If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Iti spun aici parerea mea: cand dai cu spatele se presupune ca parchezi, si atunci ai sa opresti motorul din cheie. Ar fi aiurea sa intre s&s si dupa sa iei tu contactul.
Exact la asta mă gândeam si eu. Cu S&S îmi testez exact paremtrii importanți ai mașinii așa știu dacă bateria este încărcată, etc.
Așa este Torquemada, nu are sens sa se activeze s&s in panta.
Manualul de utilizare ofera cateva informatii generale despre S&S, cu ceva timp in urma colegul t0rquemada a oferit (cu multumirile de rigoare pentru informatiile foarte detaliate, valoroase si utile) toate conditiile (interconditionarile) acestei functii, sunt vreo 90 de randuri, conditii pentru repornire, motor, climatizare, franare, gestionare a energiei, etc... Nici eu nu am inhibat (dezactivat-o) permanent, aceasta imi ofera anumite informatii despre masina fara a mai face o diagnoza (desigur insa ca ulterior si verific).
Iar cu ingaduinta celui care le-a oferit (si cu tot respectul cuvenit pentru asta) voi citadoar cateva:
”Funcţie Stop&Start dezactivată de şofer SAU viteza vehiculului depăşeşte 5 km/h (deplasare vehicul = pornire automată) SAU este selectat marşarierul (numai cutie de viteze automată deoarece cu o cutie de viteze manuală şoferul prima dată debreiază) SAU solicitare de la sistemul start-stop al cutiei de viteze automate (toate cauzele de inhibare ale cutiei de viteze automate, de ex.: temperatură ulei > 115 °C) SAU poziţia schimbătorului de viteze nu este disponibilă SAU pierdere a comunicaţiei între modulul de comandă a motorului şi UCE stop&start
Temperatura lichidului de răcire motor este sub 21 °C sau motorul este cald (temperatura lichidului de răcire este mai mare de 105 °C SAU temperatura carburantului este peste 90 °C). Regenerarea filtrului de particule este în curs. Temperatura în amonte de turbină este mai mare de 670 °C timp de 30 de secunde (de ex.: oprire la punctul de taxare după o cursă lungă sub sarcină pe autostradă). Turaţia de ralanti accelerat este solicitată pentru accesoriile vehiculului utilitar. Presiunea atmosferică este sub 780 mbari (altitudine: 2200 m). Mai mică de 2 secunde între două secvenţe de pornire.
Numărul de porniri motor adunate este egal sau mai mare de 280 000 (motor K9K), funcţia stop&start este interzisă pentru a proteja pompa de înaltă presiune.
Modul automat al climatizării cu o diferenţă de mai mult 2 °C între temperatura ţintă şi temperatura măsurată. Funcţia "vedere clară" activată Climatizare PORNITĂ şi temperatura exterioară peste 35 °C. Temperatură lichid de răcire motor < 25 °C dacă ventilatorul este oprit şi temperatură lichid de răcire motor < 40 °C dacă ventilatorul este pornit (în funcţie de temperatura exterioară). Pe contactul planşei de bord, funcţia stop&start este inhibată timp de 5 secunde pentru o calculare corectă a iniţializării.
Presiune MasterVac sub 400 mbari ( + /-50 mbari) (de ex. după frânări puternice repetate). Pedala de frână este apăsată de 3 ori în modul de oprire automată.
Prea mulţi consumatori electrici activaţi de către şofer (toţi consumatorii statici posibili + consumatorii ocazionali (geamuri electrice, pavilion etc…). Tensiunea bateriei este prea slabă (stare de încărcare sub 80% sau mesaj pe tabloul de bord "Baterie slabă"). Baterie prea rece (temperatură baterie sub -5 °C). Tensiunea slabă a bateriei este afişată mai mult de 3 ori. Consum mare de curent până la 70 A prin auxiliare timp de 10 secunde. Întrerupere controlată pentru compatibilitate impuls până la 70 A.
Capacul motorului este deschis SAU uşa şoferului este deschisă SAU şoferul nu se află aşezat pe scaun SAU centura de securitate a şoferului nu este închisă.”
De fapt, la remontarea bateriei, se pune intai borna de -, apoi borna de +. Daca pui din prima + ai posibilitatea sa arzi ceva, daca gaseste masa ( - ) undeva.
La demontare se debranseaza intai borna negativa si ulterior borna pozitiva. La remontare se branseaza borna pozitiva si ulterior cea negativa. Atasez extras din manualul de service ca sa nu mai fie discutii. Sunt mai multe motive, cel mai important e ca atunci cand umbli la borna pozitiva, cea negativa ce se cupleaza la caroserie sa fie demontata pentru a nu face scurt daca atingi cu cheia din greseala borna pozitiva si caroseria sau alt element de metal din jur.
Cand schimbi bateria sa ai codul de la casetofon ca il cere ulterior.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Merci.
Cablajul iese prin podeaua spațiului din fata rotii se rezerva.
Mi se pare aiurea sa ai fire care sa "atârne " pe sub mașină sau cablaj la vedere în mașină.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment