Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am mai testat bateria la revizii si a ieșit ok
    în schimb nu am notat nici o valoare
    am inteles totuși ca este foarte bun si acest aparat

    Comment


    • Manualul acelui aparat spune "The appliance is intended for checking the charge of a 12 volt battery."
      Deci testează doar voltajul și starea de încărcare a bateriei. Să știi că și o baterie pe ducă poate avea o stare "fully charged" la câteva ore de la oprirea mașinii însă o să își piardă încărcarea în sarcină.
      Battery test / start capacity
      • If only the 11.5 volt LED lights up, the charge of the battery is weak. The battery must be recharged.
      • If the 12 volt LED also lights up, the battery is half charged. Recharging of the battery is recommended.
      • If the 12.6 volt LED also lights up, the battery is fully charged and capable of starting

      Comment


      • Da, asa e, foarte bun acel aparat, daca cumva din pacate mai greseste citeodata nu-i problema,
        si fabricantul de baterii trebuie sa mai dea si el lefuri la muncitori, nu ?

        Comment


        • Eu am verificat bateria cu aparatul acela la momentul în care nu mai pornisem masina de 2 zile
          clar este mai bun un test al bateriei în servis, dar nu ajung acolo decât o dată pe an, la revizie (avantajul de a avea masina cumparata de noua, si desi are acum 6 ani,tot nu am probleme cu ea)

          Comment


          • Un tester de baterii profesional (de service) costa 1000-2000 de euro. Gen asta:

            "Testerele" astea de 50-100 de lei indica chestii orientative si au un grad de eroare destul de ridicat.

            Comment


            • Sa-mi fie cu iertare, dar de ce trebuie sa irositi banuti si sa pierdeti timp cu verificarea excesiva a bateriei? Eu nu ma mai stresez de mult in aceasta privinta. Ce-i drept ca in tinerete o faceam: caram ditamai acumulatorul in casa (si era greu tare, nu jucarie ca asta de pe masina actuala), il goleam, il spalam, faceam solutie, il umpleam si-l incarcam. De obicei reuseam sa mai "salvez" o iarna iar in cazuri exceptionale chiar doua. Am si acum un redresor facut artizanal dintr-un toroidal si mai am inca setul de cabluri (tot artizanale) pe care le purtam dupa mine pentru orice eventualitate. In zilele noastre nu mai cred ca merita, daca ma lasa o schimb si gata. E drept ca uneori mai pun interfata ELM dar mai mult pentru verificarea temperaturii lichidului de racire. Mai nou vad ca pentru 50 de lei in plus iti vine acasa cu bateria, o monteaza si verifica incarcarea.
              La asta noua, cu S&S, verific la doua, trei zile daca intra sistemul in functiune. Daca da, inseamna ca bateria mai are inca suficienta "viata" in ea pentru a sta fara griji.

              Comment


              • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                In zilele noastre nu mai cred ca merita, daca ma lasa o schimb si gata.
                Nu îți trebuie tester cu imprimantă. Sunt și variante pe la sau sub 100€. Problema este "unde te lasă" bateria. Că dacă te lasă în timp ce te fățâi prin oraș, în parcarea unui magazin, o schimbi și gata. Poate o cumperi chiar din acel hipermarket.
                Dar dacă te lasă la picnic în pădure (cum am dat eu curent unora la Cheia care își consumaseră bateria pe radio în timp ce mâncau la iarbă verde). Iar eu oprisem pentru o pauză în zonă. Si pe mine m-a lăsat bateria în Park & Ride în străinătate din cauza frigului și umidității.
                Este ușor să îți bagi capul în nisip și să speri că nu ți se întâmplă. Dar dacă gândești la rece, dacă un tester te scapă de chemat platforma sau service-ul mobil Dacia care au cu ei roboți de pornire, atunci își merită banii. Indiferent dacă ai baterie de 6 ani sau de 6 luni. Iar starea de siguranță pe care o ai este fără preț. Cine a cerșit curent pe stradă știe la ce mă refer.

                Mașinile convenționale mai scumpe au SoC în meniurile de diagnoză. La vehiculele electrice, acest parametru este absolut insuficient și s-a adăugat și măsurarea SoH.

                Între o folie foarte controversată și hulită de mulți șoferi (care astfel îți laudă strămoșii care te-au făcut așa inteligent) pe care o arunci după câțiva ani și un tester la aceiași bani, eu aleg testerul.

