Cu cheie in contact la prima pozitie: 11,8-12, uneori chiar si mai putin.
Cu cheia pe a doua pozitie: 11,8.
Cu frana apasata: 11,6-11,7.
Imediat dupa pornirea motorului: 11,2.
In aproximativ 10-15 secunde creste la 14,6-14,7.
Se opreste motorul dar ramane contactul pus: cam in 15-20 sec scade treptat pana la 12,4-12,6 si continua sa scada.
In mers, treapta 5: 14,7-14,8. La franare sau in frana de motor creste pana la 15,00 si scade ulterior la 14,8 in accelerare.
Cu cheia pe a doua pozitie: 11,8.
Cu frana apasata: 11,6-11,7.
Imediat dupa pornirea motorului: 11,2.
In aproximativ 10-15 secunde creste la 14,6-14,7.
Se opreste motorul dar ramane contactul pus: cam in 15-20 sec scade treptat pana la 12,4-12,6 si continua sa scada.
In mers, treapta 5: 14,7-14,8. La franare sau in frana de motor creste pana la 15,00 si scade ulterior la 14,8 in accelerare.
Comment