Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu sunt perfect de acord cu ce ziceti voi.
    Cu toate acestea, la o prima utilizare am avut senzatia ca s-a defectat climatizarea. La orice alta marca e diferit, poti apasa butonul de AC de la climatizarea automata atunci cand o folosesti in modul manual. Si va functiona butonul. Si sa activezi si sa dezactivezi. Nu doar sa dezactivezi. E o implementare complet ciudata a unui buton.
    Exemplu: VW (toate modelele, cu exceptia celor cu econ, care e de fapt la fel), BMW, Mercedes, Subaru.

    ​​​Cel mai tare lucru e ca daca nu opresti motorul poti activa AC din buton. Deci butonul functioneaza ok, poti sa dezactivezi AC sau sa il activezi cat vrei.
    Daca opresti si repornesti motorul nu mai merge butonul sa activezi AC.
    E evident un bug, o greseala de implementare.

    Comment


    • Atasez capturile din manualul de utilizare pentru masina mea referitoare la AC automat si una cu starile dintr-un program de diagnoza. Am subliniat faptul ca tasta 5 (comanda aer conditionat) se foloseste pentru a forta oprirea AC (si se numeste AC off, este diferenta intre dezactivare si pornire\oprire ) plus procedura de oprire-pornire a AC automat.
      Ma voi referi strict la AC-ul automat a lui Sanderica, cum bine s-a scris pot fi diferite versiuni hardware\software (discutii au mai fost pe tema asta si nu intru in detalii\polemici despre diferente in comportament\functionare fata de cele ale altor colegi). M-am jucat cu butoanele, am urmarit parametrii in diferite moduri\conditii cu ajutorul diagnozei si nu am gasit nici un bug sau anomalie. Concluzia a fost ca functionarea in modul automat este cea mai eficienta (cele scrise in postul#9345 raman valabile). Inainte de oprirea motorului opresc AC-ul punand butonul 6 pe OFF, dupa pornirea motorului pornesc AC din butonul 1, reglez rar doar temperatura,de obicei 20-22C vara (nu a fost nevoie de temp. mai joasa) si 24-26C iarna, este destul de simplu, restul butoanelor le folosesc ocazional functie de necesitati (dar butonul 5 l-am folosit doar pentru teste).
      Am avut masini cu diferite tipuri de AC si pot spune ca AC-ul pe care il utilizez acum este unul OK, isi face cu bine treaba (desi e adevarat putin cam zgomotos mai ales pe functia vedere clara, dar isi indeplineste menirea), sunt multumit.



      Attached Files

      Comment


      • Voi ori nu intelegeti, ori va faceti ca nu intelegeti.
        A explicat destul de clar valioglu mai sus, mai lipseste un filmulet cu o demonstratie.
        Da-ti un raspuns clar la intrebarea: de ce inainte sa opresti motorul poti apasa pe "tasta 5" si poti stinge sau aprinde beculetul rosu, iar dupa repornire "tasta 5" e moarta?
        Va spun si de ce nu-mi place sa las pe auto. Compresorul pleaca la scurt timp dupa ce pornesc motorul si face un zgomot mai mare decat daca l-as porni eu mai tarzior. As vrea ca inainte sa opresc motorul sa-i dau off la AC, si a 2a zi cand plec sa-i dau on fara sa-mi resetez toate setarile (temp, viteza ventilator, directia aerului) apasand pe auto.
        ​​​​​​​Clar e un bug, si daca nu e, ala care a facut setarile din soft ori a avut o scapare ori a gandit-o anapoda.
        ​​​​​

        Comment


        • Ce face si nu face "tasta 5" cred ca e destul de clar (vezi si #9350) si desigur ca fiecare procedeaza cum vrea si cum ii place, dupa dorinte si preferinte.

          Comment


          • Ca orice lucru frantuzesc de ce simplu cind se poate complicat ?