                Comment


                • Fiecare alege ceea ce vrea pentru masina lui. Vad ca domnia-ta ai ramas cu amintirea unei vechi discutii legate de infoliere si nu inteleg ce relevanta are in acest context. Mie imi este utila si cat timp este absolut legala sunt foarte multumit sa ma bucur zilnic de avantajele ei. Daca maine devine ilegala am sa o scot imediat insa pana atunci cine vrea sa o huleasca n-are decat, este liber sa o faca. Eu nu-mi permit sa iau in deradere pe niciun posesor de masina care doreste anumite lucruri pentru masina lui. Fiecare face asa cum crede de cuviinta si este nepoliticos sa ridiculizezi o alegere sau alta. Mi-am exprimat in mod decent doar un punct de vedere personal legat de oportunitatea achizitiei unui astfel de aparat. Pentru mine si doar pentru mine pur si simplu nu este util. Pentru altul poate ca este si este liber sa-si satisfaca placerea. Atat si nimic mai mult.
                  Te felicit pentru ca ai ajutat un om aflat la ananghie. Nici eu nu am refuzat vreodata pe cineva care mi-a cerut ajutorul si am facut-o total dezinteresat.

                  Comment


                  • Are cineva schema mufei din stâlp logan 2 sl plus 2019

                    Comment


                    • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                      dar de ce trebuie sa irositi banuti si sa pierdeti timp cu verificarea excesiva a bateriei...De obicei reuseam sa mai "salvez" o iarna iar in cazuri exceptionale chiar doua.
                      Schimbarea prematură a acumulatorului duce și la poluare excesivă, duce si la pierdere de bani. De aia iti trebuie un tester mai avansat si de asemenea niste notiuni despre modul de functionare.

                      Ai salvat unul, doi ani de la reciclare un acumulator? Inseamna ca ai economisit vreo 200 de lei din viitoarea baterie.
                      Ai testat bateria de 7-10 ori pe an cu un tester al tau, nu sa platesti 10 lei in service? Inseamna ca ai redus posibilitatea sa ramai in pană pe undeva. Tarifele de tractare cu platforma sunt 30 lei / curent baterie și 40 lei / ora pentru remediere care include timpul de transport până și de la locul unde ești imobilizat. Calculele sunt mult prea simple de făcut. Un tester se amortizează din primii doi ani de folosire. Mă refer la cele cu prețul de sub 100€ (300-400 lei).

                      Nepăsarea șoferilor cu privire la baterie este ceva ce a ridicat semne de întrebare nu doar mie, dar și altor organizații internaționale. Este o asociație non-profit în America, AAA cu 55 milioane de membri, care a făcut un studiu. 35% dintre americani au neglijat perioadele de revizie sau reparație.
                      În 2014, AAA a tractat peste 29 de milioane de mașini (răspunzând la telefoanele membrilor), din care 17 milioane din cauze de baterie și de cauciuc. Bateria este pe primul loc. Un sondaj a arătat că 65% dintre șoferi nu au verificat niciodată bateria înainte ca aceasta să eșueze.

                      Cât a costat pe acei șoferi să cheme asistența tehnică? La noi în România, fără 200 de lei nu prea ieși (drum dus-întors pentru asistență, curentul și un ciubuc). Cum să nu merite un tester? Bașca faptul că testerul îți și spune când să mai încarci bateria la redresor ca să îi mai prelungești viața.
                      Aaaaa.... că a intervenit comoditatea și nu îți mai bați capul (așa cum fac americanii) și doar chemi platforma? Păi asta costă, monseur. Deci arunci bani pe fereastră, nu pe tester.

                      A new analysis of AAA roadside assistance data reveals that millions of roadside breakdowns each year could be prevented with basic vehicle maintenance. Despite this, a recent AAA survey found that 35 percent of Americans have skipped or delayed service or repairs that were recommended by a mechanic or specified by the factory maintenance schedule.

                      In 2014, AAA responded to more than 29 million calls for roadside assistance, with the majority (17 million) due to battery failure, flat tires and keys locked inside the vehicle. To prevent these common roadside problems, AAA offers the following recommendations:

                      Batteries: Automotive batteries typically last between three and five years, with reduced battery life in hotter climates. To avoid an unexpected battery failure, AAA recommends that drivers have their vehicle’s battery tested when it reaches three years of age and on an annual basis thereafter. According to a recent survey, two thirds of Americans have never had their car battery tested prior to their vehicle failing to start. AAA’s Mobile Battery Service offers free battery testing to AAA members.
                      Last edited by gecmc94; 21 May 2020, 22:55.

