Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai dreptate. M-am uitat la Autovit la magazinul de vopseluri și nu au BLEU COSMOS cod culoare RPR. În schimb, găsești pe ebay.

    Dacioții din străinătate de acolo folosesc și au avut succes. Probabil este o culoare foarte rară în România. Am dat linkul de mai sus doar ca exemplu. Vezi că există vânzători care livrează separat și o sticluță de lac.

    Comment


    • Cod: 7711782326
      L-Stift Rpr § 7711782326: Teilegruppe R12 Gewicht 0.06 kg Renault Original Ersatzteil, Artikelnummer 7711782326, Lieferantenproduktnummer 7711782326 , ...

      Pt. siguranta ta, ar fi bine sa verifici la o reprezentanta RENAULT / DACIA.

      Last edited by sorin01; 10 August 2018, 11:18. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • se pare ca este rara si pretentioasa... foarte pretentioasa.. daca stiam luam alta, dar na... arata prea bine

        sincer ma tem sa nu o fac pestrita, mai ales ca nuantele difera la astea metalizate, masina are 2 ani deja, si s-a mai matuit vopseaua intre timp.

        probleme mari de retusat nu am, urme albe de la unghii, portiere deschise de " prieteni" in parcare si cateva mai adanci pe bara spate, adanci si in plastic. la astea ma gandeam sa le acopar.

        Comment


        • Urmele albe de unghii sunt de la lac. Mare atenție la ce faci. Se rezolvă prin polish sau cu ceară și frecat. Sau un polish urmat de aplicarea unui strat mic de lac și iar polish. Despre ce vorbim de fapt? Lacul de la suprafață este zgâriat superficial și lumina se propagă diferit prin stratul de lac. Folosirea creionului corector se face atunci când zgârietura a trecut de stratul de lac și de cel de vopsea până la un strat cu o nuanță de zinc care este tabla protejată anticoroziune. Atunci aplici creionul.

          Comment


          • dar pe bara? nu sunt expert dar cred ca acest tratament/vopsea nu rezista pe plastic.. am inteles ca se da cu grund inainte de a vopsi bara.
            Stiu multe situatii de bari vopsite/revopsite in service auto cu vopsea sarita..

            Bine, exagerez.. eu vorbesc acum de cateva puncte mici unde mi-a frecat bicicleta lu fimi-o de bara si a zgariat si plasticul nu numai vopseaua/lacul.
            Last edited by nyk_v26; 10 August 2018, 13:40.

            Comment


            • Pe bară, plastic, nu știu care este procedura pentru a ține vopseaua.

              Urmele de unghii nu sunt pe bară ci pe portiere. Lacul zgâriat de unghii se poate corecta cu un creion special transparent care are exact scopul să refacă indicele de refracție și lumina să treacă ca și înainte prin stratul de lac.

              Este un exemplu, nu recomand neapărat această marcă. Ci doar de citit specificațiile.
              Last edited by gecmc94; 10 August 2018, 13:50.

              Comment


              • 1. Daca zgarieturile se simt la unghie, polishul este frectie la picior de lemn, zgarietura nu va dispare, eventual se va mai atenua.
                2. Daca zgarieturile sunt superficiale este posibil ca ele sa dispara cu un polish la culoare sau unul universal.
                3. Zgarieturile mai adanci se pot repara in doua feluri:clasic, adica smirgheluire, chituire, slefuire fina si vopsire (cu pistolul sau cu spray) sau prin folosirea unui corector de buna calitate. In acest al doilea caz trebuie degresata bine suprafata, apoi se foloseste corectorul, se slefuieste fin si - daca zgarietura a disparut - se vopseste cu spray sau cu o pensula mica care este vanduta impreuna cu un flacon mic cu vopsea preparata la comanda. Operatia de umplere se poate repeta pana zgarietura este acoperita complet.
                4. Pe barele de protectie se procedeaza cam la fel cu singura deosebire ca trebuie folosit inainte de vopsire in loc de chit un spray primer pentru plastic. Daca nu-l folositi exista o probabilitate mare ca vopseaua sa se exfolieze rapid.

                Strict din experienta proprie, daca zgarieturile nu ajung pana la tabla, nu merita efortul de a "carpi" fiecare zgarietura aparuta.

