Originally posted by Silviu
View Post
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Am gasit jantele mele pe configurator la Sandero , de curiozitate stie cineva care este pretul lor la Dacia ?Attached FilesLast edited by 77sky; 27 April 2018, 00:10.
Comment
-
Este cineva pe forum care a condus îndeajuns de mult atât varianta 0,9 tce cât și 1,0 sce astfel încât să facă ceva comparații în gen "review pertinent" ori să scoată măcar câteva idei principale?
Se știe faptul că pentru bărbați, încă de la facerea lumii, concurența dar și lauda de sine au fost, cu mici excepții, pe primul plan. Bine, veți spune că fără concurență nu se naște progresul, dar totuși, nu cred că este cazul să ne batem în motorizări (a se traduce să ne luam la mișto unii pe alții). Ne aflăm pe forum tehnic tocmai pentru ca să ne ajutăm, să mai aflăm una-alta, să împărtășim experiențele plăcute sau neplăcute, să combatem ideea nu userul... deci nu să ne certăm.
Așadar, exceptând turbina de la 0,9 tce, care ar fi diferențele majore la condus, la consum, la cum trage motorul, ce s-ar putea strica mai repede la una față de alta și de ce cutare motorizare și nu alta?
Repet, aș dori, dacă se poate o părere pertinentă, nu ceva din auzite sau una plină de șmecheria tipică de după blocuri.
Mulțumesc!
Comment
-
Ca sa ai o parere pertinenta...trebuie sa mergi minim 10k km cu ambele motorizari. Prea putina lume a facut asta ca sa posteze cineva aici.
M-am plimbat putin cu 1.0 (sunt posesor de 0.9)...si din ce am citit pe forum:
1. 1.0 SCe este aproximativ la fel de dinamic ca 0.9TCe in modul eco...cu amendamentul ca 0.9TCe dinamica o ai cu vo 500 rpm mai jos decat 1.0 (tot in modul eco)
2. 0.9 In mod normal, diferenta se simte mult mai tare decat 1.4mpi si 1.6. Clar 1.0 Este mai lent (cuplu mai mic, la turatii mai mari...etc).
3. 1.0 In oras pare mai economic decat 0.9 TCe. La fel si in exterior (bine, poate si cu 0.9 mergi usor mai rapid...de unde ai si conumul mai mare).
0.9 nu are foarte multe probleme mecanice. 1.0 au fost ceva probleme, rezolvate in garantie. Dar fiind o generatie mai noua...era de asteptat.
P.S. Ca o parere personala...mi-a placut mai mult 1.0 SCe in oras decat 0.9. Sotia, care are rau de masina, mi-a spus ca am condus mai lin 1.0. La 0.9 se simte mai brutala trecerea de la 1400 rpm la 1800 (turbo).
Comment
-
In oras o sa fie ok. Afara o sa simti lipsa cuplului (de la DCI la SCe).
In oras, sincer, n-am simtit mare diferenta intre 0.9 TCe 90 cp si BMW 318D cu 185 cp. La fel de repede am stat la semafor, la fel de repede am accelerat (ca nu puteam sa sar peste coloana...si nici bizon nu sunt...sper)
Comment
-
Originally posted by gabrieln1960 View PostDaca uiti torpedoul deschis si inchizi usile lampa are temporizare sau ramane aprinsa pana la calendele grecesti?Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by bolovan View Post0.9 nu are foarte multe probleme mecanice. 1.0 au fost ceva probleme, rezolvate in garantie. Dar fiind o generatie mai noua...era de asteptat.
Comment
-
Erau ceva probleme cu catalizatorul (undeva pana in 2000 km..trebuia schimbat catalizatorul). Parca asta era...daca nu ma inseala memoria. Dar asta o fo in primele loturi
Si la service m-au spus ca au schimbat, chiar in primele loturi ceva ambreiaje daca nu ma inseala memoria.
Dar reiau, asta o fo la primele loturi...si undeva in primii 2-3000 km.
Comment
-
Pe mine ma intereseaza fiabilitatea si consumul pt oras foarte mult, 90% o sa fie rulati in oras pe traseu de max 10km. Sunt constient de diferentele dintre dci si benzina fiindca am la munca toate variantele de Dacia ( 2005 - prezent ) inafara de motoarele astea noi pe benzina.
Multumesc
Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
Comment
-
Totusi eu nu pot spune ca Sce echivaleaza motorul Tce cu ECO ON. Chiar daca ai eco on turbina merge si sa nu uitam cat de mare este plaja de cuplu la Tce. Tce daca stii sa-l exploatezi corect este mult mai economic decat SCe ( si Dacia spune asta, vedeti consumurile mixte declarate oficial).
Parerea mea este ca nu prea poti sa le compari, chiar daca le conduci peste 10 k km si dupa vrei sa tragi o concluzie. Iti vei da seama ca motoarele vizeaza segmente diferite de piata, iar toate celelalte pareri sunt total subiective si depind de stilul de condus al fiecarui sofer.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostLampa din torpodou e pe același circuit ca plafoniera și iluminarea portbagajului, dacă o lasi permanent deschisă se stinge după 10min.
Iar conform VISU, lampa din compartimentul acte are pinul + legat la aceeasi jonctiune cu mufa de diagnoza si pinul - este permanent pe caroserie.
In schimb, lampa din portbagaj este legata la acelasi pin + cu cele de mai sus dar pinul - este legat la temporizator.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Si atunci de ce nu se stinge?
Plafoniera si portbagajul se sting, in acelasi timp, dar lumina din torpedou ramane aprinsa.
Testat pe masina.
Poate sa fie timpul mai mare de 10-13 minute (cam atat am cronometrat din momentul in care am inchis masina) ?I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
Comment