Proiectoarele sunt pur și simplu fara rost macar daca băteau mai mult înspre trotuare sa vezi daca vrea să-ți sară vre-un nebun in fata, un câine,etc.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
La începutul verii am obs pe pedela de ambreiaj antigel, nu am dat importanță ( am avut si la masina veche o dată si cum a apărut așa a dispărut ), astăzi observ iar antigel care a curs pe pedala de ambreiaj.
Ore ce conducte trec pe deasupra ? Luni o să mă duc până la Dacoserv să descopăr problema.
Hai că îl scrisesem la alarme
Comment
-
Subscriu, proiectoarele la PH2 sunt complet inutile, nu lumineaza absolut nimic nici pe ceata nici in rest. In orice situatie aproape ca nu se percepe aprinderea lor. Bani aruncati pe porcarii inutile, probabil vre-o noua reglementare care limiteaza modul de functionare sau un proiectant beat.
Comment
-
SAlutare!
Nu e o problema, de aceea rog moderatorii sa nu se supere ca am postat aici.
Azi am remarcat o chestie : cu ocazia unei ceruiri pentru intrarea in sezonul rece, am constatat ca la portiere, la L2 Ph2 nu mai sunt acele gauri de scurgere in partea de jos a portierei, ci le-au mutat mai spre interior , sunt ceva mai maricele, dar..acoperite cu dopuri de cauciuc care asigura teorteic scurgerea.
Nu stiu daca e o solutie prea stralucita, apa va balti efectiv, iar daca se mai depune si ceva praf si cu alte cele (ceara, vaselina), o sa se adune apa pana mai sus..
Desigur, eu le-am scos..
Comment
-
Impresia mea este că rolul lor era să reducă nivelul de praf care poate intra în interiorul portierei. După cum ai observat, între portieră și prag (sau toc, pe verticală) se adună un praf foarte fin. Acesta, dacă nu ai capacele de cauciuc, va intra ușor în interiorul portierei. Nu vrei acest lucru. Ceea ce vrei este ca prin verificarea periodică (la o lună) să te asiguri că nu obstrucționează nimic acele căpăcele de cauciuc. Ele sunt ca un capac tăiat. Neetanșe pentru apă, care se scurge, dar suficient de obstrucționiste pentru praf. Poți verifica permeabilitatea lor asta prin introducerea unui vârf de deget sau o periuță/bețișor de urechi. Dacă flapsul de cauciuc se mișcă liber, atunci apa se va scurge.
Pe Tutoriale Logan era prezentată și o garnitură de cauciuc ce poate fi pusă în zona balamalelor cu același scop: să oprească praful foarte fin din a se acumula în interiorul portierei. Costă 10 lei acest obturator: http://www.daciashop.ro/obturator-praf-balamaLast edited by gecmc94; 17 December 2017, 00:46.
Comment
-
Stiu tutorialele, cunosc situatia prafului..dar unde se monteaza obturatoarele nu ai scurgere de apa..
Poate ca reduce praful, dar eu cand le-am scos le-am gasit cam ude..pe masura ce se aduna (inveotabil) praful, mai dai si cu ceara in portiere, cred ca nu mai trece apa. Poate mi si ingheata..
Eu am mai patit la un Logan la ulucul din fata bordului, ce colecteaza apa, se blocasera cele doua dopuri de cauciuc si apa baltea, noroc ca am sesizat la timp si nu a luat-o spre aeroterma.
Si nu mi se par a fi dopuri taiate, au doua picioruse pe extreme si cumva stau lipite de tabla, de aceea cred ca, cu putin ajutor, pot da suprize..
Comment
-
Ma refer la Logan 2 (berlina!).
Ma refer la jantele care se monteaza in uzina.
Ma refer la janta din tabla si la cea din aliaj, ambele cu diametrul de 15 inches.
Ma refer doar la latime, nu la ET.
(Eu nu am auzit sa existe de 16 inches janta din aliaj, este doar janta din tabla dar stilizata.)
Pun aceasta intrebare deoare am vazut la alte masini ca sunt diferente. Exemplu: Skoda Kodiaq, janta din tabla 6.5jx17'' iar cea din aliaj 7jx17''. Banuiesc ca anvelopele au dimensiuni identice.
Comment
Comment