If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Exact la 40 km /h scoate acel sunet.
Dar numai la prima plecare dupa ce ai pornit motorul
Eu ma gandeam sa nu fie centurile de singurantza care probabil se pretensioneaza putin.
E o ipoteza.
Salut. Un amic s-a cumparat si el un Logan 10 Ani, 1.2, ar vrea sa achizitioneze un cric si o roata de rezerva. Are cineva de vanzare sau stiti de unde poate sa faca rost? Multumesc.
salut, am eu cricul de la loganul anterior, nefolosit, nu a fost cazul- slava domnului, iar acum il am in plus
in legatura cu cricul vorbim pe privat
Exact la 40 km /h scoate acel sunet.
Dar numai la prima plecare dupa ce ai pornit motorul
Eu ma gandeam sa nu fie centurile de singurantza care probabil se pretensioneaza putin.
E o ipoteza.
Centurile de siguranta sunt mecanice si se pretensioneaza doar in caz de accident pe principiul airbagului (capsa pirotehnica) asta in caz ca exista optiunea...
Am o intrebare, cand porniti becurile de ceata spate, se aprind ambele triple (stanga si dreapta)?? mie mi se aprinde doar in stanga jos o incita si cred ca este si in dreapta dar nu sunt sigur daca este ornament sau functioneaza cu adevarat.
Nu mi se pare low cost - am tot vazut dezbateri, mie mi se pare ok , la o adica este doar o intensitate mai mare pentru situatii dificile... eu am mers 4 ani cu un megan fara sa stiu ca mai exista la blocul de lumini si o pozitie extra pentru stopul de ceata... e bine ca exista ,poate unii folosesc - eu nu , insa si daca exista aceasta functie unii zic ca de ce doar la un stop? mie mi se pare ca aceasta dilema este cam exagerata avand in vedere functionalitatea atat de rara (care apropo isi face treba si cu un stop la fel de bine ca si cu doua in cazul de ceata extrema)
Cum voua vi se pare low cost ca au pus un stop de ceata mie mi se pare risipa si lipsa de logica si ergonomie sa pui oglinda fara capac in parasolarul soferului... eu a trebuit sa lipesc hartie peste oglinda aceea pentru ca mi se pare pe cat de inutila pe atat de deranjanta cand conduc cu parasolarul coborat - asta nu as baga-o la low cost.
Decat sa puna oglinda asta si telescop la capota mai bine puneau comenzile geamurilor pe usa si buton cu impuls la sofer - asta mi se pare cel mai deranjant pentru ca ma lovesc in fiecare zi de lipsa de ergonomie a butoanelor de la geamuri.
oglinda aceea la parasolarul soferului a fost dorita de anumiti posesori, insa si pe mine ma deranjeaza uneori, la loganul anterior aceasta lipsea si era doar la pasager, parca era mai ok asa,
eu unul as incerca sa gasesc la dezmembrari bucata de plastic retractabila ,care vine peste oglinda, ma gandesc poate de la vreun megane sau clio
Un cod pentru gurile de aerisire rotunde de pe mijloc, varianta neagra cu inel cromat in jur aveti cumva? Logan II Laureat. Am reusit sa zgarii una cu un suport de tableta si vreau sa cer un pret pe cod.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment