If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ai versiunea ambiance?
sigur se gasesc de cumparat manere de la portiere in culoarea alba, dar cred ca doar la reprezentanta, unde cred ca sunt cam scumpe
mai bine te interesezi ce ti trebuie si le vopsesti tu
despre ornamentele argintii de pe grila nu stiu ce sa zic
Nu stiu cum se numesc si daca se pot cumpara chestiile alea argintii de pe grila fata! Ma poate ajuta cineva?
A mai schimbat cineva manerele de la lgan 2? e posibil sa le inlocuiesc cu unele albe ?
poti sa incerci cu banda cromata cea mai subtire si eu ma gandeam cum sa fac grila precum cea de laureat ..si asta e singura solutie ieftina si care s'ar potrivi ...
salut, am pus azi o frana mai in forta, la un semafor, si am avut impresia ca se rupe ceva, sau ca s a lovit ceva de roata dreapta fata( desi nu avea de ce sa se loveasca ), a fost o frana cu scart
eu cred ca a intrat abs ul, ca parca s a simtit si in pedala trepidatia
masina si a mentinut traiectoria, si a franat foarte bine, insa eu ma gandesc sa nu fi stricat ceva
aveti idee este vreo problema? o fi intrat si esp ul?
am uitat sa zic, azi am incaltat masina cu anvelope de iarna, poate au alta aderenta decat cele de vara
credeti ca este posibil sa fi stricat ceva?
Last edited by panselin4; 6 September 2014, 22:35.
Daca simti joc in pedala ca si cum cineva ti o impinge inapoi e absul. De asta ai si auzit acel sunet. Cand intra iarna pe zapada zici ca iese o lopata de sub masina si zgarie pe jos.
@panselin ... ceea ce ai simtit tu am simtit si eu la un moment dat la o franare brusca. Este combinatia intre ABS si ESP.
Dar totusi nu e cam devreme pentru anvelopele de iarna? Este posibil ca si din aceasta cauza (lipsa de aderenta a anvelopelor de iarna la temperaturile ridicate de la nivelul asfaltului) sa fi cauzat intrarea ABS-ului si ESP-ului la franarea de urgenta.
am facut schimbul de anvelope deoarece le depozitez la socrii mei, si nu stiu cand mai ajung , in sensul ca daca ajung in decembrie, si ninge intre timp, sa nu fie probleme
plus ca anvelopele de iarna( michelin alpin luate de noi ) le am de pe vechiul logan, cu tot cu jante, si le am de 4 ani ( de cand cu legea din 2011 ), si nu sunt rulate prea mult, au carne pe ele de par ca noi, si am zis ca imbatraneste cauciucul, si nu le voi mai putea pune pe masina, desi vor avea putini km., asa ca am zis sa le mai rulez, avand in vedere ca anvelopele de vara sunt fabricate anul acesta si sunt fresh
ma gandesc ca frana brusca,cu tot cu intrarea abs ului si a esp ului, nu avea ce sa dauneze masinii nu? poate doar am mai tocit din anvelope si din placute
am franat cam de la 80 la ora, si a oprit in foarte scurta distanta
adevarul ca am cam speriat si nevasta, care era in dreapta,eu nu conduc asa sportiv sau brutal, mai degraba mosnegeste
cand am mers azi cu masina prin oras, nu pare sa bata sau sa faca ceva figuri, deci probabil este ok
Anvelopele de iarna le poti monta oricand insa producatorii recomanda ca acestea sa fie montate doar in conditiile in care temperaturile la nivelul asfaltului sunt sub 7 grade celsius. La temperaturi mai mari de 10 grade celsius, datorita compozitie anvelopelor, aderenta acestor anvelope este semnificativ redusa. Explicatia pentru acest fapt este ca aceste anvelope de iarna au in compozitie "ingrediente" care raman maleabile chiar si la temperaturi scazute - in esenta au in compozitie mai mult cauciuc natural etc; compozitia acestor anvelope de iarna le face mult mai rigide la temperaturi ridicate.
In plus chiar daca anvelopele prezinta suficient de multa "carne" acest fapt nu garanteaza si proprietatile anvelopelor. Acestea au un termen de valabilitate care, in general, este de 5 ani. Astfel chiar daca anvelopele au 0 km rulati dar au peste 5 ani exista riscuri semnificative de siguranta a rularii. Anvelopa sufera contractii si dilatarii chiar si daca stau in magazie s.a.m.d. fapt ce pot duce la distrugerea anvelopei la rulare etc.
Bafta.
Cat de vechi este prea vechi? Testul de 5 ani
Dupa cinci ani de folosire sau mai mult, anvelopele trebuie sa fie bine inspectate cel putin o data pe an. Daca este necesar, urmati recomandarile producatorului auto in ceea ce priveste inlocuirea anvelopelor de prima echipare. Ca masura de precautie, in cazul in care anvelopele nu au fost inlocuite in decurs de 10 ani de la data lor de fabricatie (a se vedea cum sa cititi lateralele unei anvelope), Michelin recomanda inlocuirea lor cu anvelope noi. Chiar daca acestea par sa fie bune pentru utilizare si nu s-au uzat pana la indicatorul de uzura al benzii de rulare.
asta am gasit o pe un site de specialitate
ai dreptate la 5 ani de garantie, cat recomanda producatorii,dar daca sunt depozitate corespunzator-cum le tin la socrii mei, intr o temperatura constanta tot anul, fara soare si fara umiditate, pe jante si pe un suport special, care este gandit foarte bine, le pot utiliza spre 10 ani, daca nu intervin alte probleme cu ele-gen galme
Poi daca va luati dupa toate acareturile astea care apar prin tot feluri de anunturi se face o vanzare la cauciucuri de nu va puteti imagina ...inainte de 2011 nu era legea cu anvelope de iarna si de vara .....tin minte ca parintii mei mergeau cu un rand de anvelope ani buni si le mutau de pe fata pe spate si sunt sigur ca depaseau acel prag de 5 ani, cei drept nici km multi nu faceau pe vremea aia si nici nu erau atat de multe masini. Cel putin iarna stii un singur lucru cand temperatura e cu minus las-o mai moale si nu te mai da nebuneste la ea, iar vara fugaresteo cat poti !
Bună seara! Scuze dacă am greșit topicul, dar am o întrebare legată de Logan 2, motor de 0,9 Tce. Jantele de la el se potrivesc la Loganul I (cel din semnătura mea) și invers? Adică pot cumpăra pentru un Logan de 0,9 Tce jante făcute pentru Logan-ul din 2005? M-am uitat pe la jante și la unul și la altul, n-am văzut mare diferență. Am citit pe aici pe forum diverse subiecte, dar nu sunt lămurit.
LA janta de la rezerva de pe Logan 2 scrie următoarele: ET40 191X 0814 AF4. Știu ce înseamnă ET-ul, dar restul nu. Când o să am ocazia, o să mă uit și la rezerva/janta de la Loganul vechi să văd ce scrie pe ea. A, mai știu că jantele vechi erau 4x100, cred că și astea noi sunt la fel.
În concluzie, pot cumpăra jante de Logan „vechi” pentru Logan 2 0,9 Tce?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment