Multumesc de info, asa am citit si eu e net ca rezista fara probleme 2-3zile, eu teoretic nu am stationari mai lungi de 8-12ore, decat in weekend cand poate am si stationari de 24-36 de ore(sa zicem o data pe luna) si la locul de paracare la munca sau acasa, nu am trafic intens nici auto nici pietonal. Dar totusi as vrea eu sa stiu sigur, sa pot dormi linistit, sa stiu un prag de voltaj de siguranta.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Originally posted by SoNyKeL View Post
Care ar fi voltajul pana la care as putea sa descarc bateria si sa fie in siguranta, adica nici nu vreau sa stresez prea mult bateria sa fie o uzura prematura si nici nu vreau sa am surprize la pornire. Dupa parerea voastra care ar fi un voltaj de siguranta, la care as putea seta "dispozitivul" sa taie alimentarea camerei.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
-
Nu are functia de incalzire.
Aerul tras de ventilator si trecut prin elementii vaporizatorului (unitatea din habitaclu) isi pierde din umiditate de aceea se dezaburesc mai rapid gemurile.
Ca o mica paranteza, la masinile cu climatizare automata, cand se porneste dezaburirea, porneste automat si AC.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Eu nu am climă automată și schimb manual între recirculare și aer proaspăt. Cum bag aer proaspăt, se dezaburesc geamurile în 2-3 minute. Oricum nu poți merge prea mult pe recirculare și din motive de acumulare de CO2. În cam 4 ore începi să te sufoci într-o cabină închisă. N-am urmărit atent dar cred că 5-6 minute recirculare apoi 3 de aer proaspăt. Chiar dacă elimini umiditatea folosind AC, CO2 nu îl elimini. Iar omul expiră și CO2 și umiditate.
Nu am simțit nevoia să elimin aburul din mașină cu AC pentru că îl elimin chimic în repaus. La începutul călătoriei, aerul este uscat în mașină.Last edited by gecmc94; 24 December 2017, 01:53.
Comment
-
Pe vreme cu umiditate mare in aer si relativ racoroasa, toamna cand ploua, dupa ce ai oprit si ai deschis cel putin o usa, te asigur ca toate geamurile, fie logan 1, 2 sau cate or mai fi, se aburesc.
In acest caz, acel aer umed va fi mai uscat cand este trecut prin vaporizatorul rece (evident AC on) iar apa acumulata se scurge sub masina. Este arhicunoscut faptul ca aparatele de aer conditionat, reduc umiditatea in incaperile in care functioneaza; acelasi lucru se intampla si in habitaclul unei masini.Last edited by IancuMIC; 24 December 2017, 10:03.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
"Originally posted by IancuMIC View PostPe vreme cu umiditate mare in aer si relativ racoroasa, toamna cand ploua, dupa ce ai oprit si ai deschis cel putin o usa, te asigur ca toate geamurile, fie logan 1, 2 sau cate or mai fi, se aburesc.
In acest caz, acel aer umed va fi mai uscat cand este trecut prin vaporizatorul rece (evident AC on) iar apa acumulata se scurge sub masina. Este arhicunoscut faptul ca aparatele de aer conditionat, reduc umiditatea in incaperile in care functioneaza; acelasi lucru se intampla si in habitaclul unei masini.
La masinile noastre atat timp cat va functiona AC se va produce desicarea/dezudimificarea aerului ventilat.Last edited by georgstelsib; 24 December 2017, 20:02.
Comment
-
@dldr25 ventilator, pânz metalic sau metal pt disiparea cldurii.[/QUOTE]
Daca te hotarasti la o varianta, sa ne(imi) spui de ce. Asa nu m-am decis nici eu... Si deocamdata am renuntat la idee(ceva filmulete youtube in care fara comentarii pareau ca ledurile lumina mai puternic la distanta mica, dar nu ajung la aceiasi departare ca halogenul)
Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk
Comment
Comment