Eu astept pana se linisteste ralantiul si apoi plec.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Originally posted by sebibv View PostEu am alergie dar la...iarba. Deci nu cred ca se pune.
Intrebare, ptr cei cu 0.9: cu faceti? Porniti motorul si plecati? Sau asteptati 1-2 minute.
Nu stau să încalzesc motorul din respect pentru vecinii mei (mașinile sunt parcate cam la 10-15m de ferestrele unora dintre ei. Părerea mea este că motorul se încalzește mai bine în mers (posibil să fie greșită - îmi asum consecințele)
Iarna sau când este umezeală opresc puțin mai departe dacă este nevoie să staționez pentru dezaburirea geamurilor.
Comment
-
Comment
-
Originally posted by jeti_sh View PostȘi un citat din manualul de utilizare:
astea sunt reguli ecologice si pentru consum, eu nu vreau sa fiu ecologist si nici sa mi consume nimic masina, drept urmare o incalzesc 2 minute inainte de plecare, inainte de logan 2 am avut un logan 1 mcv care a avut acest stil cu incalzire mereu 2 minute si a tinut vreo 150.000 km fara sa se strice ceva ca o incalzeam putin si probabil si acum merge la fel dupa vanzare.laureate 1.5l, albastru marin
Comment
-
Deci sunt singurul care porneste motorul si o ia din loc.
=> benzina in baie? Este posibil. Schimb strategia. astept 2 minute de acum.
Eu nu ii dau in "gura" nici cu motorul cald nici rece. Nici la 20 de ani nu faceam asta, nu o fac nici acum.
Probabil ca e un amestec foarte bogat iar daca arderea nu e completa....zic si eu ca la motoare nu ma pricep.
Comment
-
Nu are nicio treaba.
Eu pornesc motorul si plec, n-am stat niciodata sa-ncalzesc motorul niciunei masini, diesel sau benzina (si mi-au trecut ceva masini prin mana). Doar daca e-nzapezita sau am parbrizul inghetat pornesc si apoi curat zapada (doar strictul necesar) sau parbrizul."ana pauker si cu dej au bagat spaima-n burgheji".
Comment
-
Se poate pleca fara probleme dupa ce se stabilizeaza ralantiul. Asa cred eu ca ar fi cel mai bine. La 0,9 TCe al meu poate dura intre 5 si 30 de secunde. Nu este insa nimic gresit in a astepta ceva mai mult inainte de a te pune in miscare. Singura conditie este sa nu te apuci sa turezi motorul ca disperatul, in ideea ca se incalzeste mai repede asa.
Am observat ca daca apesi, chiar usor, pe acceleratie inainte de stabilizarea ralantiului, adica cand acul indicator este undeva peste 1000 rot/min, motorul se comporta ca si cum ar da un scurt rateu dar fenomenul dispare complet la turatia normala de ralanti.Last edited by gabrieln1960; 21 October 2018, 14:55.
Comment
-
Originally posted by gogeala View PostNu are nicio treaba.
Eu pornesc motorul si plec, n-am stat niciodata sa-ncalzesc motorul niciunei masini, diesel sau benzina (si mi-au trecut ceva masini prin mana). Doar daca e-nzapezita sau am parbrizul inghetat pornesc si apoi curat zapada (doar strictul necesar) sau parbrizul.
Comment
-
Originally posted by sebibv View PostEu am alergie dar la...iarba. Deci nu cred ca se pune.
Intrebare, ptr cei cu 0.9: cu faceti? Porniti motorul si plecati? Sau asteptati 1-2 minute.
0.9 tcesigpic
Comment
-
LOGAN B&W proaspat achizitionata (sub 2 saptamani)
Dupa punerea contactului/pornire sau chiar si la cateva minute dupa oprirea motorului se aude un sunet/bazait de transformator aflat in priza
Am mai pus intrebarea la threadul "noul Logan comanda/termene de livrare" si colegulplaymeker831 spunea ca "e posibil" sa fie de la pompa servo .
E NORMAL?DE LA CE VINE?ASA FACE TOATE?
Cu multumiri,Adi
Comment
Comment