Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cât priveste uzura, aia porneşte de când începi să utilizezi maşina..şi până s-a terminat motorul..şi nu poţi spune că în primii km are o uzură mai mare decât pe urmă, ca să schimbi prima tură de ulei mai devreme.
    Componentele motorului nou sunt mai "stranse", dupa rodaj putem spune ca suprafetele de lucru sunt mai "lustruite".
    In primul ulei vor fi mai multe particule de metal decat in uleiul de la al 2-lea schimb.

    Comment


    • Resturile apar si acum... ele sunt rezultatul procesului de rodare a suprafetelor aflate in frecare... de aceea ar fi de preferat ca primul schimb sa fie facut mai repede ... nici prezenta spanului ramas din prelucrari si a altor resturi de la montaj nu sunt excluse, chiar daca acum tehnologiile sunt ultra moderne... si marii chirurgi mai uita instrumente sau tampoane in plagile operate!
      O prima umplere se face cu ocazia testarii la banc; in prima faza, actionat de o forta externa si apoi cu combustibil. Dupa aceste probe, se pune noul ulei.
      La tehnicile de prelucrare din zilele noastre nu cred ca se poate vorbi de span la motoarele noi.
      Pana una alta, pentru orice situatie, avem si filtru de ulei.
      Asa zisul rodaj, are in vedere toate sistemele masinii; transmisie unde includem si ambreiajul si ctia de viteze, franare etc.
      Nu cred ca e necesar sa inlocuiti acel ulei la cateva mii; nu veti obtine pe termen lung, mare lucru.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • eu am sa fac primul schimb la 10k (probabil peste o luna) adica la aproape 5 luni de la achizitie, din motivele expuse de @mr.K mai sus, chiar daca producatorul nu-mi recomanda asta.




        Sent from my iPhone using Tapatalk
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • La 10 mii il inlocuiesc foarte multi de pe aici, fara sa tina cont de recomandarile producatorului; cu inlocuirea la 3 mii si ceva, era discutia.

          Am ajuns in prezent la 35xx km, deci consider ca masina si-a facut rodajul si ma bate gandul sa ii fac un schimb de ulei.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Producatorii masinilor puneau un schimb de ulei la 3500 de km daca era cazul. Rau nu face masinii dar nici nu cred ca ii face un bine semnificativ. Fiecare schimb de ulei polueaza si costa. Mai e o chestie, unii au tendinta de a isi intretine masinile mai mult decat e cazul, e doar o chestie psihica nu are neaparat o legatura rationala cu mecanica...

            Comment


            • Si eu doar spuneam ca nu astept 20k sau 1 an pentru primul schimb ci il voi schimba la 10k (nu la 3k).

              Doar spuneam cum fac eu, nimic mai mult ...
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                ...
                La tehnicile de prelucrare din zilele noastre nu cred ca se poate vorbi de span la motoarele noi. ...
                Poti crede ce vrei! Dar eu stiu ce am gasit in motoare noi! Si nu sunt motoare auto pentru masini low cost, vorbesc de puteri si branduri unde un motor costa cat doua loganuri si jumatate!
                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                Comment


                • Domnilor, fiecare face după cum doreşte, dacă va scot banii afar din casă, no problem.

                  Comment


                  • Este vorba doar despre primul schimb de ulei!
                    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                    Comment


                    • Da, primul schimb, ce rost are sa dai bani din buzunar când nu e nevoie? E vorba de un principiu. De ex , pt un dci cum am şi eu , ăsta e motor de minimum 300.000 km fară să umbli în el. Presupunând că în faza de rodaj prin absurd e o uzură dublă faţă de normal şi schimb uleiul normal nu mai devreme, ..voi face în loc de 300000- 290000, deci..să ajung eu la 290000..şi dau o navetă de bere atunci că nu mai mere motoru

                      Comment


                      • In schimb cei cu lantul de distributie "muiat" in ulei, parca ar vrea un ulei cu cat mai putine impuritati metalice.

                        Cat despre dci, degeaba motorul e robust si duce, punctele slabe sunt turbina si injectoarele, asa ca nu te grabi cu lada de bere.

                        Comment


                        • De Logan 2 vorbim aici; "ramasite" de la Logan1, asta cu turbina si injectoarele.
                          Cate cazuri ati auzit aici despre injectia la L2?
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • de la L1 dci 85cp cred ca nu mai sunt probleme cu injectoarele.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Uitasem de filtru de particule.

                              Comment


                              • Câte X52 phX (unde X=1 sau 2) au probleme la DPF ?(vorbim de mașini întreținute corect)

                                bla, bla, bla ,bla... droblul de sare...
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google