If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Conteaza despre ce masina e vorba, cele cu start stop lucreaza la voltaje un pic diferite, alternatorul livreaza chiar si 15 volti...
La masinile fara start stop trebuie ca incarcarea s[ fie intre 13.7 si 14.4
La unele masinii trebuie sa tii apasate ambreiajul si frana inainte de a porni, chiar daca ai cutie manuala.
Ajuta in acele momente cand 'uiti" sa verifici schimbatorul daca este pe liber, pe incepatori, pornire accidentala etc.
De regula incepatorii pornesc motorul cu ambreiajul calcat. (Cine a facut scoala de soferi cu instructor, nu cu asistent la condus). In afara de asta, ambreiajul calcat la pornire ajuta demarorul. In cartea de logan1 scria ca nu e necesar dar eu consider ca nici inutil sa calci ambreiajul inainte de a porni motorul. La un moment dat iti intra in reflex.
Aveti idee daca sunt chiar atat de putine masini care ies din fabrica cu 0,9 gpl? Postez aici pt ca e mai activa zona aceasta decat cea dedicata gpl.
Eu vreau pt uz personal, 30% oras si 70% concediu, cam 10k km pe an... In conditiile in care imi iau cu gpl, o sa fiu tentat sa merg si mai mult, 15000 poate, 50% oras, 50% extern. Vreau varianta asta datorita pretului redus la combustibil insa la reprezentanta imi spune ca nu se stie daca ma incadrez in Rabla (cele 120 zile de cand ma inscriu efectiv pana cand primesc masina fizic), cum ca se asteapta sa se stranga un lot mai mare, chiar asa greu o fi? E vreo statistica undeva?
Mi-a luat din entuziasm faza asta...
De regula incepatorii pornesc motorul cu ambreiajul calcat. .... In afara de asta, ambreiajul calcat la pornire ajuta demarorul. ... La un moment dat iti intra in reflex.
Regula asta este valabila mai degraba in cazul experimentatilor decat al incepatorilor... se aplica si in cazul franarii continue cu masina oprita la lumina rosie a semaforului!
„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Regula asta este valabila mai degraba in cazul experimentatilor...
Instructorul cu care am facut scoala de soferi m-a invatat sa calc ambreiajul la pornire si sa trag frana de mana la semafor daca e nevoie in loc sa tin piciorul pe pedala de frana.
Regula asta este valabila mai degraba in cazul experimentatilor decat al incepatorilor... se aplica si in cazul franarii continue cu masina oprita la lumina rosie a semaforului!
Instructorul cu care am facut scoala de soferi m-a invatat sa calc ambreiajul la pornire si sa trag frana de mana la semafor daca e nevoie in loc sa tin piciorul pe pedala de frana.
Cu ambreiajul are perfecta dreptate. Cu frana a gresit si nu e bine sa faci asa ceva. E normal sa stai cu piciorul pe frana, dar nu e normal sa tragi frana de mana. Nu e proiectata sa o folosesti atat de intens, in mod normal stai cu piciorul pe frana sau la liber. E indicat sa stai cu piciorul pe frana din motive de siguranta, dar la o masina cu cutie manuala in coloana poti s-o lasi usor pe liber.
[...]Cu frana a gresit si nu e bine sa faci asa ceva. E normal sa stai cu piciorul pe frana, dar nu e normal sa tragi frana de mana. Nu e proiectata sa o folosesti atat de intens, [...]
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment