Ala nu e capacel.Asa e la toate.Stai linistit.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Originally posted by fastbot12 View PostScuze daca s-a mai discutat. Am schimbat rotile si am obs ca cele din spate au capacele, iar cele din fata....nu. Asa este si la voi? (Logan 0,9 2018)
Comment
-
@nelu_242000
Nu au fost stranse la pistol. Stiu ca sunt ''apa de ploaie'' dar na.... macar sa se chinuie un pic.
Comment
-
Interesant, am observat si eu ca parca se simte caldurica dupa vreo 3 minute. Mcv stepway 1.5 din anul asta.
Atunci cum ar fi mai bine, sa pun pe aerul din interior sa il incalzeasca pana se incalzeste motorul?
Iar ce am observat la sofer sub bord, este o bucata de "plastic-carton" care imi cam opreste aerul cald si il duce prin bord.
Ce rol are? Protejeaza cablurile de sub sa nu le luam in picioare?
Last edited by nelu_242000; 20 November 2018, 11:16.
Comment
-
Ahaaa, deci asta era fii-r-ar!
Revin cu mesajul!
***************
Cauciucurile de iarna sunt montate pe jantele din fabrica, iar cele de vara pe alte jante, cumparate ulterior, model Rusia. Acum, de cand cu primele ninsori, am zis sa nu ma mai duc la smecherii din cartier de la vulcanizari care sunt niste snapani, cand pot schimba rotile singur. Insa...
A aparut o problema...
Jantele de Rusia aproape ca s-au sudat de discuri, facandu-mi munca un adevarat calvar. Am, reusit dupa vreo doua ore sa scot 3 dintre roti si sa le pun pe cele de iarna (mai exact cele de spate si cea dreapta fata) insa pe a 4-a nu am putut deloc s-o extrag de acolo indiferent cate pumni, picioare si rangi am dat pe / sub / peste ea (nu am afectat nimic d.p.d.v. tehnic), in ideea de a o disloca dracului de acolo. Mai mult, pentru ca imi pierdusem increderea in fortele-mi proprii, am rugat pe cineva si ulterior ajutat de un coleg ceva mai corpolent (+110 kg), insa la fel, nimic.
Intrebare...
Aveti o alta idee de cum pot scoate roata de acolo?
Macar daca era vorba de una din cele de pe spate, insa uite ca din pacate este pe fata...
Repet, este janta de aliaj model Rusia cu tot cu cauciuc.
Sa fie tratata cu ceva pe dedesubt sau fabricata gen "de unica folosinta"?
Desigur, glumesc pe aceasta tema...
Pe de alta parte, un alt coleg mi-a sugerat sa cumpar nu stiu ce spray minune care (culmea) inmoaie jegul / rugina / mizeria de acolo de la discuri. Daca exista asa ceva, apare o alta problema, si anume... daca ma duc sa-l achizitionez si este scump, mi-e ca ajung la aceiasi bani pe care i-as da la vulcanizare... Deci oare merita? Si nu in ultimul rand, exista asa ceva?
Oricum, in cel mai rau caz ma duc la vulcanizare / service s-o suite pe rampa, dar totusi exista pareri - ceva despre? Nu am procedat corect undeva?
Precizare 1.
Nu sunt la prima schimbare de roati in cei 20 de ani de permis auto...
Precizare 2.
Rotile au avut antifurt, desi nu cred ca ala ar fi problema...
Multumesc!
Comment
Comment