Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mie singurul lucru util mi s-ar parea la cele agreate de Dacia ca sunt Directed, spre deosebire de cei OEM care nu sunt. Pe mine cel putin nu ma deranjeaza deoarece am si camera si ma ajuta sa vad din ce parte ar bipai mai tare

    Comment


    • Ce inseamna agreat Dacia Directed?

      Comment


      • Nu sunt cele care vin din fabrica, dar sunt acceptate de Dacia fara sa se piarda garantia (ma gandesc), partea de Directed inseamna ca ai un afisaj pe care iti arata cu ce senzor de apropii mai tare de un stalp de exemplu, lucru care la cele din fabrica nu se intampla, doar bipaie si iti spune ca ai ceva aproape in spate, dar nu exact in ce parte

        Comment


        • Directed, dacă nu mă înșel e o firmă, divizie a celor de la Viper (cei cu alarmele)

          sigpic

          Comment


          • Ăia OEM(vezi poză*) merg și perfect în orice condiții meteo, testul suprem gardul de plasă.

            Directed e Viper și oricum s-a mai discutat prin 2014


            *e pentru X52 ph1 la ph2 totul e integrat în speaker
            Attached Files
            Last edited by 77sky; 24 April 2018, 18:55.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Da exact asta era si "bănuiala" mea. Am avut pe mașina veche after-market, si am văzut și pe alte mașini diverse modele after-market. Per total zero erori false, merg in orice condiții meteo, mai puțin când se depune strat considerabil de gheață(logic) si observ parcă si un unghi mai bun, desi sunt amplasati mai in interior surprind foarte multe obstacole pe colțuri/laterale, față de alți senzori after-market care sunt amplasati mai in exterior, adică pe colțuri.

              sigpic

              Comment


              • Originally posted by alex1ioan View Post
                Alarma sau senzori de parcare ?(bonus de la dealer)
                Eu as alege senzorii.

                Comment


                • Ati mai patit sa aveti o bataie in mijlocul bordului si in acel moment schimbatorul sa se miste destul de brutal? Se simte inclusiv in pedala de acceleratie. Daca da, cum ati rezolvat-o? Se intampla la 1000rpm.
                  Am incercat inclusiv cu cutia filtrului de aer scoasa(cutia e prinsa cu burete in bucsa spre peretele antifoc si tubulatura de admisie e fixata cum trebuie si nu mai scoate zgomote.
                  Eu tot banui ca ar putea fi cablurile de la timonerie ce lovesc in ceva, dar nu imi dau seama. E un logan 0.9tce din 2014.
                  Last edited by bogdan_cj; 24 April 2018, 20:59.

                  Comment


                  • Este clar ca sunt foarte buni senzorii de fabrica, dar eu sunt foarte mulțumit si de cei aftermarket pe care îi am , care au si afișaj
                    Nu mi au dat erori deloc, iar in combinatie cu camera de marsarier este super fain, mai fain decât la unele masini premium , noi noute, de peste 45000 euro cu care am mers si nu aveau camera de marsarier- în ziua de azi la banii aceia si la cat costa o camera imi pare răutate din partea producatorilor

                    Comment


                    • Originally posted by bogdan_cj View Post
                      Ati mai patit sa aveti o bataie in mijlocul bordului si in acel moment schimbatorul sa se miste destul de brutal? Se simte inclusiv in pedala de acceleratie. Daca da, cum ati rezolvat-o? Se intampla la 1000rpm.
                      Am incercat inclusiv cu cutia filtrului de aer scoasa(cutia e prinsa cu burete in bucsa spre peretele antifoc si tubulatura de admisie e fixata cum trebuie si nu mai scoate zgomote.
                      Eu tot banui ca ar putea fi cablurile de la timonerie ce lovesc in ceva, dar nu imi dau seama. E un logan 0.9tce din 2014.
                      Păi e clar, nu e o problemă .

                      În 2014 0,9 TCe era euro5 fără gpl. Cine a montat gpl, a umblat și pe sub mașină, ba chiar în zona carcasei filtrului de aer - dacă a respectat amplarea din fabrică a componentelor gpl (trebuia să aibă info din viitor).

                      Bieleta antirăsturnare în ce stare e?
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Am platit asigurarea la noul meu logan 1.0 sce si constat cu mirare ca pretul e acelasi ca la vechiul 1.4(bonusul G8 transferat).Oare sa nu fie nici o diferenta?(duduia de la asig. a dat din umeri ,neputincioasa).asig nu a fost fac la dealer.

                        Comment


                        • Cei de la dacia au verificat la revizie bieleta antirasturnare la cererea mea(52.000km) si au spus ca nu e de acolo si eu nu stiu cum sa rezolve problema, am fost la ei de nenumarate ori cu zgomotul acesta. Din pacate alta reprezentanta in Cluj nu exista sa incerc si la altii.

                          Nu am GPL montat pe masina, nu s-a umblat deloc in nici o zona, doar am izolat cu cauciuc pintenul acela de la carcasa filtrului de aer si zgomotul acela a disparut.

                          Comment


                          • Salutare,

                            Am impresia ca se duc iar plăcutele de frâna după numai 13k KM... parca le mănâncă pe pâine... o sa verific exact maine dimineata

                            Scriu aici în ideea poate are cineva un tutorial de schimbat plăcutele de frâna ca nu m-as mai duce în reprezentanta... mașina e cea din semnătura.

                            Am tot cautat pe google un tutorial dar nu am găsit nimic pt logan 2, am găsit ceva pentru renault scenic care pare a semăna cu etrierul și modalitatea de înlocuire a plăcutelor (asa îmi amintesc de când le-am schimbat ultima data în reprezentanta ca am stat lângă meșter) - link-ul îl puteți vedea aici - https://www.youtube.com/watch?v=jH-ryU_eX60 - poate confirma cineva ca e asemănător?

                            Am mai gasit si link-ul asta de mehane - https://www.youtube.com/watch?v=rnLArmqP0Ko

                            La vechiul logan I le schimbam singur fără nici o problema, dar la logan 2 e putin diferit.

                            Va rog dacă are cineva un tutorial ar fi bine venit.

                            Multumesc!
                            Last edited by eliadib; 25 April 2018, 13:35.

                            Comment


                            • Verifica totusi, nu au cum sa se fi tocit in 13000 km, decat in cazul in care ai mers foarte mult pe frana

                              Comment


                              • Primul set s-a dus la 18.5k, nu era complet tocit, dar meșterul a zis ca trebuiesc schimbate, toate mai aveau cam 3 mm de ferodo, acum vad ca au început sa scârțâie din nou și de aceea am zis ca e posibil sa fie gata iar... dar o sa verific maine dimineața... întrebarea rămâne totuși, dacă e cineva care are un tutorial ar fi super.
                                E adevarat ca am un stil de condus mai ciudat... adică accelerez și apoi când e cazul frânez... și prin București, se cam întâmpla des lucrul asta...

                                Nu te uita la locație... sunt în București de câțiva ani dar nu mi-am schimbat profilul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google