Cablajul cârligului trebuie să rămână pe caroserie dacă dai bara jos, asta era cea mai simplă soluție.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Originally posted by Silica View PostUnde este marcat si ce cod descrie data fabricatiei pentru Senzor presiune roata TPMS direct?
Acesti senzori au o durata de viata limitata, in general de andurata bateriei din dispozitiv.
Un senzor (Renault) de cca 5-6 ani de zile se mai poate pune baza pe el, pentru un nou montaj de alti cativa ani?
Se poate schimba bateria la ei?
Ce semnifica acel "Press" din imaginea mea, ce rol are?
Se pot verifica inainte de montaj?
Este mai safe a fi cumparati altii, noi?
Multumesc!Attached FilesLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
- Likes 1
Comment
-
Dupe 6-7 ani se schimba bateria in senzor sau la fratii francezi se arunca masina cu totul se cumpara nou prin rematul francez
acuma serios vorbind se schimba bateria este litiu 3v dar de obicei cum spuneam remat "astepta provincia"Last edited by george.sce; 9 March 2021, 14:52.
Comment
-
Ma "agatz" de acest post, incercand sa aflu raspunsul la o dilema.
Acesti senzori au o durata de viata limitata, in general de andurata bateriei din dispozitiv.
Corect, oricum te avertizează că low battery (dacă nu pe TdB atunci via cod de eroare în calculatorul ce se ocupă de ei)
Un senzor (Renault) de cca 5-6 ani de zile se mai poate pune baza pe el, pentru un nou montaj de alti cativa ani?
Depinde. Nu emit decât după ce sunt mișcați, teoretic pe raft pot sta mult și bine.
Se poate schimba bateria la ei?
Nu. Evident se poate schimba distructiv, baterie sudat în puncte + relipire carcasă ?!
Ce semnifica acel "Press" din imaginea mea, ce rol are?
E o siguranță mecanică ce asigură ventilul de senzor sau invers - oricum nu e senzor pentru Logan II, nici pentru alt Renault*
Se pot verifica inainte de montaj?
Via device dedicat testare/învatare TPMS
Este mai safe a fi cumparati altii, noi?
Depinde de buget
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
-
Am atasat foto mult mai detaliate.
Eu spun ca totusi e OEM
Cat priveste capacul bateriei, este alb (marcat de mine cu verde), cu niste clipsuri laterale.
In seara aceasta ma joc fin cu unul, poate reusesc sa il declipsez, doar sa nu fie sudatLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Senzorul ăla e Nissan, se pune pe Nissan, LADA și niște Renault-uri (de aici și *): Espace V, Kadjar și Talisman
407004CB0A e senzorul
34,68e
407004CB0B e valva
34,82e
Ăia de Logan II arată așa (nu am poze momentan la îndemână, poți șterge linkul dacă e reclamă )Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
-
Toate raspunsurile oferite de colegul t0rquemada in postul #9454 sunt corecte si utile, cu multumirile de rigoare.
As mai adauga doar codurile de senzori ar putea sa fie (cred) 407001628R sau 407009322R, pentru ultimul acesta este link-ul direct de la producator: https://catalogue.schradertpms.com/e...2_2015-12.html
cu instructiuni de montaj si ”invatare”, service-kit, atasat si doua capturi.
Comment
-
Mda...am incercat sa demontez noinvaziv acel capac alb. Este clar, sudura - as zice liniara, nu punctiforma, intre cele 2 componente (si cred ca e si un mastic izolator, se observa ceva similar acolo)
Societate de consum, faci pana, schimbi auto (exagerand, evident)
Ce am mai observat: recomandarea de a fi schimbata valva, la fiecare demontare de anvelopa
Stiam si de acel tester, ramane dilema daca gasesc asa ceva la mine in oras...
Tare ma bate gandul sa iau un set, data fiind investitia in jante si anvelope (seturi distincte de roti vara/iarna + opinci noi)
Inca o data, multumiri !Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
- Likes 2
Comment
-
Sunt useri care au incercat sa schimbe bateria, se gasesc si filmulete cu asta, ex https://www.youtube.com/watch?v=5lFt6sscRGI sau https://www.youtube.com/watch?v=_0kB00yIy-U , etc.. Dar asa cum bine s-a scris anterior nu cred ca este o ”treaba buna”. Apoi mai sunt ”discutii” si despre scrierea codurilor acestor senzori, unii useri scriu ca au reusit prima schimbare a senzorilor fara asta sau "invatare" (nu stiu...).
Pentru cine doreste atasez cateva (nu doresc sa ”abuzez” cu asta) capturi despre senzori si scrierea CLiP \ DDT (asta este doar pentru exemplificare) si doua arhive (nu pot atasa altfel) cu fisiere pdf extrase din manualul de reparatie (cel de utilizare cred ca este ”cunoscut”). Sunt doar ca info, eu am TPMS indirect (si ma bucur ca nu este direct). Deviind putin de la ”subiect”, sistemul isi face bine treaba, ”detecteaza” acea diferenta de 0.3 bar, atasat o captura cu o eroare pe care am avut-o cu mult timp in urma, m-a avertizat atunci, si in roata fata dreapta am avut 1.9, restul 2.2. De atunci nu am mai avut pierderi "semnificative", intr-un ”sezon” de vara am incercat si cu azot (in opinia mea nu e ”mare branza”, am revenit la aer, si nu intru in ”discutii” despre variatia presiunii cu temperatura, etc.). Iar asta alaturi de alte 2-3 multiplex au fost singurele erori ”inregistrate” de Sanderica in aproape patru ani, me happy...
Toate cele bune!
Attached Files- SenzorPresiuneRoti1.png (348.8 KB, 178 views)
- SenzorPresiuneRoti2.png (835.0 KB, 162 views)
- SenzorPresiuneRoti3.png (26.5 KB, 158 views)
- SenzorPresiuneRoti4.png (203.0 KB, 157 views)
- SenzorPresiuneRoti5.png (244.2 KB, 157 views)
- Eroare1.png (226.2 KB, 159 views)
- TyrePressureMonitorSystemComponentePartsLocation.zip (581.2 KB, 0 views)
- TyrePressureMonitorValveRemovalRefitting.zip (823.9 KB, 0 views)
Comment
-
Referitor la senzorii de presiune, TPMS indirect, nu ar trebui să detecteze si atunci cand se schimba rotile vara-iarna-vara, tinand cont ca rotile stau in magazie si pierd în 6 luni aproximativ 0,5 bari? Intreb, deoarece până ajung cu rotile scimbate , de la casa părintească și până în oraș , la primul peco, efectuez în jur de 50 km, fara resetare, iar pe bord nu apare nimic. Sau trebuie o pierdere brusca si semnificativa de presiune ,ca ei sa-si faca treaba?
Comment
-
Din cat inteleg eu cum functioneaza sistemul, acesta detecteaza doar diferentele de presiune (prin diferenta de viteza de rotatie) dintre roti. Deci exagerand proportiile, rotile ar putea fi complet dezumflate atata timp cat sunt toate la fel sistemul nu va sesiza nici o problema.
- Likes 5
Comment
-
TPMS indirect e o rutină software în ABS, dacă roțile inițiale au x mm lungime iar cele de iarnă au tot x mm lungime sistemul nu știe că ai schimbat roțile. La 180 de zile de la ultimul set tp va avertiza din nou.
Să vezi ce bun e TPMS-ul indirect când dai Set tP, mergi cu mașina și revine eroare de Set tP și ai de facut, în ordine:
- schimbat senzorul abs pe roata cu probleme
- schimbat rulmentul pe roata cu probleme
- verificat/schimbat cablaj total
- înlocuit calculator ABS
și poate scapi de eroare.Last edited by t0rquemada; 10 March 2021, 14:16.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 4
Comment
Comment