If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@ georgstelsib , multumesc pentru corectare, dar nu este vorba de "stil siropos" ci doar graba (daca citesti mai atent vezi si "pereceptii diferite"). Mea culpa, scuze colegilor!
Dar ramane valabil: am toata consideratia pentru gabrieln1960 .
Am facut azi un clip cu aerul automat de la masina mea. Dimineata am lasat aerul cu A/C off aprins si dupa cateva ore am filmat. Cred ca se vede clar cum la repornire pastreaza ultimile setari facute si se poate comuta intre cele doua butoane fara nicio problema.
Ești amabil să repeți testul, dar după ce oprești motorul pornești plafoniera forțat apoi încuie mașina din cheie și aștepți până cînd se stinge plafoniera (5-10min). Astfel forțezi toate calculatoarele să intre în sleep.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Din cate s-a scris "Dimineata am lasat aerul cu A/C off aprins si dupa cateva ore am filmat" (dar ar trebui doar confirmat). La pornire (inceputul clipului) A/C off era aprins si modul Auto off, apoi a apasat tasta5 A/C off s-a stins, modul Auto a devenit on (subiectul discutiei), etc.
Dar consider remarca foarte utila, in unele teste (diferite ECU) nici eu nu am mai asteptat (din comoditate) sa intre calculatoarele in sleep si sa reiau (iar uneori si asta conteaza functie de caz, voi fi mai atent de acum, unele poate le si voi reface, multumesc ).
La masina mea chiar si dupa o stationare indelungata la pornire setarile AC-ului s-au pastrat, insa asa cum am scris de ceva vreme folosesc cu precadere butoanele 1 si 6 (pentru mine a devenit mai simplu si mai comod asa).
Ești amabil să repeți testul, dar după ce oprești motorul pornești plafoniera forțat apoi încuie mașina din cheie și aștepți până cînd se stinge plafoniera (5-10min). Astfel forțezi toate calculatoarele să intre în sleep.
L-as repeta exact in conditiile descrise de tine dar daca vrei sa spui ca in acest caz nu se mai pastreaza ultimile setari de la clima te cred pe cuvant avand in vedere ca ai cunostinte aprofundate despre echipamentele si softurile de la Dacia.
Testul l-am facut din pura curiozitate pentru ca butonul A/C off il folosesc din "An in Paste" iar climatizarea o opresc din butonul mare din dreapta inainte de oprirea motorului. Vreau sa spun doar ca pe mine nu ma intereseaza sa pastrez ultimile setari ale climei, am vrut doar sa verific daca ce spun unii dintre colegi este aplicabil si la mine. Este mai mult decat suficient sa apas pe Auto dupa pornirea motorului si sa dezaburesc cand e cazul.
Măcar testează așa, nu trebuie video: înainte de oprirea motorului apeși ACoff oprești și închizi mașina, apoi la următoarea pornire (poate fi și a 2a zi) verifică dacă ACoff rămâne activ fără posibilitatea de a-l dezactiva - cum zice Stormy
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Sunt destul de sigur ca si la colegul gabrieln1960 (multumim din nou pentru bunavointa si dorinta de a ajuta) setarile se vor pastra iar butonul ACoff va avea acelasi comportament chiar si dupa o zi de stationare si va confirma clipul si cele scrise.
De curiozitate azi am refacut si eu acest test, inainte de oprirea motorului cu modul AC pe auto am apasat ACoff, inchis masina, etc. Dupa cca 8 ore am pornit motorul, modul Auto era Off, ACoff era activat (prima poza, ledul aprins), am apasat ACoff si s-a dezactivat (led stins) modul Auto a devenit On (a doua poza, ledul portocaliu aprins) iar AC-ul functiona pe automat. Nu m-am mai jucat si cu celelalte combinatii, nu avea sens (am mai facut aceste teste in trecut), stiu cum se comporta si ca se mentin.
Dar am pus si diagnoza (nu am monitorizat pana acum pe incalzire, nu m-a interesat decat pe racire) si am notat cateva lucruri interesante. Cand voi avea timp poate le prelucrez si voi posta unele concluzii.
Toate cele bune!
Gata, am facut-o si pe asta. Dupa 17 ore am pornit motorul, climatizarea a plecat exact asa cum am lasat-o. Am apasat tasta A/C off care s-a stins simultan cu aprinderea Auto.
Dupa ce am oprit motorul am blocat usile din cheie si am aprins plafoniera. Cand s-a stins am repornit motorul si....minune.
Iar nu inteleg, credeai ca noi mintim sau ca suntem prea nerozi si nu stim sa apasam niste butonase.
Nu vreau sa bag batul prin gard, nu iau partea nimanui, imi place sa cred ca putem discuta civilizat si ne putem impartasi experientele pentru a avea toti de castigat.
Fiind in pauza de masa am citit postarea lui Stormy, am vazut clipul si am zis sa incerc ca nu o fi un capat de tara.
Am pornit motorul, am pornit aerul conditionat si am apasat tata AC/off care s-a aprins. Am oprit motorul, am scos cheia din contact, am blocat usile si am aprins plafoniera. A durat cam doua minute pana s-a stins. Am pornit iar motorul, climatizarea a pornit asa cum fusese lasata si am apasat tasta A/C off care s-a stins la prima apasare. Am apasat-o din nou si s-a aprins. De butonul Auto nu m-am atins. Filmare nu am facut si nici nu am de gand sa fac. Daca ma credeti bine, daca nu, la fel de bine.
torquemada cred ca a oferit cea mai pertinenta observatie in ceea ce priveste aceasta clima de la masinile noastre: sunt softuri diferite si unitati diferite. Dupa aparitia lui Clio 5 probabil ca Renault a adunat unitatile ramase prin diverse locuri si le-a canalizat catre Dacia (fie la noi, fie in Maroc).
Stati un pic, nu are rost sa discutam in contradictoriu. Eu am ridicat problema prima data si este evident ca la anumite masini tasta AC off nu mai raspunde la repornirea motorului daca este apasata anterior opririi.
Nu stau sa mai fac filmulete, este evident ce a postat Stormy, caruia ii multumesc, demonstratia e clara.
Suplimentar fata de demonstratie vreau sa va spun ca daca, in continuare, apasa Auto sau Dezaburire Parbriz se stinge ledul. Si ulterior poti sa il activezi si dezactivezi cat vrei, dar pana la oprirea motorului cu ledul aprins.
Intrebarea este daca anomalia e cauzata de o setare sau este un bug specific unei versiuni de software sau hardware anume. Sau poate programatorii care au refacut softul consuma alcool in exces la munca. Sau o fi alt senzor sau parametru schimbat, care induce o eroare sau o modificare ce cauzeaza anomalia.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment