If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
costiC, ai facut revizia?
Si mie mi se parea o clantaiala ceva mai pronuntata dimineata, dar acum parca nu mai e evidenta ..o fi datorita reviziei/schimbului de ulei (Elf 5w40), ori mi s-a obisnuit "urechea"..
Am vazut la cineva ca a pus soft pe un Logan 2017 1.5 dCi 75 CP si a dus-o pana in 115 CP. Cel care i-a facut softul spune ca e fix aceeasi configuratie a motorului ca si pe cel de 90 CP. Este adevarat? Singura diferenta vine din soft, din considerente de marketing?
Este vreo diferenta la turbina? Mie mi se pare mult si de la 90 la 115 CP. Este un setup safe sa treci de la 75 CP la 115 CP?
Ma gandesc ca Renaultul scoate 130 CP din 1.6 dCi... acuma nu stiu daca au si o turbina mai potenta sau nu. Ma tenteaza softul care duce pana in 115 CP dar nu vreau sa raman fara ambreiaj totusi... Voi ce spuneti?
Marirea puterii motorului mai mult de 10-15% la benzina sau 25% la motorina nu este SAFE, daca nu se inlocuiesc piese.
Eu am facut remapare de la 1.5 dCI 90 CP la 115 CP si merge fara probleme dupa 3 ani si ceva. Ca sfat, nu faceti la orice colt de bloc !
Marirea puterii motorului mai mult de 10-15% la benzina sau 25% la motorina nu este SAFE, daca nu se inlocuiesc piese.
Eu am facut remapare de la 1.5 dCI 90 CP la 115 CP si merge fara probleme dupa 3 ani si ceva. Ca sfat, nu faceti la orice colt de bloc !
Din ce am auzit variantele de 90CP au turbina cu geometrie variabila, pe cand cele de 75CP nu au (nici un cunoscator nu mi-a confirmat).
Motoarele de pe Duster posibil ca au o turbina si mai si decat cele de 90CP de pe Logan.
Daca motoarele sunt identice pana la ultimul surub as face si eu crestere la 115CP.
Din ce am auzit variantele de 90CP au turbina cu geometrie variabila, pe cand cele de 75CP nu au (nici un cunoscator nu mi-a confirmat).
Motoarele de pe Duster posibil ca au o turbina si mai si decat cele de 90CP de pe Logan.
Daca motoarele sunt identice pana la ultimul surub as face si eu crestere la 115CP.
Basme
k9k612 euro 5 75/90CP și k9k626 euro6 75/90CP au fix aceeași turbină fără geometrie variabilă
k9k 65x(euro6) și 85x(euro5) de 110CP au turbină cu geometrie variabilă dar alea se puneau pe Duster ph2
În condițiile în care JR5-ul stock 200/220Nm are probleme cu discul de ambreiaj cât va rezista la un cipcirip tuning de 110CP+ și 260Nm+ ?
PS. Toledo venea(MY2016) cu TSI 90CP și totuși H4B-ul îl face în toate scenariile
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Am nevoie de (pentru montarea modulelor impuls cu închidere/deschidere geamuri din telecomanda) ieșirile din uch impulsuri închidere/deschidere pentru Sandero 0.9 tce an de fabricație 2016 . Uch-ul e produs de continental. Mulțumesc pentru orice răspuns.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment