Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post
    Pe recirculare încălzești aerul deja încălzit nu aerul rece de afară și oricum nu stai permanent așa. AC pornește dar nu cu motor rece.

    Deschidem manualul și citim:
    Tu citesti din manualul ala doar ce iti convine?
    Vezi mai atent ca iti subliniaza ce ti-am spus eu mai sus. Recircularea iti abureste geamurile si AC nu porneste la temperaturi scazute nu cu motorul rece.
    Nu postez ca sa creez vreun flame, dar toti mai putem invata cate ceva folositor. Cum ar fi sa nu pornesti recircularea daca vrei sa dezaburesti si sa nu te bazezi iarna pe AC ca nu porneste.
    Attached Files
    Last edited by valioglu; 2 December 2018, 11:32.

    Comment


    • Mai citește o dată:

      Originally posted by t0rquemada View Post
      Pe recirculare încălzești aerul deja încălzit nu aerul rece de afară și oricum nu stai permanent așa. AC pornește dar nu cu motor rece.

      Deschidem manualul și citim:
      Adică exact ce spune și manualul:

      Reciclarea aerului permite:
      - să vă izolaţi de ambianţa exterioară (circulaţie
      în zone poluate ... );
      -
      să atingeţi cu mai multă eficacitate temperatura
      dorită în habitaclu.


      Și pentru AC exact ce am scris aici

      Originally posted by t0rquemada View Post
      @Dragos2005Plecat la ora 06:00 de acasa si inca am geamurile spate inghetate, chiar si jumatate din geamul fata + colturile parbrizului desi caldura e pe rosu la treapta 3, am incercat toate combinatiile, chiar si pe auto si nici un rezultat.

      Aștepți să se încălzească motorul, apoi o perioadă mergi cu recirculare, ventilator pe 4, picioare , căldura la max + AC on = rezultă o încălzire forțată cu dezumidificare
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • t0rquemada te rog citește postul #8397.

        Comment


        • La ultimul drum am utilizat destul de des recirculare aer + încălzire și de fiecare dată am simțit un miros pe care nu îl pot asocia cu ceva cunoscut (probabil de plastic, ulei, vaselină încălzită).
          La încălzire + aer de afară mirosul nu apare sau dispare imediat după ce comut după recirculare.La utilizare AC nu am sesizat mirosul.

          De la ce să fie mirosul când ventilația e pe recirculare + încălzire?!

          Acesta a fost primul drum mai lung la care am folosit încălzirea la maxim....

          Logan 0.9 TCe 2018

          Comment


          • Nu stiu cand porneste AC iarna dar stiu ca dupa ce-l pornesc geamurile se dezaburesc foarte repede. Iarna e frig afara (de regula), iar motorul nu e prea incalzit dupa cateva sute de metri parcursi. In concluzie, AC-on ajuta la dezaburire.

            Comment


            • Originally posted by Fanez View Post
              1. Ai Logan de 15.000 de euro si n-are tubulatura incalzire in spate? Esti sigur ca nu ai?
              2. Tu nu esti in Romania si nu ai luat masina din Romania dar "asta se intampla doar in Romania"? Atunci cum de s-a intamplat in tara in care esti? Te-au vazut roman si au zis sa-ti dea o masina mai pentru romani asa...?
              Mai exact 15.400 euro, mcv stepway 1.5 90cp.
              Acum am verificat mai o data, nu are tubulatura pt spate. Mocheta este decupata și vine cablul de asr sau ce este la scaun, atât, aer nici o adiere cu treapta 4 și aer doar la picioare!
              Masina este cumpărată în Austria, fabricata în România , sau pe vapor până a ajuns aici.
              O sa trec la reprezentanta sa întreb de acest aspect și cat ma costa montarea lor.

              Comment


              • E cablul de la airbag + senzor pasager/șofer/centură + încălzire și e prost tras prin decuparea tubulaturii, el având un decupaj + în mochetă între șina dinspre exterior și gaura menționată de tine.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Deci sa înțeleg ca tubulatura este trasa? Atunci de ce nu vine aer deloc? În 2 minute când dau aer la picioare bordul este foarte cald.

                  Comment


                  • Nu este, că s-ar vedea; ce vrea să zică Torq e că din lejeritate de montaj firele care au treabă cu scaunele sunt trase prin decupătura din mocheta pe unde ar trebui sa iasă tubulutura (aceste fire au alt loc prin mochetă dar nu este folosit momentat). Când vei monta conductele trebuie să muți locația pe unde vor ieși din mochetă.

                    Comment


                    • Am fost la reprezentanta Dacia în Austria. Cică modelul asta de mcv stepway 2018 nu are acele conducte pentru spate.
                      Asa este prevazut fără ele. De montat altele care nu fac parte din piesele pentru modelul asta nu fac.
                      Rămâne sa iau eu și sa vad dacă se potrivesc.
                      Deci, ce mai aveți de zis în privința asta. Le-a fost greu sa proiecteze aceste plasticuri pentru încălzirea în spate.
                      Tipic romanesc , ca de altfel și situația din România.
                      Trist, dar adevărat !

                      Comment


                      • Vai, de cate ori am auzit fraza asta, m-am saturat. Coductele exista, proiectate, special pentru Dacia, au pana si cod de produs si pret si sunt in magazinul online Dacia, desi nu valabile publicului. Ele se monteaza pe masini aflate in clima rece (nordica) la fel si incalzirea in scaune, al carui cablaj exista deja pe masina pana fix sub scaun, tot ce mai trebuie pus e un buton si rezistenta si gata, ai incalzire in scaune. Gasesti pe forum la Planetara conductele si mai gasesti si pas cu pas cum pot fi montate in interiorul masinii. Eu cand am fost la reprezentanta mi-au spus ca le monteaza fara nicio problema, numai ca nu mai aveau pe stock urechile alea care mai trebuie, pe langa conducte, si n-au vrut sa faca o treaba de mantuiala. Din cate am vazut se monteaza foarte usor, demontezi tunelul central si bagi conductele, nu trebuie nici macar sa scoti scaunele

                        Comment


                        • Eu am spus ce mi-au zis aici. Le-am spus ca ar costa circa 20 de euro, le-am arătat și poza și au spus ca pentru Austria nu au asa ceva și nici nu vine echipata cu astea!
                          Și de la alt model nu pun la mine. Deci, ce sa fac?
                          Deci, de ce aici nu, iar în nord da? Dacă zici cu încălzirea în scaun e adevărat, de ce nu au montat și asta? Le este greu? Sau care e vrajeala?

                          Comment


                          • In Nord , adica in tarile nordice( Suedia, Norvegia, Danemarca etc ) mai toate marcile ofera standard scaune incalzite si diferite alte optiuni ce tin de clima rece. ( aici intra si tubulatura asta )
                            Last edited by k800; 3 December 2018, 19:11.

                            Comment


                            • La același preț dar țări diferite se da standard scaune încălzite , aer spate pasageri, etc.
                              La Dacia, versiunea stepway parca nu este standard , deci despre ce vorbim?
                              Pai trebuia sa îmi iau atunci masina din Norvegia sa ma pot bucura de aer la picioare.
                              Cum am spus, tipic romanesc!

                              Comment


                              • Masinile vandute in tarile nordice sunt mai scumpe.
                                Bmw vinde masini fara aer conditionat in tarile astea nordice, inseamna ca ceea ce fac e tipic romanesc nu?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google