Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • WD-40 - bun la toate - degresenat
    Logan 0.9 TCe 2018

    Comment


    • Incearca sa invarti roata (masina bagata in viteza), in jurul butucului de centrare; nu trage ca nu vei reusi asa.
      data viitoare sa ungi cu vaselina butucul pe care se centreaza roata.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by nelu_242000 View Post
        Sa inteleg ca ai scos toate prezoanele, dar nu se deslipeste janta de pe disc? Posibil sa fie fost stranse prezoanele foarte tare si janta s-a mulat si lipit de disc.
        Ciudat oricum.
        Spray wd40, dar ai grija sa nu ajunga la placute si etrier. Cred ca doar cu forta vei scoate janta.
        Da, da... scos toate prezoanele, ca doar n-oi fi Superman sa o smulg de acolo cu tot cu prezoane.

        Cat despre vaselina, cand au fost montate trebuia sa se fi gandit mecanicii aia, nu stiu. Cert este ca mie nici atat nu mi-a dat prin cap. Dar voi face asta (eu) la primavara... Se pare ca asa este cel mai ok.

        Pana atunci voi incerca si cu sprayul acela.

        Multumesc, dragi colegi!

        *Chrome nu tine minte parola? :O
        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

        Comment


        • Pentru parola trebuie selectat chestia cu tine minte.
          Logan 0.9 TCe 2018

          Comment


          • Asa am patit si eu (rugineste "HUB-ul" rotii), nu puteam sa dau jos jantele de pe fata. lasi prezoanele slabite, sa nu stranga pe janta si pornesti in soc de pe loc, garantat ca merge. dupa ce dai jos janta, cureti rugina si dai cu vaselina (eu am folosit spar-ul cu care ung lantul la motocicleta, un spray cu vaselina teflonata) inainte sa montezi noile jante. nu vei mai avea probleme.

            Comment


            • Originally posted by Catalin S. View Post
              Ahaaa, deci asta era fii-r-ar!

              Revin cu mesajul!

              ***************

              Cauciucurile de iarna sunt montate pe jantele din fabrica, iar cele de vara pe alte jante, cumparate ulterior, model Rusia. Acum, de cand cu primele ninsori, am zis sa nu ma mai duc la smecherii din cartier de la vulcanizari care sunt niste snapani, cand pot schimba rotile singur. Insa...

              A aparut o problema...

              Jantele de Rusia aproape ca s-au sudat de discuri, facandu-mi munca un adevarat calvar. Am, reusit dupa vreo doua ore sa scot 3 dintre roti si sa le pun pe cele de iarna (mai exact cele de spate si cea dreapta fata) insa pe a 4-a nu am putut deloc s-o extrag de acolo indiferent cate pumni, picioare si rangi am dat pe / sub / peste ea (nu am afectat nimic d.p.d.v. tehnic), in ideea de a o disloca dracului de acolo. Mai mult, pentru ca imi pierdusem increderea in fortele-mi proprii, am rugat pe cineva si ulterior ajutat de un coleg ceva mai corpolent (+110 kg), insa la fel, nimic.

              Intrebare...
              Aveti o alta idee de cum pot scoate roata de acolo?

              Macar daca era vorba de una din cele de pe spate, insa uite ca din pacate este pe fata...
              Repet, este janta de aliaj model Rusia cu tot cu cauciuc.

              Sa fie tratata cu ceva pe dedesubt sau fabricata gen "de unica folosinta"?
              Desigur, glumesc pe aceasta tema...

              Pe de alta parte, un alt coleg mi-a sugerat sa cumpar nu stiu ce spray minune care (culmea) inmoaie jegul / rugina / mizeria de acolo de la discuri. Daca exista asa ceva, apare o alta problema, si anume... daca ma duc sa-l achizitionez si este scump, mi-e ca ajung la aceiasi bani pe care i-as da la vulcanizare... Deci oare merita? Si nu in ultimul rand, exista asa ceva?

              Oricum, in cel mai rau caz ma duc la vulcanizare / service s-o suite pe rampa, dar totusi exista pareri - ceva despre? Nu am procedat corect undeva?

              Precizare 1.
              Nu sunt la prima schimbare de roati in cei 20 de ani de permis auto...

              Precizare 2.
              Rotile au avut antifurt, desi nu cred ca ala ar fi problema...

              Multumesc!
              Cum nu merge să scriu: Improvise, Adapt, Overcometeaser18112001.jpg
              Last edited by t0rquemada; 20 November 2018, 14:15.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by anduvirgil View Post
                Pentru parola trebuie selectat chestia cu tine minte.
                Serios? )))

                Facusem deja... dar merci oricum!
                http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                Comment


                • La partea cu slabitul si mers asa, pus frane gen "soc" nu m-am gandit.

                  Voi incerca si asa!
                  Va multumesc!
                  http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                  Comment


                  • Chrome folosesc inclusiv pe mobil si nu am probleme....
                    Logan 0.9 TCe 2018

                    Comment


                    • @CatalinS Merge foarte bine cu spray de degripat filete sau chiar cu WD40!

                      Comment


                      • Originally posted by Catalin S. View Post
                        La partea cu slabitul si mers asa, pus frane gen "soc" nu m-am gandit.

                        Voi incerca si asa!
                        Va multumesc!
                        Vezi sa nu le slabesti prea tare, sa fugi dupa ele Sambata din aceleasi motive ca si tine , mi le-am schimbat si eu. Le-au strans la pistol de am indoit cheia masinii. A trebuit sa cumpar alta si sa le desfac. Daca faceam pana acolo ramaneam. Nu mai calc pe la service pentru schimbare roti.

                        Comment


                        • CătălinS se referă la faptul că janta de aliaj s-a "sudat" pe butuc, caz în care nu contează cât/cu ce s-au stâns suruburile
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Am patit si eu cu astia la service, nu stiu la ce forta sunt reglate pistoalele , dar am indoit 2 chei. Asa am mers pana la ei pe pana, apoi le-am zis ca le strang eu cu mana. Asta la masina veche.
                            Acum mi-am luat cheie dinamometrica .

                            Comment


                            • Slabesti un pic prezoanele, doar o tura si dupa aia impingi masina din lateral un pic. O balansezi si vei vedea ca se desprinde. Daca nu merge o mai misti un pic fata spate si reiei. Nu bate in ea. Plus degripant daca ai. In 5 minute e roata jos.

                              Comment


                              • Foarte binevenite aceste sfaturi. Si eu am avut aceasta problema cu rotile de pe fată cu jantele de tablă pe care am anvelopele de iarna. În primăvară le-am scos foarte greu iar acum au intrat la fel destul de greu doar cele pe fata. Tind să cred că este o foarte mica diferența de diametru intre butucul de pe fața și cel de pe spate dar care conteaza foarte mult tinand cont că aceeasi janta pe spate intra foarte ușor. După scoaterea lor am dat cu peria de sarma si apoi cu vaselina si asa am procedat si acum înainte de montarea lor. Sunt curios la primăvară cum or sa iasă Am mai auzit de această problemă nu numai aici pe forum.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google