Torq,orice Tce!?Adica si cel de 1.2?
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
@t0rquemada pai daca-i prea mare...trebuie mai mult...atat. Ce spuneam eu nu are treba cu faptul ca-i gestionata de UCH. Nici daca nu-i gestionata de UCH el nu incarca permanent. El comuta rapid intre incarcare si nu (se comporta ca o sursa in comutatie fara etajul de filtrare). De asta, in aparenta, cu multimetru, tensiunea ete consntanta...dar daca o pui pe un osciloscop...o sa vezi ca are dinti de fieratrau.
Iar limitarea respectiva (la 70Ah) este chiar din motivul expus de mine, alternatorul nu este gandit sa functioneze permanent. Cu atat mai mult cand ai si controlat de UCH...el trebuie sa incarce mult si rapid...dupa care ia o pauza...etc. Daca acumulatorul are peste 70Ah...el incarca mult...
Shot sorry:
Cum stie calculatorul ca este incarcat acumulatorul:
14.3V
Cum stie ca este descarcat?
<12V...
Acum...el se pune sa o incarce...daca-i de capacitate mare...trebuie sa lucreze mai mult alternatorul (ca perioada de timp)...ca acumulatorul sa ajunga la 14.3V.
Dar...acum vine problema:
La 50Ah ora...14.07 inseamna 80%...si trebuie sa bage 70AH timp de sa spunem 10min.
La 90Ah ora...14.07V inseamna tot 80%...dar trebuie sa bage 70Ah timp de 20min
Comment
-
Torq a facut lamuririle destul de ok. Acum fiecare intelege ce vrea.
Si eu care vroiam sa montez sistem audio pe masina dar consuma mai mult decat cel original. Ce fac trebuie sa schimb masina? Ca la asta nu face fata alternatorul pt ca deja are varianta maxima a alternatorului si bateriei...
No ofense, no bad toghts!!! Just[emoji16]
Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk
Comment
-
La euro5 încărcă(uch-ul e mai prost, sau mai deștept depinde din ce parte privești), la euro6 ai baterie de 60Ah(să zicem) uch-ul știe de 60Ah și tu pui una de 80Ah, caz în care partea de "floating charge" poate da cu virgulăPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostLa euro5 încărcă(uch-ul e mai prost, sau mai deștept depinde din ce parte privești), la euro6 ai baterie de 60Ah(să zicem) uch-ul știe de 60Ah și tu pui una de 80Ah, caz în care partea de "floating charge" poate da cu virgulă
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostLa euro5 încărcă(uch-ul e mai prost, sau mai deștept depinde din ce parte privești), la euro6 ai baterie de 60Ah(să zicem) uch-ul știe de 60Ah și tu pui una de 80Ah, caz în care partea de "floating charge" poate da cu virgulă
Eu cred ca incarcarea sau nu tine strict de tensiunea de la bornele baterie; verificat personal (usi deschise si implicit luminile din usi aprinse, pe o perioada mai lunga pentru curatenie in habitaaclu)la megane 3, unde sub 12,5 e autorizata incarcarea.
Daca ar fi cum spui, ar insemna ca nu ai voie sa pui alta baterie de alta capacitate sau sa ai posibilitatea sa rescrii acest lucru.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
La alea euro6 pe care am verificat, ce scria pe baterie se pupa cu ce era setat în uch.
Apropo de alternator și încărcare, 0,9TCe euro5, din documentație:
Control al valorii parametrului "Încărcare alternator" fără consumatori electrici
Porniţi motorul.
Lăsaţi motorul să funcţioneze timp de 5 min la ralanti.
Asiguraţi-vă ca GMV să nu fie în funcţiune.
Întrerupeţi toţi consumatorii electrici (ventilare, lumini de drum etc.).
Încărcarea alternatorului trebuie să fie sub 50% şi trebuie să scadă: (INJECŢIE) PR002-SARCINĂ ALTERNATOR
Dacă, controlul valorii parametrului de "încărcare alternator" este incorect pentru prima dată, aşteptaţi 20 minute, apoi refaceţi controlul.
Control al valorii parametrului "Încărcare alternator" cu consumatori electrici
Note!!!
Cu motorul pornit la ralanti de mai mult de 5 minute.
GMV inactive.
Activaţi luneta spate cu dezgheţare precum şi luminile de drum.
Aşteptaţi 20 de secunde.
Încărcarea alternatorului trebuie să sub 90% şi trebuie să fi crescut: (INJECŢIE) PR002-SARCINĂ ALTERNATOR
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Stiu ca sunt putin OFF-Topic , dar tot se discuta subiectu baterii, consum si incarcare.
Vreau sa montez in masina o camera de filmat, legata pe direct , pentru filmare non stop.
Ideea e in felul urmator, au tot aparut pe piata diverse dispozitive cu limitare voltaj, adica sa nu lase sa coboare bateria sub un anumit prag de voltaj pentru a asigura o pornire sigura. Unele sunt gata ambalate cu fire cu alte cele, unele sunt sub forma unui montaj, dar nu asta e important.
Camera teortic va avea un consum intre 150mA si 300mA, inca nu am ales modelul ca sa pot masura. Ar fi frumos sa am o autonomie mai mare de 24de ore de motor oprit fara sa afectez bateria.
Care ar fi voltajul pana la care as putea sa descarc bateria si sa fie in siguranta, adica nici nu vreau sa stresez prea mult bateria sa fie o uzura prematura si nici nu vreau sa am surprize la pornire. Dupa parerea voastra care ar fi un voltaj de siguranta, la care as putea seta "dispozitivul" sa taie alimentarea camerei.
sigpic
Comment
-
Eu am un viofo care este alimentată direct din tablou, am trafic auto si pietonal unde parchez mașina, deci filmează la greu ( displayul nu se pornește când sesizează mișcare). Am avut mașina parcată undeva la 60 ore și a pornit fără nici o problemă, in ziua respectivă undeva la 10km făcuți a intrat si start&stop ( sau cum se numeste )
Comment
Comment