If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Confirm ce spun colegii. Vei pierde garanția mașinii dacă montezi GPL indiferent de montator dacă nu este pusă din fabrică. Montatorul îți va oferi garanție doar pentru instalația GPL, de regulă 2 ani. Din acest motiv nici eu nu mă grăbesc să pun GPL până nu mai trece din perioada de garanție pentru că nu se știe niciodată
Numai bine
Salutare ! Dețin un Logan II 1.2 73cp (Euro 6) din data de 10-2016. Am reușit performanța să stric cutia de viteze după 7000 de km. Cutia de pe mașina este un JH3 360 și vreau să o înlocuiesc cu totul cu un JH3 359. Am găsit pe forum pe cineva care spune că la Euro 6 se potrivesc 3 tipuri de cutii (JH3 359, 360, 361) și anume aici: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=196 ; Înfară de rulmentul de presiune de la ambreiajul hidraulic care are diametru cupla conducta presiune de 12,2 mm la JH3 359 și la JH3 360 diametru este 13,3 mm, mai este vreo diferență ? Bănuiesc că cei 2 se pot pune de pe o cutie pe alta, dar alte diferențe nu am găsit. Mulțumesc anticipat !
Are avantaje la gpl din ori ce pozitie
La jumate costul carburantului
Cat despre motoare nu m-as gandi decat la variantele cu 0.9 tce
Pe GPL sunt avantaje doar daca faci multi kilometrii/an. Cu ce te incanta ca scoti pretul la jumatate cand compensezi prin reviziile semestriale care nu prea sunt facute pe gratis, adica preturile la "originalele lor pe bullpren" sunt cam ridicate, 200 lei si 50 lei manopera, adica desfacut in total 3 coliere.
Azi am facut si eu comanda pentru MCV Stepway 0.9 TCe in ciuda celor citite, si de ce spun asta? am luat un opel SH, peste tot citeam problema cea mai frecventa , niciodata nu am avut problema aia, dar niciodata, stiu posesori de motorizarea la care toti spun ca le pica Turbo sau volanta, deasemenea nu i-am auzit sa se planga. Am citit aici de unii care sa plang de trepidatii, dar deasemenea sunt si utilizatori care spun ca nu au nimic. Poate in primele loturi al motorului sunt anumite scapari, dar cu siguranta se remediaza de catre uzina cand sunt sesizate problemele astea.
Artificial intelligence is no match for natural stupidity.
Din cate stiu eu, chiar daca masina vine de noua cu GPL montat pe platforma Mioveniului, garantia nu mai este cea standard de 3 ani, cel putin la motor.
Eu am comandat in martie 2018 si am garantie 3 ani.
Cu ce te incanta ca scoti pretul la jumatate cand compensezi prin reviziile semestriale care nu prea sunt facute pe gratis, adica preturile la "originalele lor pe bullpren" sunt cam ridicate, 200 lei si 50 lei manopera, adica desfacut in total 3 coliere
Salutare. Ma poate ajunta cine cu niste informatii despre cum se demonteaza oglina exterioara de pe loganul 2? Pana acum am reusit sa scot fata de la interior si am vazut un surub. L-am desfacut dar nu a iesit oglinda.
Bine de stiut
Dupa montarea intalatiei GPL se merge la omologare. Omologarea se trece in Cartea de Identitate la rubrica Omologari Individuale, apoi Certificatul de Inmatriculare (Talonul Auto) trebuie mers sa fie completat. Se completeaza la rubrica Observatii.
Poti sa mergi linistit la ITP chiar daca nu e completat in talon, ca oricum instalatia e omologata RAR. Singura problema ar fi ca trebuie sa circuli mereu cu Cartea de Identitate la tine (sau cu o copie legalizata la notar - alta taxa), in cazul ca te opreste Politita sa poti face dovada ca instalatia e omologata. Daca treci si in talon, poti lasa cartea acasa.
Nu se schimba talonul, doar se completeaza. Trebuie achitata o taxa la trezorerie pentru treaba asta.
Salutare ! Dețin un Logan II 1.2 73cp (Euro 6) din data de 10-2016. Am reușit performanța să stric cutia de viteze după 7000 de km. Cutia de pe mașina este un JH3 360 și vreau să o înlocuiesc cu totul cu un JH3 359. Am găsit pe forum pe cineva care spune că la Euro 6 se potrivesc 3 tipuri de cutii (JH3 359, 360, 361) și anume aici: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=196 ; Înfară de rulmentul de presiune de la ambreiajul hidraulic care are diametru cupla conducta presiune de 12,2 mm la JH3 359 și la JH3 360 diametru este 13,3 mm, mai este vreo diferență ? Bănuiesc că cei 2 se pot pune de pe o cutie pe alta, dar alte diferențe nu am găsit. Mulțumesc anticipat !
Ai citit ce scrie acolo?
359 e pe Logan, 360 pe Sandero
Buna ziua.
A facut careva transplant de faruri cu led si grila radiator noua la logan(2013-2016) ????
Ma tot gandesc la modificarea aceasta dar inca nu stiu daca sunt complet compatibile reperele cu partea din fata la loganul din 2014 cum am eu.
Făcut un transplant de faruri X52ph2 pe X52ph1: s-a lăsat cu toată bara schimbată
Pe X52 ph1 singura modificare plug&play sunt farurile de SL10.
Atenție, vorbesc din experiență proprie
Multumesc de informatie Torq, pacat mi-ar fi placut sa schimb look-ul masinii cu farurile model nou si cu bara deja este prea mult si nu se mai merita.
Îți mulțumim pentru mesaj! Instalația poate fi montată la reprezentanță, dar orice defecțiune care va apărea ulterior din cauza montării și utilizării instalației GPL, nu va fi reparată în garanție. Aceste piese/ operațiuni nu vor face obiectul garanției.
Te invităm să afli mai multe detalii despre acest subiect la cel mai apropiat agent autorizat Dacia. Gășesti lista aici: http://bit.ly/ReteauaDacia
Bine de stiut
Dupa montarea intalatiei GPL se merge la omologare. Omologarea se trece in Cartea de Identitate la rubrica Omologari Individuale, apoi Certificatul de Inmatriculare (Talonul Auto) trebuie mers sa fie completat. Se completeaza la rubrica Observatii.
Poti sa mergi linistit la ITP chiar daca nu e completat in talon, ca oricum instalatia e omologata RAR. Singura problema ar fi ca trebuie sa circuli mereu cu Cartea de Identitate la tine (sau cu o copie legalizata la notar - alta taxa), in cazul ca te opreste Politita sa poti face dovada ca instalatia e omologata. Daca treci si in talon, poti lasa cartea acasa.
Nu se schimba talonul, doar se completeaza. Trebuie achitata o taxa la trezorerie pentru treaba asta.
Este deajuns sa ai o copie simpla dupa CIV cu omologarea, nu trebuie legalizata
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment