Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca e facuta geometria dupa schimbarea bieletelor probabil ca asa sta ea...
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • eh, de-acuma lasa... au redus costul sarind un dinte al unei coroane de antrenare

      Comment


      • Dinte pentru dinte.

        Si la mine sta volanul cam la 1-2 grade dreapta. Se pare ca e din serialul "asa face toate". Probabil se poate regla dar nu am timp sa rezolv asta acum.

        Comment


        • Imi dati si mie un sfat prietenesc? mai e putin si se face o luna de cand am ridicat masina si a ramas ca ma suna sa imi dea covorasele,stingatorul ,triunghiul si trusa sanitara pe care mi le-a bagat pe gat la valoarea masinii dar cica nu le venise furnizorul ca a fost cu 1 iunie,bla,bla.daca ma duc la ei hotarat pe ideea sa imi puna presuri de noroi si sa nu mai imi dea alea,credeti ca rezolv ceva sau ma fac de ras?covoare mi-am luat si pachetul cu trusa sanitara il am de la masina casata.

          Comment


          • O incercare poti sa faci, depinde de dealer, cat este de dispus sa negocieze, in principu ei sunt de cacao cu intarzierea. (Daca te oprea politia si te intreba de pachetul legislativ?). Le spui ca ai cumparat altele si sa ofere altceva in schimb.

            Comment


            • E posibil să nu fie de acord.

              Sau, în cazul în care te vor înțelege, vor fi cumva obligați să facă o hârtie prin care să se asigure că ai semnat că ai ridicat deja cele la care renunți, tocmai în ideea de a se acoperi în eventualitatea în care tu să vii ulterior să le ceri.

              Eu, ca dealer nu aș da curs unei astfel de cereri. Chiar dacă mă știu vinovat, te-aș mai plimba puțin decât să stau să refac actele ori să dau curs "negocierii" tale (renunțării), deoarece nu am de unde să știu ce rău îmi poți face după.

              Oricum, tu ai dreptate să fii nervos, dar mingea e la ei în teren.

              Părerea mea? Mai așteaptă puțin.
              http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

              Comment


              • Am si eu o intrebare care s-ar putea sa sune prosteasca.

                Sunt singurul care pateste ca atunci cand incepe sa ploua dupa ce a fost foarte cald (bucurestenii stiu) sa i se abureasca geamurile daca opresc AC-ul?

                Mai clar: afara sunt 30+ grade, AC-ul merge ca altfel te coci in masina, incet-incet se aduna norii si incepe sa toarne cu galeata, temperatura scade pe la 20 de grade, opresc AC-ul iar parbrizul incepe sa se abureasca, dau drumul la AC, mor de frig in masina dar parbrizul nu mai e aburit. Ce Dumnezeu se intampla?! Mentionez ca nu tin ventilatia pe recircularea aerului si de obicei o tin pe treapa 1 sau 2. Devine deja frustranta treaba asta... Indiferent ca dau fluxul de aer pe aeratoarele din fata, pe parbriz sau pe la picioare, efectul este acelasi. Totusi, apare cu intarziere daca opresc ventilatia de tot.

                Pareri? Solutii?
                Last edited by Cerese; 23 June 2018, 15:07.

                Comment


                • Pornesti A.C. si maresti temperatura pana cand nu mai mori de frig si astfel se dezabureste si parbrizul...

                  Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk

                  Comment


                  • Ideal ar fi sa nu merg cu AC-ul pornit cand afara sunt 20 de grade... Am mai condus si alte masini in conditii similare dar nu am patit niciodata asta. Ceea ce ma duce cu gandul ca ar putea fi ceva de la masina...

                    Comment


                    • eu am mers cu un mL din 2012 si tot asa se abureau... daca ai aerul pornit si il opresti si afara este umezeala, se aburesc geamurile... zic ca e normal....
                      laureate 1.5l, albastru marin

                      Comment


                      • Si eu patesc la fel ca tine, rezolv cu AC pornit si matirea temperaturii intradevar

                        Comment


                        • Umezeala condensează pe parbrizul rece dupa functionarea AC. La umezeala atmosferica se adaugă și cea degajata in habitaclu de zăpada (bruma) formata pe vaporizatorul AC în perioada funcționării.
                          Daca umiditatea atmosferica este suficient de mare, se poate întâmpla fenomenul de condensare pe exteriorul parbrizului (frecvent când urci la munte, in zone cu pădure ... pe unde pe mai fi). In situația ta, ori ramai pe AC sa colectezi umezeala în instalație și înduri frig, ori fara AC și cu ventilație (călduță) și geamuri întredeschise până se usucă instalația de climatizare.

