@hasserro Daca pe display iti afiseaza litri consumati, te poti orienta dupa alimentarea cu benzina.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
hassero .... daca ti-ar mai arata cati km mai ai de parcurs cu pompa aprinsa ce ai face? ... u ai merge pana la ultimul kilometru ....SCRIE CLAR: ALIMENTARE .... e o asa zisa limita de ptrotectie pana la care s-ar putea merge, ar fi si culmea ca cb sa iti arate ca u mai ai 2 km si suni la DACIA sa te tracteze ca numai porneste masina si u tii coada sus ca acolo mai am de parcurs 2 km ....e ca si cum ai sta cu paharul la gura sa sorbi si ultima picatura de suc sau bere ;)
Comment
-
Nu e vorba despre asta, este prima data cand s-a aprins pompa. Maicamea face mereu plinul cand mai ramane o linie-doua.
Ieri aveam 2 linii, maicamea nu era in oras si a zis ca face ea plinul de dimineata. Eu am mers mai mult cu masina si se aprinsese pompa, apoi a inceput sa clipeasca ultima linie. Trb sa stiu cati km mai am de facut ca sa nu fac pana prostului.
Comment
-
La mine la Seat la ultimile doua linii sa aprins becul de alimentare, si imi arata range 80 km, oare cand dispar liniile de pe bord se termina si benzina? Ca eu stiu ca rezervorul e de 55 litri, si eu azi am alimentat 45 litri, deci teoretic el cand zice ca am 2 linii si se aprinde becul, mai am 10 litri in rezervor. Sa fie al meu fara rezerva? adica cand se termina liniile se termina si benzina?
PS: pe caldurile astea nu vreau sa ma plimb cu un bidon de 5 litri in portbagaj, ca e periculos.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Atunci surprize surprize.
De 2 ori m-am incercat norocul si de 2 ori am facut pana prostului.
Tot asa am zis ca mai merge si cand eram fix intre 2 peco se fini.
Sa il vezi pe Stoicanu cu sticla de 5L prin tranvai cei drept mi-am adus aminte de liceu deci a avut si o parte buna.sigpic
Comment
-
Aaa, am uitat sa mentionez. Tot aseara, dupa ce am vazut ca clipeste interiorul ultimei linii, m-am dus la peco, zic pun de 15 de lei sa nu raman in drum. Tot clipea desi de cand incepuse sa clipeasca si pana la peco facusem maxim 1 km.
Azi dimineata mama a alimentat, i-am cerut bonul.
Pana la plin au mai trebuit 41 de litri fix. A zis ca nu a fortat rezervorul, cand a sarit siguranta la maneru de la pompa, nu a mai bagat peste.
Asta inseamna ca desi linia clipea mai erau 10 litri? Nu mai inteleg nimic...
Comment
-
Teoretic cand ultima pavela nu mai clipeste ci a ramas doar chenarul ei, mai ai 2,5Litri, in practica pot fi si 3Litri.
Pentru experimente de genul asta recomand prezenta unei sticle de 2,5l cu benzina in portbagaj, in caz de "pana prostului".
Oricum in momentul in care dispare autonomia e bine sa mergem la pompa.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostAtunci surprize surprize.
De 2 ori m-am incercat norocul si de 2 ori am facut pana prostului.
Tot asa am zis ca mai merge si cand eram fix intre 2 peco se fini.
Sa il vezi pe Stoicanu cu sticla de 5L prin tranvai cei drept mi-am adus aminte de liceu deci a avut si o parte buna.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostTeoretic cand ultima pavela nu mai clipeste ci a ramas doar chenarul ei, mai ai 2,5Litri, in practica pot fi si 3Litri.
Pentru experimente de genul asta recomand prezenta unei sticle de 2,5l cu benzina in portbagaj, in caz de "pana prostului".
Oricum in momentul in care dispare autonomia e bine sa mergem la pompa.
Comment
-
parerea mea este ca becul cu pompa nu se aprinde mereu la 5 litri,ci si in fctie de inclinarea drumului pe care merge masina.problema este ca o data aprins,nu se mai stinge,chiar daca tu revii pe drum drept.poate asta sa fie explicatia de ce nu se aprinde constant la fix 5 litri...
Comment
-
In seara asta a fost o ploaie torentiala nasoala in Timisoara si am fost nevoit sa merg pana la cineva sa iau ceva. Am deschis usa 2 secunde cand m-am dat jos din masina si 2 secunde cand m-am urcat la loc, pe ploaie destul de tare. S-a udat putin fata de usa pe interior si jos pe prag, dar am sters repede cu un prosop. Apoi am plecat spre casa, a durat cam 20-30 de minute, traversand orasul pe ploaie. Am mers incet, dar am mai luat si cateva balti relativ mai tare, stropind in lateral.
Cand am ajuns in spatele blocului am vrut sa testez o pompa de umflat saltele de plaja cu alimentare la bricheta masinii. Cand am conectat alimentarea la bricheta s-a auzit o mica pocnitura de undeva de prin bord (partea stanga parca) si daca nu ma insel a palpait putin plafoniera (nu sunt sigur, fiindca eram cu privirea in jos catre bricheta). Pompa nu a pornit, iar apoi am incercat sa conectez incarcatorul de telefon, iar beculetul lui nu s-a aprins. Deci 0 curent pe bricheta. Respectiva pompa are o putere de 20W, ceea ce nu cred ca ii prea mult pentru bricheta.
Presupun ca a puscat siguranta brichetei. Ar putea fi si alta cauza?
Pe drumul spre casa masina s-a comportat normal, iar dupa incidentul cu bricheta n-am observat alte anomalii. Farurile, motorul, medianav-ul, inchiderea centralizata mergeau normal, doar ca nu aveam curent la bricheta.
Am un set de sigurante de la fosta Solenza, dar sunt din acelea late, iar daca nu ma insel sigurantele la Stepway II sunt mult mai mici si inguste.
Aveti idee de ce fel este siguranta la bricheta? Problema este ca dimineata la 6 trebuie sa plec din oras si singura solutie, in caz ca nu sunt bune sigurantele mele, ii sa opresc undeva pe drum la un magazin de piese auto.
Merci!Last edited by epuru; 31 July 2014, 22:08.Tutorial montaj conducte ventilatie pentru locurile spate: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1156
Comment
-
Verifica siguranta 33 e de tip mini si are 15A. E posibil ca mufa de bricheta a pompei sa aiba un scurt
Last edited by t0rquemada; 31 July 2014, 22:30.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment