Si noi multumim ! Chiar din suflet multuimim !!!
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
"mufa far" - tragi de mufa pina iese; tragi de fire din foarte apropierea mufei, la o adica. becul e fixat cu clema pe partea externa a oglinzii farului - tragi cit mai liniar si cu miscari lente stinga-dreapta, fara sa smucesti (adica nu ca un doberman setat pe treaba lui) - cam cum scoti un jumper intepenit pe pinii unui hdd ; la o adica ai putea debloca becul cu tot cu mufa si, apoi, sa te "certi" cu becul (fara sa pui prea des degetele pe sticla becului - transpiratie&grasime&shit).
orisicum: din ciclul "n-ai omologare, n-ai parte": itp simplu, militian intelegator si certificat 'bec-proof' iti doresc!
- Likes 1
Comment
-
-
Codul Rutier
Articolul 112
(1) Certificatul de inmatriculare sau de inregistrare ori dovada inlocuitoare a acestuia se retine de catre politia rutiera in urmatoarele cazuri:
d) vehiculul circula cu deficiente majore sau periculoase la sistemele de iluminare-semnalizare sau cu alte dispozitive decat cele omologate;
- Likes 2
Comment
-
Citez de pe un alt forum competent: Legislaţia rutieră interzice montarea la autovehicul a altor lumini ori dispozitive altele decât cele omologate (exact asta spune textul de lege). Asta înseamnă că orice modificare a sistemelor cu care maşina a fost echipată de producător (din fabrică) necesită obţinerea unei omologări individuale de la RAR. Altfel spus, strict din punct de vedere legal, fapta de a monta alte sisteme/dispozitive de iluminare decât cele cu care a fost echipată maşina de producător şi pentru care nu există omologare individuală, este o faptă sancţionată de legislaţia rutieră.
Sancţiunea prevăzută de lege este amendă împreună cu reţinerea certificatului de înmatriculare până la remedierea deficienţelor.
Deci faptul ca pui xenoane aftermarket in far sau leduri in stop e cam aceeasi chestie. Pot intelege xenoanele in far, ca ilumineaza mai tare si vezi ceva mai bine, dar leduri in stopuri sau semnalizare nu mi se pare o optiune.
Acum fiecare face ce vrea, eu doar am exprimat o parere.Last edited by valioglu; 9 June 2020, 11:38.
- Likes 2
Comment
-
Mai bine un 1.0 TCe +GPL de uzina,
are deja 2 ani cit vrei s o ti ?
Vinde o scapa de ea acuma cit ti o mai cumpara cineva si ia alta
oricum 0.9 e pe cale de disparitie modern e asta nou de 1.0
da tu faci cum vreiLast edited by george.sce; 9 June 2020, 12:10.
Comment
-
Originally posted by Cosho View PostPana la urma se merita sa pui gpl pe 0.9 tce?eu o am de 2 ani aproape si nu stiu ce sa fac;)))fac in jur de 12000 de km pe an....multumesc!
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by alex1ioan View PostSalutare, dragi compatrioți! Observ in ultima vreme, o lipsă totală de implicare pe forum, deși stam cu totii acasa, de aproximativ o luna, am epuizat filmele , chiar si p-alea de n-au apărut. Aproape nimeni, cu excepția câtorva, îi numeri pe degetele de la o mână, nu mai posteaza nimic, un consum, o revizie, o problemă, o împlinire. S-au rezolvat chiar toate problemele, nu mai avem subiecte, nu ne mai intereseaza? Am intrat cu totii intr-o letargie, fără revers, sau am ajuns la concluzia ca nu se" merita"? Pacat! Chiar si polemicile erau constructive. Nu cred ca toata lumea a pus prelata si priveste de la geamul zavorat, toți mai avem câte un bătrân, pe undeva, o urgenta, o intervenție la vreun service.
Multa sanatate, tuturor!
Azi am facut revizia nr.2 la LOGAN MCV din 2018, motor 0.9 TCE, cutie pilotata.
Pret 630lei la reprezentanta Dacia din Timisoara.
Nu reusesc sa gasesc explicatiile acestui pret enorm, dar pentru cei 5 ani de garantie, ma voi duce tot la ei.
Apoi am sa vad!
Comment
Comment