            Hai dati cu raspunsuri la chestia asta voi spercialistii cu scoale la pitesti

            Comment


            • Repet, m-am referit la aerul conditionat de pe masina mea (la fel ca si gabrieln1960 cu testul facut pe masina sa), pentru ca:
              Originally posted by t0rquemada View Post
              ...De reținut climatizarea automată e alcătuită din panoul de comandă (disponibil în vreo 3 versiuni hardware/software) și calculator (vreo 3 versiuni hardware și cel puțin 5versiuni software) deci e normal să se comporte diferit.
              (si chiar un ex. mai deosebit: un coleg ce a "desfacut" AC-ul sau de pe un LoganII 2019 a avut surpriza sa gaseasca ca are comandă de Twingo III)

              PS: uneori simplu si\sau complicat sunt relative (depind si de referintele alese)
              Last edited by Gil26; 1 December 2020, 17:39.

              Comment


              • Nu ai raspuns la "de ce"-ul meu. Ma trimiti inapoi la postarea 9350, ca sa ce?

                Comment


                • @ Stormy , nu este problema mea daca intelegi sau nu (ori daca iti place sau nu) ce face ori ce nu face "tasta 5".

                  Comment


                  • Pai daca nu e problema ta de ce te bagi in discutie. Lasa pe cineva care poate sau stie sa raspunda. Ma trimiti inapoi la nush ce post deja citit, imi pui imagini din carte deja citita. Nu ajuti cu nimic. Aduni postari, sau care-i smecheria?

                    Comment


                    • Te rog nu denatura, am descris modul de functionare si utilizare, mi-am exprimat opinia despre aerul conditionat automat de pe masina mea (la fel cum si tu ti-ai spus parerea despre cel de pe masina ta) sau ceilalti colegi despre acest subiect.
                      Toate cele bune!!
                      Last edited by Gil26; 1 December 2020, 18:42.

                      Comment


                      • va poneste AC-ul iarna? la AC manual. Eu am observat ca nu porneste compresorul de la o anumita temperatura in jos (nu mai stiu de la cat)

                        Comment


                        • Am facut azi un clip cu aerul automat de la masina mea. Dimineata am lasat aerul cu A/C off aprins si dupa cateva ore am filmat. Cred ca se vede clar cum la repornire pastreaza ultimile setari facute si se poate comuta intre cele doua butoane fara nicio problema.


                          Last edited by gabrieln1960; 3 December 2020, 17:37.

                          Comment


                          • @ gabrieln1960, multumim mult pentru amabilitate, disponibilitate si timpul alocat in lamurirea acestui subiect, ai facut cam toate "combinatiile" posibile (sper sa nu se revina la "chitibuserii").
                            Toate acestea le-ai explicat foarte bine si corect in posturile #9350 si #9351, a fost clar inca de atunci pentru cine a dorit sa inteleaga (desi s-a scris ulterior "Voi ori nu intelegeti, ori va faceti ca nu intelegeti....") ai mentionat limpede ca "Am repornit motorul. A/C off este in continuare aprins si Auto stins". Acum cred ca se poate vedea clar si din clipul facut raspunsul la intrebarea pusa, plus ca "iar dupa repornire "tasta 5" nu e moarta?" si isi pastreaza setarile.
                            Si AC-ul automat de pe masina mea se comporta la fel, simplu de utilizat, nu consider nici bug nici anomalie, etc. (dar asa cum am scris pot fi comportari, cazuri si\sau "placeri", preferinte si pereceptii diferite).
                            Din nou toata stima si tot respectul pentru generozitatea si rugozitatea detaliilor oferite (asa cum ai facut-o tot timpul pana acum).
                            Last edited by Gil26; 3 December 2020, 19:01.

                            Comment


                            • Asa ar fi firesc. Dar la mine nu merge butonul de AC la repornire. Daca e lasat pe off la oprirea motorului. Deci versiunea de software e alta. Una idioata.

                              Comment


                              • Originally posted by Gil26;
                                Din nou toata stima si tot respectul pentru generozitatea [B
                                si rugozitatea[/B] detaliilor oferite (asa cum ai facut-o tot timpul pana acum):
                                Oare rugozitatea o fi sinonima cu rigurozitatea ?

                                La stilul tau siropos si gr...." rugozitattea " ar fi mai agreata .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google