Incercati si ochelari. Eu nu vreau ochelari decat daca ar avea partea de vedere din dreapta fara filtru. Cea mai importanta este partea dreapta unde gasesti biciclisti ninja, in haine negre si fara lumini, oameni pe trotinete tot in negru. Sau pietoni tot in negru care circula pe carosabil noaptea. Eu nu as pune pe ochi ceva care sa imi afecteze vederea catre dreapta.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Eu unul am încercat aproape toate "device-urile" de pe piață. Ajuta da nu prea. Și merg mult in toate condițiile. E mai mult placebo. Rămâne regula din strămoși, anume dacă nu mai vezi ok tragi pe dreapta /nu te pui la volan. Ochiul nostru odihnit / sănătos plus bunul simț și starea tehnică corespunzătoare a mașinii e tot ce trebuie!
Drumuri bune tuturor
- Likes 2
Comment
-
Noaptea utilizam celulele cu bastonase din retina (care nu prea vad culorile si nici prea clar limite/contururi), dar modificarea culorilor spre galben in contrast cu negru solicita celulele cu conuri, care au o "definitie"mai ridicata si permit sesizarea diferentelor intre tente de galben si ne permit sa "vedem" noaptea si pe ceata mai bine. Ecranul gri al dispozitivului prezentat - utilizat pe timpul zilei - are calitatea de a nu modifica culorile reale. Atentie la utilizarea ochelarilor "de soare" in modificarea culorilor reale.
- Likes 3
Comment
-
Spuneau unii cica se scoate cupla albastra se pune un staniol de la ciucalata si se pune la loc
Tot asa spunea persoana ca l-a scos de la garantie s-a vazut golania asta cind a mers la verificarea anuala
asa ca mare atentie, sint si metode mai inteligente dar trebuie laptop si maistru sa umble cu el
- Likes 1
Comment
-
@ playmaker831, sper ca nu o faci asta contracost.
Asa cum a spus si george.sce se poate prin "suntarea" senzorului de inchidere a capotei dar nu e chiar asa "elegant".
Apoi pe rubrica de anunturi se gaseste "- Module dezactivare Stop&Start: 100RON". Plus ca trebuie sa va deplasati la persona respectiva.
O solutie eleganta si testata este cea oferita cu generozitate de Silviu . Aceasta varianta nu am gasit-o nicaieri pe forumuri (vezi atasat) si trebuie sa ii multumim din nou pentru ea (desi probabil ca se va regasi si in anunturile celor cu activari\dezactivari de functii, din pacate contracost). Se poate citi topicul dedicat. Dar trebuie interfata ELM, programul (ddt4all), rabdare si atentie. Insa se merita cu prisosinta, se pot face si alte lucruri utile.
Desi am posibilitatea asta eu nu l-am inhibat, a devenit reflex dezactivarea lui din buton imediat dupa pornirea motorului si nu ma deranjeaza (inca).
Attached Files
- Likes 2
Comment
-
-
La revizie ai testul CLiP inclus în preț, că tu ca și beneficiar nu citești foaia A4 pe care sunt detaliate operațiile de efectuat la revizie nu e problema Dacia.
Apropo de S&S:
- se vede "golănia" făcută de mai toți cu scoaterea mufei din senzorul de curent de pe borna minus.
- simularea capotei deschise nu se vede la interogare.
- modulul simulează apăsarea pe butonul de S&S(în anumite condiții) și e doar hardware
- dezactivarea software a S&S după ureche se vede la interogare.
Fiecare face cum vreaPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View Post- dezactivarea software a S&S după ureche se vede la interogare.
Cand ajung la o sonda CLiP verific.Last edited by Silviu; 14 January 2020, 15:52.I have no special talent. I am only passionately curious.
- Likes 1
Comment
Comment