Dezactivarea ESP nu are legatura cu mersul prin noroaie, zapada, nisip etc. In aceste conditii este recomandat ca ESP sa fie functional pentru a preven orice derapaj al masinii.
Ca sa intri in teren cu aderenta scazuta de genul celui mentionat trebuie sa dezactivezi ASR, adica mai pe romaneste controlul tractiunii. La Logan e suficient de destept si citez dintr-un clasic in viata si prezent pe forum unde a dat aceasta explicatie de mai multe ori: ASR-ul intră la plecarea de pe loc mai ales după 2000rpm deci dacă ai turația sub 2000rpm nu ai probleme.
Daca vrei cu adevarat scoti siguranta sau mufa de la pompa si ai dezactivat si ESP, dar mai bine nu face asta, e chestie de siguranta circulatiei.
Ca sa intri in teren cu aderenta scazuta de genul celui mentionat trebuie sa dezactivezi ASR, adica mai pe romaneste controlul tractiunii. La Logan e suficient de destept si citez dintr-un clasic in viata si prezent pe forum unde a dat aceasta explicatie de mai multe ori: ASR-ul intră la plecarea de pe loc mai ales după 2000rpm deci dacă ai turația sub 2000rpm nu ai probleme.
Daca vrei cu adevarat scoti siguranta sau mufa de la pompa si ai dezactivat si ESP, dar mai bine nu face asta, e chestie de siguranta circulatiei.
Comment