Asa mult sa duca investitia, 1000 lei ?! Am gasit volan la 300 lei imbracat in piele si butoane pentru CC (modelul 2013) si modelul de 2017-2018 la 550 lei imbracat in piele, modelul pentru prestige in 3 spite. Cat sa mai fie spira volan, buton activare/dezactivare si pedala de acceleratie cu senzor, nu cred ca mai dai 300-400 lei pe ele in afara de volan.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Originally posted by planetara View PostTreaba cu cresterea consumului e chiar imposibila.
Restul depinde de fiecare cati km merge si cat de des intra pe autostrada la noi sau peste hotare.
La logan 1 toata lumea se plangea de ce nu au toate abs , de ce nu are mai multe air baguri , de ce nu are esp si cc...
Acum sunt disponibile toate si nu e bine.
Am spus doar ca, in conditiile in care am circulat eu pana acum nu mi-a placut pentru ca nu am reusit sa ma adaptez la regulatorul de viteza si ca cealalta functie, adica limitatorul a fost mai utila pentru mine. "Vina" este a mea si nu a masinii ca are functia.
Cat despre consumul mai mare este o constatare pur personala si sustin in continuare ca este corecta. Autostrada respectiva este intr-o buna masura valurita iar atunci cand urci, chiar usor, regulatorul trebuie sa tina constanta viteza de 130 km/h. Asta este rolul lui si il indeplineste foarte bine numai ca, uitandu-ma pe consumul instantaneu, am vazut ca in aceste portiuni este in mod sensibil mai mare decat la mersul pe drum drept si este absolut normal sa fie asa. La 130 km/h pe drum drept consumul este undeva la 7,5%, la urcari usoare creste semnificativ. Daca nu l-as fi folosit, probabil ca in acele zone as mai fi redus gazul bineinteles ajungand la destinatie cu cateva minute mai tarziu. Pe portiuni scurte de autostrada pierderea de timp este minima, insa daca mergi sute de km ar deveni substantiala si atunci probabil ca este justificat un consum ceva mai mare pentru a ajunge mai repede la destinatie. Este adevarat ca mai sunt si usoare coborari si consumul scade dar tot nu se compenseaza cu urcarile. Cu alte cuvinte, daca vrei sa consumi mai putin combustibil este preferabil sa controlezi tu acceleratia platind desigur si un pret, adica timp mai mare petrecut in trafic.
Comment
-
@gabrieln1960
sunt de acord cu tine, cred ca CC mareste controlul.
E drept ca si eu am uneori un stil de pensionar (schimb sub 3000), anticipez traficul (sunt si motociclist...). De multe ori cu cc ma trezesc calcand usor frana. Asta nu inseamna ca nu s-ar putea jongla mai mult din butoane. Cred insa ca CC accelereaza mai tare decat o fac eu din pedala.
Sa nu uitam ca masinile noastre nu sunt econome la mers cu 130 pe autostrada....
Comment
-
Originally posted by PrietenCuTine View PostPe cine ai intrebat ?! Ca eu as fi interesat si la pretul de 1200-1400 lei.
adresa de contact: miocrl@yahoo.comAttached Filesex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)
Comment
-
Se poate activa functie de cornering la logan 2? Posibilitatea de aprindere a proiectoarelor de ceata in functie de pozitia volanului, intr-o anumita plaja de viteze.
Intreb asta pentru ca am reusit sa ma conectez la calculatorul masinii cu un program gen ddt si am gasit aceasta functie numai ca imi cere sa introduc niste valori, valori care nu stiu daca sunt in format numeric sau combinatie numeric + litere semne simboluri etc.
Pe ebay am gasit Dialogys pentru Dacia si Renault, pot gasi in acel manual informatia de care am nevoie?
Comment
-
Cc mareste consumul, testat si de mine, si pe alta masina(suzuki sx4 2017). Cand are de urcat chiar si usor si constata ca scade viteza accelereaza maxim pana ajunge la viteza setata, pe cand noi o mai jonglam din pedala. Daca franezi putin si dupa reactivezi cc o sa vezi ca accelereaza mai tare decat ai accelera tu. Astea duc la cresterea consumului.
Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk
Comment
-
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Cum spune si t0rquemada, CC-ul mareste sesizabil consumul din cauza faptului ca tine motorul in sarcina in scopul de a pastra viteza.
Anomalia asta am vazut-o si pe alte marci, inclusiv pretiosul VW. Singurele masini care sunt imune la consumul de pe CC sunt hibridele Toyota si Lexus pe teren relativ plat, pe drum de munte consuma mult din cauza modului brutal de exploatare a motorului de catre HVECU.
Comment
-
Nu stiu cata importanta are daca scade sau creste consumul cand folosesti CC, mai ales ca din discutie am vazut ca valorile sunt in jur de 0,5... 0,7 l/100km. Cred ca un alt aspect e important: cand folosesc CC pot sa parcurg intr-o zi de condus peste 1500 km fara sa ma simt rupt la sfarsitul zilei, fata de maxim 1000 km atunci cand nu aveam CC. Mi-a crescut "autonomia" si consumulLast edited by ctropett; 16 February 2018, 16:23.
Comment
Comment