Da,, ai dreptate...insa mie mi se pare ca pornesc inainte....
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
ti se pare deoarece dureaza pana ajunge apa la diuze la prima folosire. (conductele nu au supape de sens si nu raman "amorsate", apa se scurge in vas dupa un timp)
Sent from my iPhone using TapatalkI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Am ajuns in prezent la 35xx km, deci consider ca masina si-a facut rodajul si ma bate gandul sa ii fac un schimb de ulei. Chestia este ca am auzit atat pareri pro, cat si contra legat de acest schimb. Unii spun ca primul ulei este diferit, ca ar mai aduna impuritati/span in timpul rodajului, altii imi spun sa astept pana la prima revizie (care oricum va fi la an, si probabil sub 15.000km). Voi ce parere aveti?
*Este vorba de un Logan 1.0 SCe.
La cealalta masina, Ford Fiesta, stiu ca era prevazuta si am facut o verificare la 2500km, din pacate am uitat daca am schimbat atunci si uleiul.
Comment
-
Originally posted by MRomeo View PostAm ajuns in prezent la 35xx km, deci consider ca masina si-a facut rodajul si ma bate gandul sa ii fac un schimb de ulei...
Comment
-
Cred că ai înţeles gresit,nu te scot deloc la tablă..dar fiindcă suntem pe un forum oarecum tehnic, afirmaţii că "trebuie făcut aia-aia", sau "ar fi bine că" zic eu ca ar trebui însoţite şi de nişte explicaţii.. Chestia asta cu recomandarea schimbării uleiului înainte de termen se mai practica la daciile vechi 1300 unde se presupunea (posibil să fie adevărat) că mai rămâneau ceva resturi de la prelucrarea cilindrilor/cămasilor..sau pe pe circuitul uleiului, care erau chipurile adunate în ulei şi prezentau un risc de eroziune. Asta se mai petrecea probabil -nu sunt sigur - din cauza tehnologiilor vechi sau neglijenţei muncitorilor, dar nu cred că mai e cazul la maşinile din zilele astea, şi nu trebuie sa uităm că mai există şi filtru de ulei.
Comment
-
Sunt unele modele chiar chiar recomanda schimbarea uleiului din fabrica la 1000 sau 3000 de km. Eu am zis:Nu e rau sa-l schimbi.Sigur ca poti sa-l tii pana la 10.000 de km... e mai sanatos sa-l schimbi acum.
Comment
-
Originally posted by Luciano2 View Post... Chestia asta cu recomandarea schimbării uleiului înainte de termen se mai practica la daciile vechi 1300 unde se presupunea (posibil să fie adevărat) că mai rămâneau ceva resturi de la prelucrarea cilindrilor/cămasilor..sau pe pe circuitul uleiului, care erau chipurile adunate în ulei şi prezentau un risc de eroziune. Asta se mai petrecea probabil -nu sunt sigur - din cauza tehnologiilor vechi sau neglijenţei muncitorilor, dar nu cred că mai e cazul la maşinile din zilele astea, şi nu trebuie sa uităm că mai există şi filtru de ulei.
Originally posted by Luciano2 View PostPai după 10.000 km toate uleiurile arata nasol, dar asta nu înseamnă că şi-au pierdut propietăţile în ăştia 10.000 km. Dacă o luăm aşa, uleiul începe să-şi schimbe culoarea după primii 1-2000 km şi atunci ce facem, schimbăm la fiecare 2000 ?„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
@tipicarul
Tu realizezi ce vorbeşti? N-ai să găseşti şpan de prelucrare în maşinile de azi.
Cât priveste uzura, aia porneşte de când începi să utilizezi maşina..şi până s-a terminat motorul..şi nu poţi spune că în primii km are o uzură mai mare decât pe urmă, ca să schimbi prima tură de ulei mai devreme.
Comment
Comment