If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Probabil de la detergent. Ca daca o clateai ca lumea, apa curata ramasa pe masina nu producea mare lucru.
Nu clatitul a fost problema, ci spuma care iese înaintea apei , atunci când pleacă pompa, sau ceara rămasă dinaintea celuilalt, care in contact cu tabla încinsă se evaporă instant. valioglu ; ai perfecta dreptate. EmanuelO ; mici zgarieturi care sunt o splendoare în soare.
Eu zic sa nu te apuci sa testezi diferite soluții, pentru ca vei face mai mult rau. Intereseaza-te daca exista cineva specializat în problema ta , sau las-o asa, stiu ca iti vine greu, iti deranjeaza privirea, mai ales ca le sti acolo. De polish, nici vorba, e prea devreme.
Da si tot de la vopsitori. Vopseau o hala industriala la inaltime si batea vantul. Altfel, erau la distanta mare.
Masina "gazata" , era aspra la palma, doar laterala dreapta a scapat. Am dat cu de toate, inclusiv cu benzina. Am frecat cu un postav, ceva cu lana.
Rezultatul a fost mediu, in sensul ca stropii se netezeau dar nu au disparut. Si munca pe masura.
Pana la urma am rezolvat cat de cat parbrizul si celelalte geamuri, ca sa pot conduce. Dar frecand in acelasi fel si farurile, s-au matuit in profunzime.
Pana la urma cum a spus si alex1ioan, timpul, soarele, gerul si spalarile ulterioarne au facut treaba buna, incat nici nu mi-am dat seama cum s-au curatat. Inafara de faruri, pe care le-am polishat ulterior, dar nu au mai stralucit.
Ca o concluzie, as spune ca procedeul aplicat de mine nu merge pe vopsea proaspata (cruda). Si cred ca e valabil pt orice polish.
Revin, am vazut si al doilea post de la alex1ioan. Exact ce am zis si eu despre polish.
Multumesc frumos pentru detalii! Voi incerca si eu sa dau jos doar de pe geamuri mai intai cu o argila speciala, am vazut cam cum se procedeaza. Sunt cateva puncte si pe faruri, acolo chiar nu m-as baga pentru ca se matuiesc (nu vreau sa fac eu experimente pe masina...)
Cu toti specialistii cu care am vorbit despre asta ii fac decontaminare caroseriei iar dupa ii dau polish.
Eu nu prea as vrea sa fac asta, masina a iesit din fabrica pe 30.04... nu cred ca e ok deja sa ii dau un polish deoarece nu are alte zgarieturi decat foarte mici puncte ca niste excremente de musca.
Salut! Cat m-ar costa sa inlocuiesc stopul pe spate dreapta si semnalizarea din oglinda la un Logan Prestige 2016? La casco am fransiza minim 100€, si ma gandesc ca poate e mai ieftin fara casco.
Salut! Cat m-ar costa sa inlocuiesc stopul pe spate dreapta si semnalizarea din oglinda la un Logan Prestige 2016? La casco am fransiza minim 100€, si ma gandesc ca poate e mai ieftin fara casco.
Am schimbat eu o lampa de spate, costa in jur de 300 ron, se inlocuieste in 3 minute. De semnalizare nu stiu.
Salutare, am si eu o problema care ma sâcâie cand ploua si cand merg in oras incet careia nu ii dau de cap de un an de cand am luat masina.
La un moment dat se aburesc geamurile in zona oglinzilor PE AFARA si nu reusesc in niciun fel sa le dezaburesc. Am remarcat ca se intampla atunci cand ploua si e traficul aglomerat. La inceput de tot mai stateam cu AC oprit, apoi mi-am dat seama ca din cauza asta se aburea parbrizul. Acum il tin mereu iar vara (mai exact) patesc ce vedeti in poze.
De obicei tin la minim temperatura (AC manual, masina e SL Plus), pe 1 sau 2 si pe mijloc . Am alternat si cu parbrizul si tot nu reusesc. Am dat si mai cald si nimic.
E groaznic in trafic sa nu mai vezi in oglinzi nimic din minut in minut si sa fiu nevoit sa cobor si sa ridic geamul in mers sa mai intre si ploaia in masina.
Cu prima ocazie incearca sa modifici pozitia aeratoarelor laterale astfel incat sa nu bata spre geamuri. La mine mai apare din cand in cand acelasi fenomen la parbriz, central si la marginea lui inferioara. Chiar daca folosesc stergatoarele poate aparea de doua, trei ori la rand chiar daca clima este pe dezaburire.
Atentie: este vorba, cum a spus si iatagan, de aburire exterioara.
Cateva idei:
- nu trebuie folosita recircularea aerului!
- deschide putin geamul de la sofer (1 cm), nu o sa vina potopul!
- aeratoarele rotunde trebuie tinute deschise la maxim permanent!
- cand se foloseste incalzirea directioneaza aerului numai spre picioare;
- cand nu se foloseste incalzirea si nici aerul conditionat (si evident nici ventilatorul) directioneaza aerul numai spre aeratoarele centrale;
- cand se foloseste aerul conditionat directioneaza aerul numai spre parbriz;
- foloseste aerul conditionat numai vara si numai cand este absolut necesar;
- aerul din masina trebuie sa se incalzeasca sau sa se raceasca cat mai lent, a nu se incerca incalzirea sau racirea rapida a aerului din masina prin utilizarea treptelor superioare de la ventilator;
- aerisiti masina prin deschiderea usilor inainte de plecarea la drum, in special in anotimpul calduros si/sau cand masina a stat in soare;
- in anotimpul calduros ventilati aerului din masina prin deschiderea geamurilor inainte de pornirea instalatiei de AC.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment