Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bună ziua! Poate cineva să-mi spună cât ajunge prima revizie la Logan Prestige 2+easy-r?

    Comment


    • Întâi probezi cu ambele chei, dacă face la fel și problema e reproductibilă, nu strică o vizită la garanție cu ambele chei la tine, ca să nu existe discuții.

      E Logan II Prestige Easy-R, iar dacă e TCe (după semnătură) atunci revizia I e cam 645ron indiferent de nivelul de echipare.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • @Catalin S., si mie mi se intampla din cand in cand exact acelasi lucru doar ca la mine e suficient sa trec pe A (accesorii) si inapoi pe C si apoi merge. Cu ambele chei mi se intampla asta (eu le alternez frecvent).

        Am incercat sa reproduc in mai multe feluri dar nu am reusit (volan blocat, deblocat, sa misc de el inainte, dupa si alte combinatii).



        Sent from my Mi A1 using Tapatalk
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Și la mine e la fel. Eu am observat ca atunci când pui contactul daca te duci puțin mai departe, atunci contactul se blochează și trebuie sa o iei din punctul 0. De întâmplat, sa zicem cam odată la 2 sapt... dar știu sa nu forțez cheia după ce face click la momentul în care se aprind toate becurile în bord... și dacă țin cont de asta totul e ok, nu am probleme

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post
            Întâi probezi cu ambele chei, dacă face la fel și problema e reproductibilă, nu strică o vizită la garanție cu ambele chei la tine, ca să nu existe discuții.
            Fara garantie, gata! Am rezolvat!
            Stii vorba aia veche din batrani cand mergi cu masina in service?

            "N-are dom'le nimic. Asa fac toate!
            "

            Nu ma crezi? Uite ce au spus colegii de forum...

            Originally posted by Silviu View Post
            @Catalin S., si mie mi se intampla din cand in cand exact acelasi lucru doar ca la mine e suficient sa trec pe A (accesorii) si inapoi pe C si apoi merge. Cu ambele chei mi se intampla asta (eu le alternez frecvent).

            Am incercat sa reproduc in mai multe feluri dar nu am reusit (volan blocat, deblocat, sa misc de el inainte, dupa si alte combinatii).
            Multumesc! M-am mai calmat...

            Originally posted by eliadib View Post
            Și la mine e la fel. Eu am observat ca atunci când pui contactul daca te duci puțin mai departe, atunci contactul se blochează și trebuie sa o iei din punctul 0. De întâmplat, sa zicem cam odată la 2 sapt... dar știu sa nu forțez cheia după ce face click la momentul în care se aprind toate becurile în bord... și dacă țin cont de asta totul e ok, nu am probleme
            Q.E.D.!

            Prin urmare, este Logan, totusi... si aici se va bucura Mr. K pentru ca-i dau apa la moara. Daca voiam altceva, luam altceva, poate ca probleme si acolo, dar sigur revizii si piese scumpe. Dar asa, la +40 ani ai mei, m-am lecuit demult. Este ok masina. Se putea si mai rau sau fata de altii, deloc, nema, niente, nada machina...
            http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

            Comment


            • E bine ca li se mai intampla si altora. Intrasem la idei ca n-am noroc in viata cand am citit de colegul care a condus 100 de loganuri si nu a patit niciodata asa ceva

              Trimis de pe al meu F5321 folosind Tapatalk

              Comment


              • "Bine", intre ghilimele poate...

                Bine ar fi fost sa... nu fi fost bine ca li se intampla si altora.

                Scuze pentru jocul de cuvinte.
                http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                Comment


                • Originally posted by Catalin S. View Post
                  Uneori cand pun cheia in contact si dau sa pornesc motorul, aceasta pare ca nu se duce pana la capat, desi mai departe nu merge, nu are unde, implicit nu porneste masina.

                  Ca sa se intample, ori trebuie sa scot cheia din contact ori s-o dau inapoi si sa ulterior sa reiau "tura"ca sa faca "scanteie".
                  E din gama ”asa face toate”
                  Daca esti atent la cheie, când la dai la contact o sa auzi un click (scurt electric) si se blocheaza butucul. Ma gândesc, ca nu duci cursa completa si intra ceva protectie la butucul/electromotor, habar n-am. Asa face si pe X52 si dokker. Pe L1 nu am reusit sa reproduc fenomenul.