                          Dragi colegi, va cer și eu părerea și sfatul la propria întrebare:
                          Pe unde intra apa in portiere și ce putem face până să apară rugina?
                          Istoria pe scurt :
                          Am văzut ieri ce a mai făcut colegul Cătălin cu Alba că Zăpada (frumos, de apreciat!). M-am simtit motivat sa montez și eu acele obturatoare de praf la portiere și cheder la capota motor. Le aveam de ceva timp.
                          Mașina parcată în ușoară panta (rampa mai precis). Deschid portiera șoferii și văd un sirop de apa pe asfalt. Pipăi tabla sub buzunarul portierei și descopăr acele dopuri/supape despre care aflasem de pe forum. Ajutat și cu degetul mic, am scurs ceva apa, cca 100 ml. Am repetat figura pe parte de fata. Și acolo o cinzeaca in masuri SI. Portierele din spate, seci. Am abandonat acțiunea la care mă pornisem, sa se aerisească și să se usuce portierele.
                          Dar problema va mai fi ... și probabil nu numai la mine.
                          Menționez că, in urma cu 2 zile am fost la spălătorie. Geamurile le-am închis si verificat personal. Pe de altă parte am remarcat și presiunea f.mare a jetului de apa, dar n-am comentat nimic. Am mai văzut picături pe prag când am coborât din mașină și m-am gândit că asta e toată apa care ar fi putut intra acolo.
                          Voi ați avut probleme similare, ați găsit vreo îmbunătățire ? Oricum, eu voi evita cat pot spălătoriile de profil .
                          Last edited by jr65; 23 June 2018, 21:53. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Originally posted by Cerese View Post
                            Sunt singurul care pateste ca atunci cand incepe sa ploua dupa ce a fost foarte cald (bucurestenii stiu) sa i se abureasca geamurile daca opresc AC-ul?
                            Este ok să se întâmple așa. La toate mașinile pe care le-am conds, am pățit la fel... Și cred ca Jr65 a dat cea mai bună explicație!

                            Și că tot l-am amintit...

                            Originally posted by jr65 View Post
                            Dragi colegi, va cer și eu părerea și sfatul la propria întrebare:
                            Pe unde intra apa in portiere și ce putem face până să apară rugina?
                            Istoria pe scurt :
                            Am văzut ieri ce a mai făcut colegul Cătălin cu Alba că Zăpada (frumos, de apreciat!). M-am simtit motivat sa montez și eu acele obturatoare de praf la portiere și cheder la capota motor.
                            Mulțumesc, colega, dar să știi că sunt alții care au făcut modificări sau îmbunătățiri mult mai de soi, persoane dedicate, pricepute și pasionate... iar aici îl amintesc pe Dl_dr25, super băiat dealtfel!

                            Revenind la întrebarea ta, nu am pățit nimic de genul, însă am observat la a mea un ușor defect de fabricație la ușa șoferului. Mai exact aceasta nu se închide la fel de ușor precum ușa pasagerului. Apă nu a intrat, însă mă pot aștepta la un moment dat să găsesc și eu ceva stropi. Așadar, vezi și la tine cum este, dacă mașina a fost asamblată corect. Nu cred că ar fi putut fi din altă cauză.

                            Sau fii atent... La Hyundai-ul soției mai pățeam să găsesc firicele de apă pe mochetă / preș, dar numai după folosirea excesivă a aerului condiționat. Ceva legat de condens, etc. Verifică și la tine. Ai mers cu el pornit mai mult timp?
                            http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                            Comment


                            • AC folosit foarte putin (mers urban curse prea scurte). Dar sa fiu mai bine inteles, apa a intrat in portiere, nu in masina. Si era acolo de macar 2 zile. Si acolo ar mai fi ramas, fara sa observ, daca nu parcam in panta si sa deschid usa la cursa intreaga. Am amintit de acele dopuri pe care le-am reperat sub usa si le-am ajutat cu degetul. Cred ca erau cam infundate cu ceara de cavitati data ca protectie antirugina. Va recomand sa verificati starea lor. Pe de alta parte banuiala mea cade asupra oglinzilor laterale, avand in vedere ca usile spate erau in regula.
                              Si nu spun de picaturi de apa, ci de siroi (sirop a scris androidul).
                              Last edited by jr65; 24 June 2018, 09:07.

                              Comment


                              • Salutare! Stie cineva cum se scoate bancheta din spate de tot? O ridic dar ramane prinsa de podea in 2 cleme...
                                Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google