If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@ John Snow, pe topicul dedicat (Easy-R, JS3) cineva ii speria pe cei care incercau sa evite trepidatiile plecand de pe loc in treapta2 prin faptul ca schimbarile treptelor se contorizeaza de catre ECU. A fost si o mica polemica pe care nu doresc sa o reiau.
Un alt program din care se poate extrage coduri de piese (diversi producatori), descriere piesa, poza, cod OEM, etc. este TecDoc (TecAlliance). Eu am instalat pentru testare versiunea 2018Q2, ocupa vreo 35,7GB, se poate descarca de pe: https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5581069
Se gaseste si 2018Q4, sunt si versiuni mai noi (2019Q2) dar fara patch. Atasat cateva capturi.
Gil26 Am citit cât am putut în topicul pentru JS3 dar nu am avut cum să trec efectiv prin atâtea sute de pagini. Nu am dat peste polemica de care spuneai. Mersi de lămurire oricum.
„Problema e dacă găsesc, de exemplu N 10000
1 5000 2 10000
3 9990
4 9000
5 8900
de unde rezultă clar un client inventiv ce pleacă cu a2a și vrea ambreiajul schimbat”
Si asta (pe langa alte afirmatii asemanatoare):
„Counter-ul de trepte e (și) pentru CID la garanție, cum vine unul cu ambreiajul varză, verificăm cum a schimbat vitezele: normal RN12345 sau "deștept" RN2345, în cazul 2 nu e mai e nevoie de niciun manual/avocat/proces - e limpede cristal”
In primul rand Dacia spune asta in manual: ” În caz de conducere pe un drum alunecos sau cu aderenţă scăzută, pentru a evita patinarea la pornire, este recomandat să treceţi în mod manual M şi să selectaţi al doilea raport înainte de a accelera.”. Nu precizeaza numarul sau limita maxima a plecarilor de pe loc cu al doilea raport.
Apoi aritmetica este total gresita. Iar logica la fel. Am explicat la momentul respectiv. Atasasez si o captura de pe masina mea. Sunt curios cum ar putea demonstra Dacia (sau altcineva) mult-invocatul CID sau macar sa spuna (si cu CanClipul e acelasi lucru) daca (sau de cate ori) am plecat eu de pe loc cu treapta2. Pentru interpretarea cifrelor pot folosi orice matematicieni sau specialisti in probabilitate\statistica doresc. Si daca prin absurd cineva ar reusi asta, revenim la primul punct.
Iar sperietoarea asta (contorizari - CID ) a fost invocata de multe ori pe aici sau alte forumuri.
Buna ziua,
Poate cineva sa imi spuna care este "destinatia" firelor din mufa farului (pozitionata in lateral) pentru pozitie, faza scurta/lunga, semnalizare. Recunosc ca firele pot fi identificate pe rand cu un voltmetru, dar incercam sa aflu daca exista o diagrama, schema, ilustratie, etc.
Multumesc anticipat!
@ Silica , linkul din postul meu #9019 de pe acest topic este valabil.
Extragi arhiva NT8703 (este din 2015 pentru X52 Logan2 / Sandero2) intr-o locatie (folderul va avea vreo 154Mb) si apoi rulezi de acolo ....\ NT8703 \ ENG \ HTM \ ENTREE.html. Nu este varianta cea mai noua si nici full dar cred ca poate fi de folos.
Atasez si doua capturi dar nu stiu daca este ceea ce te intereseaza. Colegii mai cu experienta pot oferi informatii actuale si detaliate.
„Problema e dacă găsesc, de exemplu N 10000
1 5000 2 10000
3 9990
4 9000
5 8900
de unde rezultă clar un client inventiv ce pleacă cu a2a și vrea ambreiajul schimbat”
Si asta (pe langa alte afirmatii asemanatoare):
„Counter-ul de trepte e (și) pentru CID la garanție, cum vine unul cu ambreiajul varză, verificăm cum a schimbat vitezele: normal RN12345 sau "deștept" RN2345, în cazul 2 nu e mai e nevoie de niciun manual/avocat/proces - e limpede cristal”
In primul rand Dacia spune asta in manual: ” În caz de conducere pe un drum alunecos sau cu aderenţă scăzută, pentru a evita patinarea la pornire, este recomandat să treceţi în mod manual M şi să selectaţi al doilea raport înainte de a accelera.”. Nu precizeaza numarul sau limita maxima a plecarilor de pe loc cu al doilea raport.
Apoi aritmetica este total gresita. Iar logica la fel. Am explicat la momentul respectiv. Atasasez si o captura de pe masina mea. Sunt curios cum ar putea demonstra Dacia (sau altcineva) mult-invocatul CID sau macar sa spuna (si cu CanClipul e acelasi lucru) daca (sau de cate ori) am plecat eu de pe loc cu treapta2. Pentru interpretarea cifrelor pot folosi orice matematicieni sau specialisti in probabilitate\statistica doresc. Si daca prin absurd cineva ar reusi asta, revenim la primul punct.
Iar sperietoarea asta (contorizari - CID ) a fost invocata de multe ori pe aici sau alte forumuri.
Gil26 Doar acuma am văzut răspunsul detaliat. Mulțumesc!. E foarte interesant că este un astfel de contor pentru trepte și ambreiaj.
Am o intrebare mai ciudata poate ...
Se intampla ca la voi in momentul cand eliberati usor ambreajul sa creasca turatia singura la 1000 ? .... pare ca un ajutor automat dat de calculatorul masiniila plecarea de pe loc la fel ca si functia Hill Start Assist sau poate e legat direct de fuctia aceasta .
Cert este ca masina pe care o am are fuctia HSA activat din fabrica , semnalizarea one touch si cine stie ce mai este .Ne cunoastem de vreo luna si jumatate .
Da ,nu stiu, la acest experiment uneori nu am scos din treapta I...doar eliberam usor ambreajul fara a apasa si acceleratia.
V am spus ca e o intrebare mai puerila...
La apăsarea ambreiajului + treapta I cuplată poate crește turația de ralanti fără a apăsa accelerația, e o funcție (easy start) ce te ajută să pleci mai ușor de pe loc, prezentă doar pe:
- primele loturi D4F7xx euro6 Logan II ph1
- unele loturi de H4M4xx euro 6 (Duster ph2)
- unele loturi de 0,9TCe euro6 Logan II ph2
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Pai asa m-am gandit ca ar fi vorba de o functie , aceasta crestere este foarte bine definita ....cert este ca ajuta foarte mult la plecarea de pe loc si in special la traficul din Bucuresti seara cand este "bara la bara" ,la inaintarea de melc .
Buna dimineata
Stie cineva cum se poate verifica sonda lambda din amonte la Logan II 1.2 16V?
Ma intereseaza si cum trebuie sa functioneze la pornirea motorului la rece (prima pornire dimineata)
Multumesc
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment