Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La apasarea butonului S&S, espoeneste automat motorul. Daca vrei musai sa te convingi, sa incerci cand e pe liber..

    Comment


    • Aia stiu. Întrebarea era legata de modul în care se comporta când e in viteza.

      Comment


      • @sebibv, 99% sigur are protectie. Are un switch probabil care ii spune ca e in starea neutra levierul sau intr-o viteza.

        Daca nu are atunci e motiv de reclamatie serioasa pe motiv de siguranta dar nu cred ca nu are asa ceva. Poti incerca. Nu se intampla mare lucru: o sa moara motorul si un mic soc mecanic.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Ai senzor de marșarier și neutru(pentru HSA,CCSL, S&S)... aveți prea mult timp liber și căutați probleme ?!
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Nu e o problema, ci doar o intrebare.
            Nu prea aveam chef de zdruncinaturi ;)
            Mulțumim ptr info torque.

            Comment


            • Al meu logan are senzorul presiune pe ABS, acum o saptamana am verificat presiunea si aveam undeva la 1.8-1.7 pe toate rotile ( masina in garaj la umbra), le am dus la 2.15 cu 2.05.
              Azi am verificat iar si aveam 2.05 cu 2.00, le am dus la 2.15 cu 2.05.
              Am plecat la drum ( dupa 20-30km ) si sa aprins martorul de pierdere presiune, am verificat si aveam 2.30 cu 2.15.
              Acum senzorul asta stie schimbare presiune in ambele sensuri? Eu credeam ca stie doar cand pierde.

              Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

              Comment


              • Ceva recomandari de produse cu care sa curat lipiciul de pe vopsea aveti? Am avut banda dublu adeziva iar acum am ramas doar cu adezivul [emoji853]

                Comment


                • wd40 si o carpa

                  Comment


                  • Si lacul nu este afectat? Imi doresc sa nu apara matuita vopseaua.

                    Comment


                    • nu, probat pe rezervoare de motocicleta

                      Comment


                      • Multumesc mult pentru ajutor.

                        Comment


                        • incearca cu spirt

                          Comment


                          • Am reusit cu spirt + discurile demachiante ale sotiei :-)), nu se cunoaste nici urma de lipici sau vopsea matuita, va multumesc mult pentru sfaturi si timp dedicat.

                            Comment


                            • @dl_dr25: Din câte știu, avertizarea de presiune în roți la sistemul care se folosește de ABS apare în momentul în care există diferența de număr de rotații între roți. Dacă toate cele 4 se dezumflă / umflă concomitent, nu ar avea de unde să își dea seama de diferență.
                              Iarăși, la fiecare refacere de presiune, ar fi indicat să "reînveți" sistemul (procedura este descrisă în cartea mașinii)
                              Când chiar ai pană, atunci sistemul este "eficient" dar totuși indică cam târziu că există o problemă. Eu nu m-aș baza pe el și aș continua să verific lunar sau când se poate cu un manometru (preferabil același tot timpul, eu am unul mic în portbagaj, irelevant poate pentru presiunea efectivă din roți (nu este cel mai precis, de departe), dar relevant pentru observarea unei creșteri / scăderi, respectiv a diferențelor de presiune dintre roți).

                              Comment


                              • La mine în 4600km s-a aprins senzorul de presiune în roti de 2 ori, odată pe rotile de iarna si odată pe rotile de vară. Prima dată când s-a aprins aveam rotile de iarna abia le pusesem si știam că presiunea ar trebui sa fie ok, am tras pe dreapta am verificat vizual pt nu aveam cu ce n-am văzut nicio diferență suspectă la vreuna dintre ele am resetat din bord cum scrie in manual si nu s-a mai aprins. Același lucru am pățit si pe rotile de vară când s-a aprins am verificat vizual am resetat si nu s-a mai aprins. Bănuiesc că poate fi si o eroare a sistemului, tot modelul nou pe Abs am si eu.

                                Prima dată când am pus rotile de iarna s-e aprinsese destul de repede după schimbarea cu cele de vara dar la cele de vara făcusem câteva sute bune de km până să se aprindă. Probabil mai trebuie si o resetare când se schimbă seturile de roti vara/iarna în caz că se aprinde senzorul iar dacă presiunea n-ar fi ok ar fi normal să se aprindă iarăși destul de repede după resetare

                                Același lucru cred că se întâmplă si când este refăcută presiunea pe roti si e posibil să apară o eroare până se adaptează sistemul pe noua presiune
                                Last edited by augustus8186; 20 August 2018, 16:08. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google