Zeci de tipuri de ecu injecție ... 20 de ani de D4F pe Logan II, același Logan II fabricat din 11/2012 - până în 12/2016 fie cu Euro5 fie cu Euro6.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
2 chestii ca mai povestesc:
- aveam 1 pavela normala pe bord + cea din chenar, autonomie 90 km cu un consum mediu de 7.1%. Am mers la Mol si am facut plinul. Pana a declansat pistolul, au intrat 44 si ceva litri.
- la pornire de dimineata nu am observat vreo diferenta, a pornit perfect. Totusi, după ce am umblat un pic prin oras și am repornit iar mi s-a parut ca a pornit diferit, mult mai usor decat alte dati, condiții similare. E foarte posibil sa fie doar o impresie dar ca idee.
Și as mai avea o rugaminte pentru cei care se pricep...
Poate cineva sa explice care sunt fazele pornirii in ceea ce privește alimentarea cu benzina? Adica... Pui contactul, porneste pompa... Vreau sa inteleg de ce trebuie lăsat contactul pus mai mult când e frig.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View Post...același Logan II fabricat din 11/2012 - până în 12/2016 fie cu Euro5 fie cu Euro6.
Comment
-
La benzinar: pompa de benzina face presiune putin mai greu (nesemnficativ)...
Testele si toate cele se fac relativ rapid (si cam indiferent de temperatura). Iar consumul de curent in stadiul asta este nesemnificativ (in ideea ca trebuie sa lasi bateria sa-si revina etc). Deci nu trebuie. La diesel este alta poveste, acolo ai bujiile incandescente...
Comment
-
Originally posted by bogdan_cr View Post...au fost n-şpe tipuri de-a lungul celor douăj-de ani de când se moteaza D4F pe Reno-Dacia
...Originally posted by t0rquemada View PostZeci de tipuri de ecu injecție ... 20 de ani de D4F pe Logan II, același Logan II fabricat din 11/2012 - până în 12/2016 fie cu Euro5 fie cu Euro6.
Nu am scos eu fraze din context:
Problema era asta:
Salut,am un logan 1.2/2013 model nou benzina+gpl montat ulterior,am uitat contactul pus toata noaptea si dimineata se auzea un fel de pacanit. Bateria moarta. Schimb bateria si ii dau la automat dar nimic. Nu se aude pompa,o demontez si o probez pe direct,functioneaza! Cand o montez pe masina nu baga benzina. Verificat toate sigurantele,inclusiv cele de la motor.Nici gpl-ul nu-mi merge! Ce ar putea sa se fii intamplat?
Adică are LOGAN II 1,2 16V EURO5, ce am mai scris eu:
Problemă arhicunoscută, în cazul descris de tine ai 99% ca injecția să "uite" cheile.
Soluția reînvățare chei în reprezentanță via internet (renault.net)
La generația II cheile se pot face doar online.
Ce a răspuns:
Dar invarte motorul,doar ca pompa nu baga benzina ! Nici gpl-ul nu se aprinde!
Si cum as putea ''reinvata'' cheia ?
Ce am răspuns:
Am scris în română, cred...
Calculatorul tău de injecție a uitat cheile și în conseciță nu autorizează pornirea. La generația II cheile nu se pot adăuga/reînvăța decât cu CLiP conectat la rețeaua renault = doar în reprezentață.
Rezultat:
Rezolvat problema! Ai avut dreptate Torquemada.Multumesc.
sursa
Last edited by t0rquemada; 2 December 2017, 19:52.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Ştii tu ceva dar nu ştii până la sfârşit, chestia asta apăruse ca discuţie acum câţiva ani pe nişte forumuri auto internaţionale, modele Reno/Dacia motorizări D4F şi K4M euro5 cu clapetă motorizată, ecu injecţie Valeo V42 care se deprogramau rezultând imposibilitatea pornirii motorului, legendă urbană aparută din reprezentanţe care au dat vina pe baterie defectă ducând la ştergerea codului cheilor în ecu V42. Se pare că totuşi există într-adevăr ceva " putred " în V42 ăsta, se şterg sectoare întregi din flash nu neapărat sectorul care reţine codul cheilor, cert e că se poate întimpla, totuşi destul de rar dar nu neapărat din vina bateriei defecte. În reprezentanţă se reflashează ecu şi se rezolvă. Pentru reprezentanţă cel mai simplu ei dau vina pe baterie şi pierdere de coduri să nu devină proprietarul agitat.
Şi la L2 euro5 D4F tot V42 au folosit şi normal au apărut aceleaşi probleme.
Personal am păţit la mine la K4M e5 am rămas de două ori cu bateria moartă subit, ambele Rombate, întrerupte în interior de nici plafoniera n-o mai aprindea. Eroare înregistrată în ecu DF047 pană alimentare, ecu a scăpat întreg n-a fost nevoie de reprogramare.
Comment
-
Iar citești pe sărite, e vorba de tensiune scăzută sub un anumit prag în timpul pornirii, caz în care situația e plauzibilă.
Acum, că să parafrazez niște utilizatori de aici, nu toți sunt experți și au scule să stea cu nasul în mașină, astfel că vizita în reprezentață devine obligatorie în situația de mai sus.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Dacă este adevărat ce spuneți, Valeo cam mănâncă rahat cu V42-ul lor. Până și Windows-ul are conceptul de "last known good configuration". Orice modificare de flash se poate face în zone redundante care să poată fi refolosite în caz de cădere de tensiune.
Comment
-
Este o mare tampenie daca se intampla ce ziceti voi mai sus. Pai orice amarata de componenta electronica care are un flash bios are protectie la suprascriere, mi-e greu sa cred ca daca scade tensiunea se sterge/suprascrie cine stie ce flash. Daca se intampla asta este o greseala de proiectare si nimic altceva, ceea ce e cam greu de crezut ca in 2017 se poate intampla.
Comment
-
E vorba de 1,2 16v Euro5, și nu toate (2013-2014). Ulterior problema a fost rezolvată, iar mașinile aflate în libertate (adică alea care nu trec prin reprezentațe) deja au ieșit din garanțiePentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Salutare!
Uneori, fie ca sunt in mers sau stationez, se aude un sunet, sunet ce se aude si cand este frana de mana trasa decat "un dinte" si masina ruleaza, ce poate fi? Frana de mana nu este trasa, becuri ciudate in bord aprinse nu sunt, ce ar putea fi? Atentionari prin medianav am trei dar toate trei sunt oprite. Masina este un MCV din martie 2017
Comment
Comment