Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cand se tocesc placutele, ce martor se aprinde in bord?
    Banuiesc ca sunt cu senzor..

    Comment


    • nu exista senzor pe placute
      laureate 1.5l, albastru marin

      Comment


      • Am vazut ca s-a tot discutat ca o cheie e scumpa, ca se face doar in reprezentanta si e complicat, se face prin conectare online in Franta, etc...
        Da stie cineva cat costa practic o cheie? Cu telecomanda, de ph2? Nu reusesc sa gasesc o informatie concreta...

        Comment


        • 600ron la centrul de copiere chei. Ei spun ca pot face, cu tot cu programare pe masina. Eu am vazut anuntul la un astfel de centru si am intrebat. Nu am facut, doar am intrebat.

          sigpic

          Comment


          • Mda, pana la urma daca platesti la final, doar daca merge, de ce nu? Daca nu merge, ghinionul lor...

            Comment


            • Corect si asta, dar nu stiu exact ce implica partea de programare in "calculatorul" masinii, si cred ca poate "strica" pe acolo, asa ca nu ma incanta ideea ca nu-i dau banii dar ramana cu vreo buba.

              sigpic

              Comment


              • Un coleg a trimis din greseala cheia mașinii de munca la Glina, era Logan van benzina 1.6 si asta s-a intamplat prin 2015-2016. A luat cheia de rezerva si a mers la un centru unde au copiat cu 350 ron cipul acela mic de pornire si cheia propriu-zisa, ea nu avea inchidere centralizata din buton doar din butuc. Probabil diferenta de pret este pentru placuta de inchidere. Masina porneste si in ziua de azi cu acea cheie copiata. Nu a fost nevoie sa mearga cu masina sa o reprogrameze ci doar sa aiba cipul de la cealalta cheie sa il cloneze.
                Posibil sa fie alt procedeu pentru inchiderea centralizata insa cel mai bine mergi si intreaba, nu costa nimic.

                Comment


                • Ce prețuri, prin 2008 cu 150lei cumpăram cheia cu butoane, lamela si punerea pe mașină. Pe olx am văzut si pe la 300lei dar nu mai stiu dacă intra și cheia în acești bani.

                  Comment


                  • La Loganul vechi, cand am pierdut a 2-a cheie, am fost la centrul de copieri chei din Cora Lujerului, cu masina si cheia originala ramasa. Cumparat cheie (care arata fix la fel ca cea originala), cu tot cu butoane, mers pana la masina, bagat un dispozitiv in mufa din torpedou, programat noua cheie, verificat, pornit, totul ok. A costat 350 lei, a durat 10-15 minute, cu totul. In februarie-martie 2015

                    Comment


                    • Da dar astea sunt Loganuri 1, la 2 nu cred ca merge asa simplu...

                      Comment


                      • Imi recomandă cineva un silicon pe care doresc să îl folosesc la îmbinări ( ex la ușă, unde talba face contact cu intaritura de la jumătatea ușii care vine orizontal) sau la ce să mă uit în descriere ?
                        Eu am gasit acesta https://www.adeziviromania.ro/cumpar...-negru-7501844
                        Mulțumesc

                        Comment


                        • Revin cu intrebarea mea cretina: voua va aburesc geamurile pe interior?

                          Dimineata masina era ok (-11 grade). Am mers vreo 15-20 km pana la munca. Dupa ce s-a incalzit un pic am dat drumul la incalzire si la picioare (evident, presurile erau ude).
                          Cand am pelcat de la munca era o gheata nesimtita pe parbriz, pe interior....
                          Eu cred ca are legatura insa mi-ar prinde bine si un feedback de la voi.


                          O alta chestie...ai emi au logan 1, 1.4 mpi, versiunea ambiance. Mie mi se pare ca la ala aerul bagat la picioare e muuuuuuuult peste ce baga al meu L2 cu clima automata. Sunt eu paranoic?

                          Comment


                          • Se aburesc dar modul de dezaburire de la clima automata face fata cu brio si repede, e drept ca eu am diesel si are si rezistenta suplimentara pe incalzire.

                            Intrebare stupida: Ai incercat sa dai la picioare pe modul manual, caldura si ventilatia la maxim? Ca baga destul de ok pe manual daca am nevoie de caldura mai puternica. Pe benzina ar trebui sa bage mult mai bine decat diesel-ul.

                            Comment


                            • sebibv:apai, e clar. aer cald in partea de jos care-ti evapora o parte din apa de pe presuri; aer cald >urca; aer cald cu vapori de apa, tot urca, intilneste o suprafata de contact rece, condenseaza pe suprafata; carcasa interioara ramine neincalzita si "necirculata" multe ore (mai dispare si soarele de pe firmament - nu c-ar face mare treaba in perioada asta) si ingheata pe interiorul carcasei.
                              lasa jetul de aer in pozitia "parbriz" si cu AC-ul cit mai pornit si scapi de mare parte din problema asta.
                              mai scutura si bocancii inainte sa intri la cald. ajuta foarte mult. mai lasa, peste noapte, niste "silicat" intr-un prosop, sac de pinza, soseta si dimineata o sa fie mai lejer.
                              daca tot zici ca banuiesti legatura dintre evenimente de ce nu actionezi concret impotriva evenimentelor?

                              Comment


                              • Mulțumesc pentru sfaturi.
                                @devreg: bocancii ii scutur mereu. Nu am actionat concret pentru ca nu am avut când. Ieri am făcut legătură între evenimente, deci pun în practica de azi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google