Bestiuta2007, dacă bagi degetele acolo unde e eticheta sub spătar ar trebui sa fie un "fier" de care ar clipsa mecanismul scaunului. Gen o carabina
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Originally posted by alex1ioan View PostCătălin, roata ta de rezerva e identica cu cele 4 ? (Marca, dimensiune, tip etc, etc)
*****************
În altă ordine de idei, ce navigație gen "medianav" dedicată recomandați cu sau fără CD / DVD player la 1000 - 1200, maxim 1500 lei? Nu vreau rame adaptaore, stuff & other bullshit.
Mulțumesc!
Comment
-
Bro, stai, că nu m-am luat de nimeni.
Te cred. Plus de asta uite ce am zis la final...
Originally posted by Catalin S. View Post*din ciclul "Si totuși, nu toate "face" așa + Misterele (Parisului) Mioveniului"
Comment
-
-
@Silica. Se ia roata de rezerva identica ca dimensiuni-marca cu celelalte, si se pune pe puntea fata. Asta e valabil iarna (dupa vreo 5 ani). Restul nu conteaza cum le rotim.
Acum serios: bine ar fi sa dam masinile la remat cand le-o fi sorucul, iar roata de rezerva sa nu fie scoasa vreodata din porbagaj.
Originally posted by alex1ioan View PostDe ce roata de rezerva, deși e normala,doar janta e argintie, e limitata la 80/h ?
In opinia mea producatorul a pus stickerul cu limitarea de viteza pentru a fi acoperit din punct de vedere legal (lesson's learned). Aceasta valoare a fost stabilita de catre producator. Faptul ca a pus acest sticker sau nu este responsabilitatea lui.
La aceasta intrebare a primit raspunsuri logice de la diferiti colegi. A replicat uneori destul de dur (vezi posturile 7401, 7406, etc.). Apoi omul a "sucit-o ca la Braila".
Si pentru a pune punct. Indiferent de ce zice si valoarea data de producator este bine sa se circule cu roata de rezerva (indiferent de tipul ei) in conditii de siguranta (asta pentru binele nostru si al celorlalti nu al producatorului).. Iar aceste conditii de siguranta depind de mai multi factori.
Cat de importanta este pentru noi aceasta valoare? Cu ce ne ajuta asta?
Pe un alt topic a dorit sa stie cati litri de combustibil reprezinta o liniuta si mai ales cati litri de carburant mai sunt in rezervor la aprinderea becului rosu de carburant. La fel, a primit raspunsuri, a dat replici destul de acide si a generat un mic flame. In manualul de utilizare se precizeaza, au fost si alte posturi pe tema asta. Practic este aceeasi lucru. Este bine sa fii informat si sa stii valoarea. Kilometrii ramasi de parcurs depind si ei de anumiti factori.Nu este mai bine sa eviti sa ajungi in situatia asta?
Comment
-
Imi intaresti tot mai mult convingerea ca, citesti dar nu pricepi nimic si in aceste conditii nu imi dai alta optiune decat sa te ignor pe viitor. Singurul lucru de care ma simt vinovat ,este, ca nu am prezentat,la inceput, super clar nenorocita de roata de rezerva pe care a fost pusa o eticheta (asa se pune pe toate pt ca sunt total deferite de ce e pe masina,alt model,dimesiune,profil etc), CA ESTE IDENTICA CU CELE 4 , avand 5 cauciucuri identice marca goodyear si nu vad in conditiile astea de ce i s-ar impune o restrictie. Sunt ferm convins ca la volumul de productie actual al Daciei nu a stat nici dreaq sa se uite daca anvelopa e lafel si a aruncat eticheta din mers. Alti factori biotici sau abiotici pe care ii invoci tu nu ma intereseaza.
apropo de flame, cred ca tu incerci sa-l provoci ,discutiile nu te-au inclus ,ai intervenit de fiecare data gratis.
Comment
-
Gata, că m-am saturat de roata de rezerva. Deci producătorul pune stickerul că sa se acopere. Indiferent de roata. Chiar daca e identică sau nu. Poți să mergi cu roata aia mică și cu 150. Nu te ține nimeni. Doar că tu răspunzi dacă se întâmplă ceva.
Comment
-
Aici nu era vorba de aia mica.....
Ms Cătălin, dar nu era vb de Goodyear
La iarnă am să-mi cumpăr 5 cauciucuri identice, de iarna,firește, unul pt roata de rezerva, restul pe mașina și am sa pun stikerul cu 80/h, pt că e pe rezerva și are alt statut(Doamne ferește, apară și păzește).
Comment
-
Cine îmi pune o poză cu reglajul farurilor pe verticala din fabrica? Ma intereseaza poziția cablului in blocul optic. Nu știu cum dar a sarit cablul din stânga și acum ambele faruri bat la fel. Adica cel din stânga nu mai este last un pic sub nivelul celui din dreapta și ii orbesc seara pe toți cei care imi vin din fața.
Comment
-
L-am pus la loc, dar a intrat foarte greu si cred ca e prea intins si tage prea sus farul. E lasat pe pozitia 0, nu am umblat niciodata la el. Ma intereseaza sa vad cum sta la voi in pozitia 0, sa-mi dau seama daca s-a decalibrat.
Despre reglajul asta vorbesc ca sta la 0 :
https://lajumate.ro/buton-reglaj-far...an-343274.html
Comment
Comment