Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut, la Logan Stepway 2020 am observat o chestie ciudata. La climatizarea automata, in modul manual, daca pornesc motorul cu butonul de AC off apasat (ledul rosu din centrul butonului aprins), nu mai pot porni functia de AC. Chiar daca apas pe buton ledul ramane aprins. Daca comut pe clima automata sau dezaburire parbriz se stinge ledul si AC functioneaza.
    Asa sunt facute sau am eu o problema? Daca e o problema, se face update de soft sau se schimba modulul de comanda AC?
    Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

    Comment


    • Cred ca ai o problema, ar trebui sa funcționeze din buton.

      Comment


      • Salut,
        Ceva asemanator face si la mine. Daca am oprit motorul cu butonul AC apasat(ledul rosu aprins), la urmatoare pornire a motorului AC-ul se activeaza doar din auto sau dezaburire.
        Dar daca actionez butonul inainte de a opri motorul pentru a porni din nou AC-ul, butonul raspunde(se stinge ledul). Nu o consider o problema.
        Last edited by taccpac; 24 November 2020, 10:38.

        Comment


        • Exact asta e descrierea. Probabil o eroare de soft sau un bug. Nu ma deranjeaza

          Comment


          • Avind in vedere cit costa masina asta de noua, nu ne deranjeaza buguriele astea nu asa domnilor colegi si preteni ?

            Comment


            • ​​​Nu. Cunosc ce e durerea. Vin de la doua Vokswagenuri consecutive.

              Comment


              • Până acum se plângea lumea, că clima nu ține minte setările ( cacofonia e intenționată) acum se plânge că tine minte setările... nostim.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Le tine. Asta e bine. Dar nu reactioneaza butonul. Clima e deja incapatanata.

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    Până acum se plângea lumea, că clima nu ține minte setările ( cacofonia e intenționată) acum se plânge că tine minte setările... nostim.
                    Eu la clima manuala opresc AC cu cativa km inainte sa ajung la destinatie ca sa se usuce evaporatorul si sa nu am miros de ud la urmatoarea pornire a ventilatiei. Desi schimb filtrul de habitaclu primavara, o mai patesc vara.
                    La clima automata, secventa corecta ar fi: am oprit masina cu Ac oprit, la pornire apas auto...
                    Si ventilatorul se regleaza cum vrea clima, aerul e comutat unde vrea clima, ce daca eu setasem viteza la 7 si aer la aeratoarele de sus. In loc sa apas 1 buton amarat, umblu la 3 comenzi doar sa refac setarile si sa pornesc Ac...
                    Pana la urma, cum le tine minte, daca le pierde cand apas Auto si le refac de fiecare data?
                    Nu e intuitiv si nici nu e normal "stilul" asta de functionare. Client nou, incerc sa pornesc Ac si nu merge iar si iar. Ma duc la reprezentanta sau sun degeaba la vocea clientului...

                    Comment


                    • Am mai spus demult trebuie universitate de scoala de soferi sa conduci masina Dacia, uite sa treci examenu si la cursul de "folosire AC" nu doar la "minarii pentru robotizate "

                      Comment


                      • Punctual:

                        Originally posted by bogdanmardare View Post
                        Eu la clima manuala opresc AC cu cativa km inainte sa ajung la destinatie ca sa se usuce evaporatorul si sa nu am miros de ud la urmatoarea pornire a ventilatiei. Desi schimb filtrul de habitaclu primavara, o mai patesc vara. - E alegerea ta, nu scrie în manual
                        La clima automata, secventa corecta ar fi: am oprit masina cu Ac oprit, la pornire apas auto... - modul auto sau manual?
                        Si ventilatorul se regleaza cum vrea clima, aerul e comutat unde vrea clima, - așa trebuie și e corect
                        ce daca eu setasem viteza la 7 si aer la aeratoarele de sus. In loc sa apas 1 buton amarat, umblu la 3 comenzi doar sa refac setarile si sa pornesc Ac... - ai ieșit din auto, dacă le lăsai fix cum ai scris aici tine minte viteza, directia și temperatura

                        Pana la urma, cum le tine minte, daca le pierde cand apas Auto si le refac de fiecare data?
                        Nu e intuitiv si nici nu e normal "stilul" asta de functionare.

                        Client nou, incerc sa pornesc Ac si nu merge iar si iar. Ma duc la reprezentanta sau sun degeaba la vocea clientului...

                        Discuția a plecat de la:
                        - clima pe auto sau manual, apas AC off și să rămână pe off și după repornirea mașinii - primele versiuni de SL10 din 2014 făceau asta, SL10 pentru cine nu știe avea climatizare automată
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Colegii știe cineva dacă se potrivește carligul de remorcare de la un Logan Mcv Stepway 2017 la un Logan Mcv 2018?Modulul electric?

                          Comment


                          • La mine daca opresc AC din buton rămâne oprit până când pornesc clima pe auto, indiferent de numărul de porniri ale mașinii.
                            Mie nu îmi place că atunci când dai pe clima auto pe 24 de grade iarna când este mașina rece sufla că nebuna la maximum deși apa este rece,puteau să folosească sonda de temperatura sa "vadă" cate grade are antigelul.

                            Comment


                            • La aerul conditionat automat "imprumutat" de la vechiul Clio reglezi temperatura din grad in grad intre 16 si 26 grade Celsius sau muti pe albastru/rosu si apesi butonul mare Auto. Atat trebuie sa faci si nimic mai mult. Doar din cand in cand folosesti dezaburirea fata/spate.
                              Daca inainte de oprirea motorului nu inchizi aerul prin rotirea butonului cu treptele de reglare, la urmatoarea pornire el pleaca de acolo de unde l-ai lasat.
                              Orice alte apasari ale butoanelor in timpul functionarii automate il transforma in aer conditionat manual. Daca apesi butonul A/C off se aprinde ledul rosu si se stinge Automat. Opresti motorul si la repornire pleaca exact asa cum l-ai lasat si poti in continuare sa-l reglezi din butoane asa cum vrei. Daca inainte de oprirea motorului ai reglat fluxul de aer in anumite directii preferate la repornire pleaca exact de unde l-ai lasat.

                              Cu alte cuvinte, cum il lasi la oprirea asa il gasesti la repornire.

                              Comment


                              • Bine si corect explicat.
                                Si la mine tot asa functioneaza, de vreo doi ani il folosesc doar pe automat (cu reglaj doar al temperaturii) ca 80% pe an. Multumit de AC-ul lui Sanderica (mai ales dezaburirea in perioada aceasta).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google