Eu sunt perfect de acord cu ce ziceti voi.
Cu toate acestea, la o prima utilizare am avut senzatia ca s-a defectat climatizarea. La orice alta marca e diferit, poti apasa butonul de AC de la climatizarea automata atunci cand o folosesti in modul manual. Si va functiona butonul. Si sa activezi si sa dezactivezi. Nu doar sa dezactivezi. E o implementare complet ciudata a unui buton.
Exemplu: VW (toate modelele, cu exceptia celor cu econ, care e de fapt la fel), BMW, Mercedes, Subaru.
Cel mai tare lucru e ca daca nu opresti motorul poti activa AC din buton. Deci butonul functioneaza ok, poti sa dezactivezi AC sau sa il activezi cat vrei.
Daca opresti si repornesti motorul nu mai merge butonul sa activezi AC.
E evident un bug, o greseala de implementare.
Cu toate acestea, la o prima utilizare am avut senzatia ca s-a defectat climatizarea. La orice alta marca e diferit, poti apasa butonul de AC de la climatizarea automata atunci cand o folosesti in modul manual. Si va functiona butonul. Si sa activezi si sa dezactivezi. Nu doar sa dezactivezi. E o implementare complet ciudata a unui buton.
Exemplu: VW (toate modelele, cu exceptia celor cu econ, care e de fapt la fel), BMW, Mercedes, Subaru.
Cel mai tare lucru e ca daca nu opresti motorul poti activa AC din buton. Deci butonul functioneaza ok, poti sa dezactivezi AC sau sa il activezi cat vrei.
Daca opresti si repornesti motorul nu mai merge butonul sa activezi AC.
E evident un bug, o greseala de implementare.
Comment