Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa mult sa duca investitia, 1000 lei ?! Am gasit volan la 300 lei imbracat in piele si butoane pentru CC (modelul 2013) si modelul de 2017-2018 la 550 lei imbracat in piele, modelul pentru prestige in 3 spite. Cat sa mai fie spira volan, buton activare/dezactivare si pedala de acceleratie cu senzor, nu cred ca mai dai 300-400 lei pe ele in afara de volan.
    sigpic

    Comment


    • cu ceva timp in urma, am intrebat si eu de un pret....
      iar raspunsul : intre 1200-1400 lei.
      Asa ca m-am linistit!
      ex:
      Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
      Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

      Comment


      • Originally posted by planetara View Post
        Treaba cu cresterea consumului e chiar imposibila.
        Restul depinde de fiecare cati km merge si cat de des intra pe autostrada la noi sau peste hotare.
        La logan 1 toata lumea se plangea de ce nu au toate abs , de ce nu are mai multe air baguri , de ce nu are esp si cc...
        Acum sunt disponibile toate si nu e bine.
        Regret, dar nu am afirmat sub nicio forma ca nu e bine ca Dacia are CC sau ESP sau functia confort pe stergatorul spate sau orice alta functie. Cu cat sunt mai multe, cu atat mai bine. Cine vrea sa le foloseasca, bine, cine nu, la fel de bine.
        Am spus doar ca, in conditiile in care am circulat eu pana acum nu mi-a placut pentru ca nu am reusit sa ma adaptez la regulatorul de viteza si ca cealalta functie, adica limitatorul a fost mai utila pentru mine. "Vina" este a mea si nu a masinii ca are functia.
        Cat despre consumul mai mare este o constatare pur personala si sustin in continuare ca este corecta. Autostrada respectiva este intr-o buna masura valurita iar atunci cand urci, chiar usor, regulatorul trebuie sa tina constanta viteza de 130 km/h. Asta este rolul lui si il indeplineste foarte bine numai ca, uitandu-ma pe consumul instantaneu, am vazut ca in aceste portiuni este in mod sensibil mai mare decat la mersul pe drum drept si este absolut normal sa fie asa. La 130 km/h pe drum drept consumul este undeva la 7,5%, la urcari usoare creste semnificativ. Daca nu l-as fi folosit, probabil ca in acele zone as mai fi redus gazul bineinteles ajungand la destinatie cu cateva minute mai tarziu. Pe portiuni scurte de autostrada pierderea de timp este minima, insa daca mergi sute de km ar deveni substantiala si atunci probabil ca este justificat un consum ceva mai mare pentru a ajunge mai repede la destinatie. Este adevarat ca mai sunt si usoare coborari si consumul scade dar tot nu se compenseaza cu urcarile. Cu alte cuvinte, daca vrei sa consumi mai putin combustibil este preferabil sa controlezi tu acceleratia platind desigur si un pret, adica timp mai mare petrecut in trafic.

        Comment


        • Originally posted by ZFMFLORIN View Post
          cu ceva timp in urma, am intrebat si eu de un pret....
          iar raspunsul : intre 1200-1400 lei.
          Asa ca m-am linistit!
          Pe cine ai intrebat ?! Ca eu as fi interesat si la pretul de 1200-1400 lei.
          sigpic

          Comment


          • @gabrieln1960
            sunt de acord cu tine, cred ca CC mareste controlul.
            E drept ca si eu am uneori un stil de pensionar (schimb sub 3000), anticipez traficul (sunt si motociclist...). De multe ori cu cc ma trezesc calcand usor frana. Asta nu inseamna ca nu s-ar putea jongla mai mult din butoane. Cred insa ca CC accelereaza mai tare decat o fac eu din pedala.
            Sa nu uitam ca masinile noastre nu sunt econome la mers cu 130 pe autostrada....

            Comment


            • Originally posted by PrietenCuTine View Post
              Pe cine ai intrebat ?! Ca eu as fi interesat si la pretul de 1200-1400 lei.
              pe forumul vecin prin decembrie 2015...
              adresa de contact: miocrl@yahoo.com
              Attached Files
              ex:
              Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
              Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

              Comment


              • .....

                Pai din cate stiu, comfort_ auto. avea chituri cc universale...si
                vindea asa ceva cand se.monta pe logan 1

                Comment


                • Se poate activa functie de cornering la logan 2? Posibilitatea de aprindere a proiectoarelor de ceata in functie de pozitia volanului, intr-o anumita plaja de viteze.
                  Intreb asta pentru ca am reusit sa ma conectez la calculatorul masinii cu un program gen ddt si am gasit aceasta functie numai ca imi cere sa introduc niste valori, valori care nu stiu daca sunt in format numeric sau combinatie numeric + litere semne simboluri etc.
                  Pe ebay am gasit Dialogys pentru Dacia si Renault, pot gasi in acel manual informatia de care am nevoie?

                  Comment


                  • Cc mareste consumul, testat si de mine, si pe alta masina(suzuki sx4 2017). Cand are de urcat chiar si usor si constata ca scade viteza accelereaza maxim pana ajunge la viteza setata, pe cand noi o mai jonglam din pedala. Daca franezi putin si dupa reactivezi cc o sa vezi ca accelereaza mai tare decat ai accelera tu. Astea duc la cresterea consumului.

                    Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

                    Comment


                    • Bun Marius, se parea ca eu sunt singurul care sustine asta..

                      Comment


                      • Scade consumul, ma alatur si eu discutiei. Este verficat de mine pe o distanta de aproximativ 300 km, la mine a scazut cu aproximativ 0,6 L/100km


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • Iar începem... utilizați cauta, sigur s-a mai discutat:

                          Eu am scris de la bun inceput ca utilizand CC vei avea un consum cu aprox.(a se citi: cu pana la) 0,5 l/100 mai mare decat atunci cand nu folosesti CC.



                          Atenție la data postării
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Cum spune si t0rquemada, CC-ul mareste sesizabil consumul din cauza faptului ca tine motorul in sarcina in scopul de a pastra viteza.

                            Anomalia asta am vazut-o si pe alte marci, inclusiv pretiosul VW. Singurele masini care sunt imune la consumul de pe CC sunt hibridele Toyota si Lexus pe teren relativ plat, pe drum de munte consuma mult din cauza modului brutal de exploatare a motorului de catre HVECU.

                            Comment


                            • E normal sa creasca deoarece cc nu anticipeaza, asa cum o facem noi.

                              Comment


                              • Nu stiu cata importanta are daca scade sau creste consumul cand folosesti CC, mai ales ca din discutie am vazut ca valorile sunt in jur de 0,5... 0,7 l/100km. Cred ca un alt aspect e important: cand folosesc CC pot sa parcurg intr-o zi de condus peste 1500 km fara sa ma simt rupt la sfarsitul zilei, fata de maxim 1000 km atunci cand nu aveam CC. Mi-a crescut "autonomia" si consumul
                                Last edited by ctropett; 16 February 2018, 16:23.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google