                Acum vreo 10 de zile am avut pe mana un aparat de masurare al stratului de vopsea. Media obtinuta la masina mea a fost undeva la 150 microni. Cel mai subtire strat a fost pe stalpii centrali iar cel mai gros pe capota de la motor si pe plafon. Am masurat la mai multe masini si am observat ca la absolut toate marcile la care am avut acces, stratul de vopsea este mai subtire la modelele noi fata de cele vechi (sa zicem de la 7-8 ani in sus).
                Pentru ca suntem pe forum monomarca va pot spune doar ca la un Logan rosu metalizat din 2008 grosimea medie a fost pe la 180 microni.

                Comment


                • E groasa la Logan dacace asa. Am luat o Toyota Yaris second hand cu un prieten si am avut de ales intre zeci de masini aduse la reprezentanta din Pipera. In spate este o parcare. Nu avea una peste 100 de microni pe partile neatinse. Unde fusesera revopsite era mult mai groasa vopseaua. Iar calitatea masinii in general si mai ales interiorul este sub cea a Loganului 1.
                  Nu numai grosimea vopselei conteaza ci si tipul vopselei. Dar a incercat cineva sa o infolieze? Cu folie speciala transparenta sau la culoare...

                  Comment


                  • Nu contează numai calitatea vopselei/lacului, sau grosimea acestora, cât și felul in care este întreținută o mașină. Poți sa ai și ultimul model de Mercedes ML dacă nu o speli și întreții regulat, pot apărea defecte.
                    Sau acele drumuri de piatra. Dacă mergi in viteză, sar pietre pe sub mașină și la aripi și îți distrugi vopseaua pe ea, combinat cu vreo 2 săptămâni de iarna in care masina sta nespălata cu sare pe ea și ai rețeta perfectă pentru rugină.

                    Comment


                    • Salutare.
                      Am o mica problema si întreb aici dacă cineva a mai sesizat acest lucru și dacă poate fi remediat sau nu eventual pe garanție. Datorită faptului că locul de parcare este pe marginea unei străzi intens circulate obișnuiesc să pliez mereu oglinda din stânga pentru oarecare protecție. De ceva vreme la pliere a apărut un zgomot urât din cauza arcului sau a mecanismului de pliere nu stiu exact, doar ca este foarte deranjant. Înainte nu se auzea nimic. O există vreo rezolvare eventual pe garanție? Știe cineva? Mulțumesc anticipat

                      Comment


                      • Oameni buni, mă confrunt cu o problema delicata. Am spălat mașina la o spălătorie rapidă și în urma acestei operații am rămas cu niste pete albicioase după uscare. Am incercat sa o spăl pe o porțiune acasă, dar petele persista. Daca insiști cu degetul pe pata, dispare dar cu greu. Culoarea este gri comete. Ce sa fac, va rog un sfat?

                        Comment


                        • Salut. Unde anume ai spalat-o? Am înțeles că ești din Pitești. Si eu obișnuies să o spăl la spălătoria rapidă. După ce ai curățat bine o zonă doar cu apa simplă incearca cu o ceară de lustruit cu carnauba (nu abrazivă!) Eu am folosit așa ceva luat de pe Dumbravei pe vechiul Logan si aplicam cam 1-2 ori pe an si se prezintă foarte bine vopseaua pe el. Are 11ani si e metalizat bleu mineral. A costat cam 30ron si are consistenta pastei de dinți este foarte fina fara particule abrazive. Am de gând sa iau pt cea nouă dar n-am avut timp încă. Încearcă întâi pe o zonă mica unde consideri dar cu siguranță n-o să-i facă rău și folosești carpe din microfibra. Sper ca ti-am fost de ajutor. Numai bine

                          După mine cred că apa a fost mai dura si a avut o concentrație de calcar mai mare si datorită culorii mai închise au rămas acele pete albicioase, nu are cum să fie ceva grav trebuie doar curățată bine
                          Last edited by augustus8186; 12 August 2018, 19:45. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Spălătoria este la Auchan Bascov și petele sunt inclusiv pe parbriz/luneta, la fel de persistente.Am clatit-o de 2 ori cu apa osmoza.

                            Ms pt sfat, atenție ude spălați mașinile, 11 ani cea veche a fost spălată la furtun in curte și încă e impecabila.
                            Last edited by alex1ioan; 12 August 2018, 19:50. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • E calcar sigur
                              O sa dispara de la sine la un moment dat
                              sigpic

                              Comment


                              • Până dispare mă zgârie pe retină, ms pt încurajări.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google