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    În butucii de cheie nu se pune ulei/wd 40/alte minuni , e "vaselină" specială grafitată - scrie în orice manual de broaște/încuietori.[...]
                    poate ca, mai degraba, ti-ai dorit sa te referi la cea "de timonerie"
                    Last edited by devreg; 3 March 2018, 22:51.

                    Comment


                    • E "vaselină" uscată, tip pulbere - mă rog fiecare face ce vrea pe banii lui
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Originally posted by aris86 View Post
                        E din gama ”asa face toate”
                        Daca esti atent la cheie, când la dai la contact o sa auzi un click (scurt electric) si se blocheaza butucul. Ma gândesc, ca nu duci cursa completa si intra ceva protectie la butucul/electromotor, habar n-am. Asa face si pe X52 si dokker. Pe L1 nu am reusit sa reproduc fenomenul.
                        Multumesc!

                        Asa cum am spus pe pagina anterioara, m-am mai calmat.

                        Originally posted by Catalin S. View Post
                        Uneori cand pun cheia in contact si dau sa pornesc motorul, aceasta pare ca nu se duce pana la capat, desi mai departe nu merge, nu are unde, implicit nu porneste masina.

                        Ca sa se intample, ori trebuie sa scot cheia din contact ori s-o dau inapoi si sa ulterior sa reiau "tura"ca sa faca "scanteie".

                        S-a intamplat inclusiv in parcare la Meridian cand am luat-o dar am pus-o pe seama faptului ca nu ma pricep la modelul asta sau ca NU am facut eu ceva bine, motiv pentru care in zilele urmatooare cand s-a mai intamplat, am incercat sa vad daca treaba asta (nepornirea) se intampla in combinatie cu una din cele de mai jos:

                        - ambreiajul calcat sau nu
                        - scoasa din viteza sau nu
                        - usa sofer deschisa sau nu
                        - radio / aeroterma deschise dar si altele...

                        ...dar nu am reusit sa-mi dau seama din ce cauza.

                        Cineva spunea ca ar avea legatura cu ceva functie "imobilizare motor" sau ceva de genul asta.
                        Altcineva zicea ca ar fi de la cip-ul cheii. Serios? Mai am una, sa incerc cu ea?

                        Precizez ca indata ce scot cheia sau o dau inapoi si reiau ciclul, motorul porneste fara probleme.

                        A mai patit cineva asta?

                        *masina e un Logan cu motor de 1 litru SCE.

                        Multumesc.
                        Am revenit!

                        Cu cheia sotiei nu s-a mai intamplat, la modul la care am pus contactul de vreo 10-12 ori atat ieri cat si azi... Dar mai testez zilele urmatoare.
                        Last edited by Catalin S.; 4 March 2018, 12:29. Reason: Automerged Doublepost
                        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                        Comment


                        • Salut. Aveti idee daca rama de la radio si gurile de ventilatie este la fel ca cea de navigatie ? Sau trebuie schimbata pentru a monta navigatie ?

                          Comment


                          • .....

                            Sunt la fel.
                            Potu sa cumperi medianav fara griji

                            Comment


                            • Din pacate nu am manualul la indemana. Am inteles ca CB se reseteaza la 10.000 km. Intrebarea mea este: e vorba de 10.000 de la ultima resetare sau multiplu 10.000 al kilometrajului general?

                              O alta intrebare: cat de "distructiva" este montarea unuor difuzoare focal pe fata?
                              Am inteles ca cele de origine sunt nituite. Se scot niturile si se prind cele noi...probabil ca tot cu nituri. merita operatia?
                              Fetele de usi se dau greu jos? risc oare sa imi vibreze ulterior?

                              Mersi.

                              Comment


                              • Fetele de usi nu se dau greu jos, dar recomand sa ai cumparate cateva ciuperci(cleme) pt ea fiindca se pot rupe. E tutorial (in germana) pe youtube. Din punctul meu de vedere a meritat. Te sfatuiesc sa faci treaba asta cand e cald afara pt ca sunt mai elastice prinderile.
                                Si focalurile vin cu tot cu nituri DAR trebuie un cleste mai mare sa le tragi pe care nu il gasesti asa usor in comert-eu am gasit la un service auto

                                Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google