărat) că mai rămâneau ceva resturi de la prelucrarea cilindrilor/cămasilor..sau pe pe circuitul uleiului, care erau chipurile adunate în ulei şi prezentau un risc de eroziune. Asta se mai petrecea probabil -nu sunt sigur - din cauza tehnologiilor vechi sau neglijenţei muncitorilor, dar nu cred că mai e cazul la maşinile din zilele astea, şi nu trebuie sa uităm că mai există şi filtru de ulei.

                        Comment


                        • Sunt unele modele chiar chiar recomanda schimbarea uleiului din fabrica la 1000 sau 3000 de km. Eu am zis:
                          Nu e rau sa-l schimbi.
                          si ca
                          Sigur ca poti sa-l tii pana la 10.000 de km
                          Si eu l-am tinut pana la 10.000 de km dar cand am vazut cum arata am regretat ca nu l-am schimbat mai devreme. Am mentionat ca
                          ... e mai sanatos sa-l schimbi acum.

                          Comment


                          • Pai după 10.000 km toate uleiurile arata nasol, dar asta nu înseamnă că şi-au pierdut propietăţile în ăştia 10.000 km. Dacă o luăm aşa, uleiul începe să-şi schimbe culoarea după primii 1-2000 km şi atunci ce facem, schimbăm la fiecare 2000 ?

                            Comment


                            • Originally posted by Luciano2 View Post
                              ... Chestia asta cu recomandarea schimbării uleiului înainte de termen se mai practica la daciile vechi 1300 unde se presupunea (posibil să fie adevărat) că mai rămâneau ceva resturi de la prelucrarea cilindrilor/cămasilor..sau pe pe circuitul uleiului, care erau chipurile adunate în ulei şi prezentau un risc de eroziune. Asta se mai petrecea probabil -nu sunt sigur - din cauza tehnologiilor vechi sau neglijenţei muncitorilor, dar nu cred că mai e cazul la maşinile din zilele astea, şi nu trebuie sa uităm că mai există şi filtru de ulei.
                              Resturile apar si acum... ele sunt rezultatul procesului de rodare a suprafetelor aflate in frecare... de aceea ar fi de preferat ca primul schimb sa fie facut mai repede ... nici prezenta spanului ramas din prelucrari si a altor resturi de la montaj nu sunt excluse, chiar daca acum tehnologiile sunt ultra moderne... si marii chirurgi mai uita instrumente sau tampoane in plagile operate!

                              Originally posted by Luciano2 View Post
                              Pai după 10.000 km toate uleiurile arata nasol, dar asta nu înseamnă că şi-au pierdut propietăţile în ăştia 10.000 km. Dacă o luăm aşa, uleiul începe să-şi schimbe culoarea după primii 1-2000 km şi atunci ce facem, schimbăm la fiecare 2000 ?
                              Uleiul isi schimba rapid culoarea (mai ales la diesel) datorita proprietatilor sale detergente! Calitatea sa si gradul de contaminare/impurificare dupa un anumit rulaj se face prin analiza de laborator... dar in general o analiza completa de laborator costa mai mult decat un schimb de ulei, dar poate oferi multe informatii despre gradul de uzura al motorului, calitatea combustibilului folosit, etc, etc!
                              Last edited by tipicarul; 28 August 2017, 11:42. Reason: Automerged Doublepost
                              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                              Comment


                              • @tipicarul
                                Tu realizezi ce vorbeşti? N-ai să găseşti şpan de prelucrare în maşinile de azi.
                                Cât priveste uzura, aia porneşte de când începi să utilizezi maşina..şi până s-a terminat motorul..şi nu poţi spune că în primii km are o uzură mai mare decât pe urmă, ca să schimbi prima tură de ulei mai devreme.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google