If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Din pacate nu am manualul la indemana. Am inteles ca CB se reseteaza la 10.000 km. Intrebarea mea este: e vorba de 10.000 de la ultima resetare sau multiplu 10.000 al kilometrajului general?
O alta intrebare: cat de "distructiva" este montarea unuor difuzoare focal pe fata?
Am inteles ca cele de origine sunt nituite. Se scot niturile si se prind cele noi...probabil ca tot cu nituri. merita operatia?
Fetele de usi se dau greu jos? risc oare sa imi vibreze ulterior?
Mersi.
Doar jurnalierul 1 și/sau jurnalierul 2 (dacă ai CB) restul nu se resetează
Niturile sunt cele de 12ron/bucata, se strâng în 3 craci nu în guguloi
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Ala e ESP-ul si la noi nu exista buton de OFF, la tine in bord e aprins asta? Eu nu l-am vazut niciodata aprinzandu-se. Se poate dezactiva prin conectare la computerul masinii
De fapt se aprind simultan cu restul martorilor când pun contactul, după care se sting. Mă miram eu că sunt ambele aprinse... dar cred că e de la paranoia de la mine în creier.
Deci doar când pun contactul... aham.. Sau nu?
Scuze pentru furtuna din paharul cu apă.
Atunci, conform pozei postate de mine mai devreme, martorul cu "off" (aprins pentru puțin tmp la punerea contactului împreună cu celălalt fără "off") va sta aprins doar atunci când ESP-ul este închis, blocat sau când ceva pe traseu este stricat?
********************
Și aș mai avea o întrebare, dar pe care am pus-o aici, la topicul dedicat.
Mulțumesc!
Last edited by Catalin S.; 8 March 2018, 19:37.
Reason: Automerged Doublepost
Avertizorul ESP se aprinde in timpul mersului și bagă un bip doar atunci când riști să pierzi sau nu mai ai controlul traiectoriei. Asta înseamnă - fără bruscat direcție și frână! Loganul nu are ESP Off pentru că nu-i făcut să meargă off road (noroaie, nisip moale, zăpadă mare afânată).
Dacă mergi cu numere provizorii nu trebuie să plătești vigneta - știu din proprie experiență. Nefiind mașina înscrisă, cioflingăii nu știu cui să trimită amenda.
Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!
Bec ESP aprins : ESp inactiv, misto, se face cu laptopul cine doreste, dar cer mult baietii astia care fac asta,
cum am mers cu logan 1 fara ESP ca nu exista pe vremea aia merg fara si acum cu Logan 2
Ce ulei de servo directie folositi? Cum imi pot da seama la L2 daca mai am sau nu lichid in vas, eu unul nu vad nimic si nici nu ajung cu mana la borcan........
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment