Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • costiC, ai facut revizia?
    Si mie mi se parea o clantaiala ceva mai pronuntata dimineata, dar acum parca nu mai e evidenta ..o fi datorita reviziei/schimbului de ulei (Elf 5w40), ori mi s-a obisnuit "urechea"..

    Comment


    • @costiC Stai sa vedem la -20 "dans sportiv"

      Comment


      • Revizia e abia la anul in iunie. Am doar 7 mii km cu es

        „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

        Comment


        • 3 pistoane... Cred ca asta e raspunsul....

          Comment


          • Daca din fabrica a venit cu 10w40 si la 7000 km cu acel ulei, ar fi o explicatie..parerea mea..

            Comment


            • Originally posted by Cerese View Post
              Am vazut la cineva ca a pus soft pe un Logan 2017 1.5 dCi 75 CP si a dus-o pana in 115 CP. Cel care i-a facut softul spune ca e fix aceeasi configuratie a motorului ca si pe cel de 90 CP. Este adevarat? Singura diferenta vine din soft, din considerente de marketing?

              Este vreo diferenta la turbina? Mie mi se pare mult si de la 90 la 115 CP. Este un setup safe sa treci de la 75 CP la 115 CP?

              Ma gandesc ca Renaultul scoate 130 CP din 1.6 dCi... acuma nu stiu daca au si o turbina mai potenta sau nu. Ma tenteaza softul care duce pana in 115 CP dar nu vreau sa raman fara ambreiaj totusi... Voi ce spuneti?
              Marirea puterii motorului mai mult de 10-15% la benzina sau 25% la motorina nu este SAFE, daca nu se inlocuiesc piese.

              Eu am facut remapare de la 1.5 dCI 90 CP la 115 CP si merge fara probleme dupa 3 ani si ceva. Ca sfat, nu faceti la orice colt de bloc !

              Comment


              • La mine la seat existau in 2014 2 variante de putere la 1.2 tsi, 85 cai (al meu) si 105 cai.

                Motorul este apsolut identic, difera doar Ecu.

                De asta eu de la 85 am ajuns la 130, ptr ca sa considerat ca sa remapat de la 105... Fiind motoare identice.

                La grupul vag se stie ca este chestie de markeing.
                La diesel subt si 3 variante de putere...



                La dacia nu stiu cum este. Dar daca gasesti fisele motoarelor, sau te uiti la piese separat, ar trebui sa te prinzi daca sunt sau nu la fel motoarele.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • Si obligatoriu test dyno altfel sint vorbe de adormit copii. si bani pe care stii ca nu-i mai ai

                  Comment


                  • Originally posted by Midnighte View Post
                    Marirea puterii motorului mai mult de 10-15% la benzina sau 25% la motorina nu este SAFE, daca nu se inlocuiesc piese.

                    Eu am facut remapare de la 1.5 dCI 90 CP la 115 CP si merge fara probleme dupa 3 ani si ceva. Ca sfat, nu faceti la orice colt de bloc !
                    Din ce am auzit variantele de 90CP au turbina cu geometrie variabila, pe cand cele de 75CP nu au (nici un cunoscator nu mi-a confirmat).
                    Motoarele de pe Duster posibil ca au o turbina si mai si decat cele de 90CP de pe Logan.
                    Daca motoarele sunt identice pana la ultimul surub as face si eu crestere la 115CP.

                    Comment


                    • Doar ce am intrebat la dealer de activarea computerului de bord.
                      Domne ca nu are, ca nu se poate, ca nu exista!
                      Keep walking...

                      Comment


                      • Originally posted by vali2008 View Post
                        Daca din fabrica a venit cu 10w40 si la 7000 km cu acel ulei, ar fi o explicatie..parerea mea..
                        nu stiu cu ce ulei a venit. Mi-e frica sa nu se f*** motorul.
                        inca una cu "asa face toate"

                        „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                        Comment


                        • Originally posted by ady_dragan View Post
                          Din ce am auzit variantele de 90CP au turbina cu geometrie variabila, pe cand cele de 75CP nu au (nici un cunoscator nu mi-a confirmat).
                          Motoarele de pe Duster posibil ca au o turbina si mai si decat cele de 90CP de pe Logan.
                          Daca motoarele sunt identice pana la ultimul surub as face si eu crestere la 115CP.
                          Basme

                          k9k612 euro 5 75/90CP și k9k626 euro6 75/90CP au fix aceeași turbină fără geometrie variabilă

                          k9k 65x(euro6) și 85x(euro5) de 110CP au turbină cu geometrie variabilă dar alea se puneau pe Duster ph2


                          În condițiile în care JR5-ul stock 200/220Nm are probleme cu discul de ambreiaj cât va rezista la un cipcirip tuning de 110CP+ și 260Nm+ ?

                          PS. Toledo venea(MY2016) cu TSI 90CP și totuși H4B-ul îl face în toate scenariile
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Am nevoie de (pentru montarea modulelor impuls cu închidere/deschidere geamuri din telecomanda) ieșirile din uch impulsuri închidere/deschidere pentru Sandero 0.9 tce an de fabricație 2016 . Uch-ul e produs de continental. Mulțumesc pentru orice răspuns.

                            Comment


                            • La ultimul model de Logan 2 cu facelift are cineva poze cu bratele stergatoarelor? Nu inteleg ce stergatoare merg.

                              Comment



                              • pagina 197
                                Logan 0.9 TCe 2018

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google