Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Depinde cate au ajuns deja la 300k km, de care vorbea colegul.
    De ex , pt un dci cum am şi eu , ăsta e motor de minimum 300.000 km fară să umbli în el.
    Multi se lauda ca nu au probleme cu masina, dar pe bord apare kilometraj sub 50k. Cred si eu...
    Este un Logan 2009 de vanzare cu 49k km. La 5k /an sunt bani aruncati pe masina, din punctul meu de vedere.
    Last edited by mr.K; 28 August 2017, 14:57.

    Comment


    • Deja se troleaza, inutil. Inevitabil, as putea spune.
      ...
      Haideti sa revenim va rog si sa asteptam noi intrebari despre Logan2. Cu schimbul de ulei la 3500, ne-am lamurit.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Deci e topic de Logan2.
        Alta intrebare!
        Garantia la rugina include si sistemul de esapament?

        Comment


        • Originally posted by Luciano2 View Post
          ... E vorba de un principiu. De ex , pt un dci cum am şi eu , ăsta e motor de minimum 300.000 km fară să umbli în el. ...:
          Principiul de baza este sa faci intretinerea cum trebuie ca sa atingi numarul acela de km... iar schimbul de ulei si filtre fie el si prematur, nu inseamna sa umbli in motor... inseamna ca te ingrijesti ca sa nu umbli in motor !
          „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

          Comment


          • Originally posted by Fanez View Post
            Deci e topic de Logan2.
            Alta intrebare!
            Garantia la rugina include si sistemul de esapament?
            Presupunand ca as fi consilier la reprezentanta Dacia si ai aparea la ghiseu cu intrebarea asta, rapunsul ar fi: noi nu bagam in seama rugina aparuta la caroserie, iar dumneata ne bati la cap cu esapamanetul?

            Comment


            • Originally posted by tipicarul View Post
              Principiul de baza este sa faci intretinerea cum trebuie ca sa atingi numarul acela de km... iar schimbul de ulei si filtre fie el si prematur, nu inseamna sa umbli in motor... inseamna ca te ingrijesti ca sa nu umbli in motor !
              Păi tocmai asta am zis, să faci întreţinerea cum trebuie..adică cum scrie la cartea tehnică, deci dacă acolo nu zice să fac primu schimb mai devreme..de ce să îl fac?
              Referitor la "umblatul în motor", păi nu la asta mă refeream ci la demontat efectiv blocu motor, segmentare, honuit/alezat bloc motor, înlocuire cămăşi/cilindrii (dacă e cazul), etc

              Comment


              • Intrebare: mi-am luat jenti din tabla si mi-am dat seama ca nu am prezoane.
                Am inteles ca nu se pot folosi cele de pe jentile din aliaj.
                Cum ar trebui sa imi caut prezoane? de ce ar trebui sa tin cont?

                Comment


                • Prezoanele pentru aliaj au niste saibe; alea pentru jante din tabla nu le au.
                  Attached Files
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Perfect. Multumesc.
                    Stii cumva si ce lungime a trebui sa fie?
                    Sunt M12 cu pas de 1.5 nu?

                    Comment


                    • Parca 50mm...
                      Da, M12x1,5.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • stiu ca sa discutat sigur dar nu gasesc, care e diametru gaurei de centrare la jenti logan 2 ph2?
                        60?...

                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by sebibv View Post
                          Intrebare: mi-am luat jenti din tabla si mi-am dat seama ca nu am prezoane.
                          Am inteles ca nu se pot folosi cele de pe jentile din aliaj.
                          Cum ar trebui sa imi caut prezoane? de ce ar trebui sa tin cont?
                          Eu, din experienta cu masini de generatie mai veche de la Renault stiu asa: suruburile cu saiba pentru jante de aliaj se pot folosi si pe jante de otel... in schimb cele fara saiba pentru jante de otel nu se pot folosi pe jantele de aliaj.
                          Daca cineva are argumente contra il rog sa ma contrazica!
                          Last edited by tipicarul; 29 August 2017, 16:12.
                          „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                          Comment


                          • saiba aia conica nu iti permite sa strangi bine janta de tabla (trebuie strans mai tare). poti sa le folosesti dar in timp se strica saiba (testat de mine pe L1 unde am ajuns sa cumpar set nou de prezoane)


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Căutatul e greu, emiterea de "idei" e gratis:

                              Originally posted by t0rquemada View Post
                              Oare?
                              De pe roata de rezervă (L52)



                              La x52 ai
                              pentru jante de aliaj
                              surub de capac roa 402227272R 4,40e+tva , gri, cheie de 17.

                              pentru jante de tablă
                              surub de roata 402226088R 2,76e+tva, gri, cheie de 17

                              Soluția cea mai simplă ar fi să-ți cumperi suruburi pentru aliaj, iar setul existent de suruburi sa-l folosești pe table.


                              Material de studiu
                              Jante dacia logan OZ,BBS,AEZ,ALLESIO,BORBET,DEZENT,DOTZ,ENZO,EXCITE,WOLFRACE Tires PIRELLI,MICHELIN.


                              http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=5611

                              Atenție la data postărilor, inclusiv din linkuri!

                              Bonus comparație șurub pentru tablă vs șurub pentru aliaj
                              Attached Files
                              Last edited by t0rquemada; 29 August 2017, 22:38.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Mersi torque.
                                Mi-am comandat ieri prezoanele. Am le-am gasit la aia de la care mi-am luat si anvelopele.
                                De ce spuneai sa imi cumpar prezoane pentru aliaj? Fiind Prestige, am deja pentur aliaj si imi trebuiau pentru tabla.

                                Am o alta intrebare interesanta: ieri stand in masina, ma jucam cu schimbatorul (fara glume proaste)...de fapt nu cu schimbatorul si pipaiam chestia aia din vinilin care acopera partea inferioara a schimbatorului si mi-am dat seama ca acolo este un cablu. La ce serveste ala? Cred ca e un cablu din otel (o sufa).

                                Mersi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google