                      Comment



                      • AAA = Anonymus Alcoholics Association, adica soferii suna la astia si vin sa te duca cu masina acasa soferul pe bancheta din spate cind soferul a baut prea mult de nu mai stie de el

                        Comment


                        • Testerul folosit de panselin4 se foloseste doar de niste praguri de tensiune (la fel de bine poti folosi un multimetru); tipul asta de masurare iti arata doar nivelul de incarcare al bateriei dar nu poate verifica capacitatea de curent pe care o poate livra bateria. Cel mai bun test e cel cu aparatul care poate verifica curentul de pornire pe care il poate livra bateria si se poate face doar cu acele aparate specializate pentru asta. Poti aplica metoda cu voltmetru, dupa ce ai mers macar o ora, masori tensiunea dupa o stationare de cel putin 12h si asa vezi daca bateria mai tine, dar aceasta metoda se poate aplica doar la masinile fara SS. La SS poti intra in stationare cu bateria pe jumate descarcata si atunci masurarea cu voltmetru nu mai este relavanta.

                          Comment


                          • Eu am cumpărat aparatul de testare al bateriei cu 15 lei din lidl, si am si voltmetru la prelungitorul de la brichetă
                            prefer sa știu când se apropie bateria de finalul vieții, nu sa ma trezesc fără curent pe undeva pe la munte cu familia, mai ales cu copilul

                            Comment


                            • Originally posted by Maskatu View Post
                              Un tester de baterii profesional (de service) costa 1000-2000 de euro. Gen asta:

                              "Testerele" astea de 50-100 de lei indica chestii orientative si au un grad de eroare destul de ridicat.
                              Am cumparat acum vreun an un tester ca cel din poza.
                              Nu este profesional cu siguranta, dar pentru 110 RON cat a costat (luat de pe aliexpress), isi face treaba foarte bine.
                              Personal sunt multumit de achizitie si imi pot testa singur starea bateriei.
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 2 photos.

                              Comment


                              • Originally posted by gecmc94 View Post

                                Schimbarea prematură a acumulatorului duce și la poluare excesivă, duce si la pierdere de bani. De aia iti trebuie un tester mai avansat si de asemenea niste notiuni despre modul de functionare.

                                Ai salvat unul, doi ani de la reciclare un acumulator? Inseamna ca ai economisit vreo 200 de lei din viitoarea baterie.
                                Ai testat bateria de 7-10 ori pe an cu un tester al tau, nu sa platesti 10 lei in service? Inseamna ca ai redus posibilitatea sa ramai in pană pe undeva. Tarifele de tractare cu platforma sunt 30 lei / curent baterie și 40 lei / ora pentru remediere care include timpul de transport până și de la locul unde ești imobilizat. Calculele sunt mult prea simple de făcut. Un tester se amortizează din primii doi ani de folosire. Mă refer la cele cu prețul de sub 100€ (300-400 lei).

                                Nepăsarea șoferilor cu privire la baterie este ceva ce a ridicat semne de întrebare nu doar mie, dar și altor organizații internaționale. Este o asociație non-profit în America, AAA cu 55 milioane de membri, care a făcut un studiu. 35% dintre americani au neglijat perioadele de revizie sau reparație.
                                În 2014, AAA a tractat peste 29 de milioane de mașini (răspunzând la telefoanele membrilor), din care 17 milioane din cauze de baterie și de cauciuc. Bateria este pe primul loc. Un sondaj a arătat că 65% dintre șoferi nu au verificat niciodată bateria înainte ca aceasta să eșueze.

                                Cât a costat pe acei șoferi să cheme asistența tehnică? La noi în România, fără 200 de lei nu prea ieși (drum dus-întors pentru asistență, curentul și un ciubuc). Cum să nu merite un tester? Bașca faptul că testerul îți și spune când să mai încarci bateria la redresor ca să îi mai prelungești viața.
                                Aaaaa.... că a intervenit comoditatea și nu îți mai bați capul (așa cum fac americanii) și doar chemi platforma? Păi asta costă, monseur. Deci arunci bani pe fereastră, nu pe tester.
                                Ce tester ai? Da-ne un link

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google