La apasarea butonului S&S, espoeneste automat motorul. Daca vrei musai sa te convingi, sa incerci cand e pe liber..
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
@sebibv, 99% sigur are protectie. Are un switch probabil care ii spune ca e in starea neutra levierul sau intr-o viteza.
Daca nu are atunci e motiv de reclamatie serioasa pe motiv de siguranta dar nu cred ca nu are asa ceva. Poti incerca. Nu se intampla mare lucru: o sa moara motorul si un mic soc mecanic.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Al meu logan are senzorul presiune pe ABS, acum o saptamana am verificat presiunea si aveam undeva la 1.8-1.7 pe toate rotile ( masina in garaj la umbra), le am dus la 2.15 cu 2.05.
Azi am verificat iar si aveam 2.05 cu 2.00, le am dus la 2.15 cu 2.05.
Am plecat la drum ( dupa 20-30km ) si sa aprins martorul de pierdere presiune, am verificat si aveam 2.30 cu 2.15.
Acum senzorul asta stie schimbare presiune in ambele sensuri? Eu credeam ca stie doar cand pierde.
Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
Comment
-
@dl_dr25: Din câte știu, avertizarea de presiune în roți la sistemul care se folosește de ABS apare în momentul în care există diferența de număr de rotații între roți. Dacă toate cele 4 se dezumflă / umflă concomitent, nu ar avea de unde să își dea seama de diferență.
Iarăși, la fiecare refacere de presiune, ar fi indicat să "reînveți" sistemul (procedura este descrisă în cartea mașinii)
Când chiar ai pană, atunci sistemul este "eficient" dar totuși indică cam târziu că există o problemă. Eu nu m-aș baza pe el și aș continua să verific lunar sau când se poate cu un manometru (preferabil același tot timpul, eu am unul mic în portbagaj, irelevant poate pentru presiunea efectivă din roți (nu este cel mai precis, de departe), dar relevant pentru observarea unei creșteri / scăderi, respectiv a diferențelor de presiune dintre roți).
Comment
-
La mine în 4600km s-a aprins senzorul de presiune în roti de 2 ori, odată pe rotile de iarna si odată pe rotile de vară. Prima dată când s-a aprins aveam rotile de iarna abia le pusesem si știam că presiunea ar trebui sa fie ok, am tras pe dreapta am verificat vizual pt nu aveam cu ce n-am văzut nicio diferență suspectă la vreuna dintre ele am resetat din bord cum scrie in manual si nu s-a mai aprins. Același lucru am pățit si pe rotile de vară când s-a aprins am verificat vizual am resetat si nu s-a mai aprins. Bănuiesc că poate fi si o eroare a sistemului, tot modelul nou pe Abs am si eu.
Prima dată când am pus rotile de iarna s-e aprinsese destul de repede după schimbarea cu cele de vara dar la cele de vara făcusem câteva sute bune de km până să se aprindă. Probabil mai trebuie si o resetare când se schimbă seturile de roti vara/iarna în caz că se aprinde senzorul iar dacă presiunea n-ar fi ok ar fi normal să se aprindă iarăși destul de repede după resetare
Același lucru cred că se întâmplă si când este refăcută presiunea pe roti si e posibil să apară o eroare până se adaptează sistemul pe noua presiune
Comment
Comment