Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna. Am un Logan 2 1.0 sce. A venit timpul sa ii schimb bateria. Originala e de 60 Ah 510A (EN) fara start stop. As pune tot Rombat. M-am gandit la Un Rombat Premier 60 Ah 580A (EN). E ok daca are 580A? Nu ma pricep... Ms.

    Comment


    • Normal ca este ok, are chiar mai mult decat a pus fabrica, iar la Rombat, fiind si cea mai vanduta de pe la noi, cu siguranta nu vei lua una statuta pe raft de luni/ani de zile. Go for it !!
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Originala are tehnolgie EFB. Adica e pt start/stop. Deci ia una la fel cu EFB sau AGM.

        Comment


        • Buna seara!

          De când a scăzut temperatura, in special dimineață până se încălzește motorul am un zumzăit metalic când calc ambreiajul. Când ridic dispare. E ca un zornăit atâta timp cât tin ambreiajul calcat. Face doar la relanti! Daca accelerez cu ambreiajul calcat sunetul dispare.

          Sa fie rulmentul de presiune al ambreiajului ? 1.5 dci k9k 626. 90 cp 2018.

          Mă gândesc fie la rulment, caz în care as schimba tot kitul de ambreiaj fie la volanta caz în care nu știu dacă e cu masa simpla sau dubla. 110 mii km are mașina. Aveți codul pentru volanta ? Am văzut că cea cu masa dubla costa destul de mult. La un magazin de piese auto nu a ajutat seria de șasiu, recomandand sa comand după ce demontez ce e pe mașină.

          Comment


          • Salut \bun venit in aceasta comunitate
            Desigur ca este bine \recomandat sa se verifice si fizic pe masina, iar codurile OE se obtin si verifica doar pe baza seriei VIN, totusi vezi doar ca info si atasat pentru un Logan II 1.5 dCi 90CP (2018) motor K9K626 transmisie JR5 (5 viteze manuala):
            Attached Files

            Comment


            • Atasat si codurile OE volanta, vedera explodata a ambreiajului (si cupluri de strangere), procedurile de demontare \montare ale ambreiajului, rulmentului de presiune si volantei (si cuplu, ordinea de strangere), poate sunt de folos si altor colegi de forum:
              Attached Files
              Last edited by Gil26; 1 week ago.

              Comment


              • Buna. A schimbat cineva catalizatorul cu unul aftermarket? JMJ, BM Catalysts, Bosal... cel de origine e foarte scump. Intreb pt un Logan 2017 1.0 sce.

                Comment


                • Originally posted by dizy82 View Post
                  Originala are tehnolgie EFB. Adica e pt start/stop. Deci ia una la fel cu EFB sau AGM.
                  Doar EFB.

                  Mașina nu știe de AGM, care are tensiuni/capacitate diferite față de EFB.
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • DFA,
                    Este valabil și la 0,9 TCe? Eu încă am bateria din fabrică pe ea și mă aștept să pice oricând deși la așa-zisă probă pe care o fac săptămânal (adică las activat S&S pentru a vedea cât de repede intră în funcțiune) lucrurile merg foarte bine. Luasem în calcul o baterie AGM, marca fiind sub semnul întrebării. În fond care ar fi cea mai bună alegere? Un Rombat EFB cu aceleași caracteristici sau o altă marcă?

                    Comment


                    • gabrieln1960 , salut si incerc sa raspund la intrebarile tale prim prisma masinii mele.

                      Si bateria de prim montaj a lui Sanderica are mai bine de sapte ani jumatate, deocamdata inca este OK, o monitorizez atat cu testerul de baterie (U, SoC, SoH, Ri) cat si parametri aferenti din diagnoza, insa mai las din cand in cand si butonul S&S activat (daca incarcarea este sub 80 % acesta este dezactivat, apare Ataiat).
                      Dar si eu o voi schimba in perioada urmatoare, nu voi intra in iarna aceasta cu ea.
                      Bateria originala este Rombat EFB 70 Ah, 720A (poza atasata), nu am decis inca marca probabil Exide, Varta sau chiar Rombat, insa in mod sigur va fi tot EFB avand aceleasi caracteristici, de 70 Ah, curentul pornire ce gasesc, poate sa fie chiar si putin mai mare (ex 720-760 A).

                      Asa cum bine a scris si DFA softul masinii este pentru o baterie EFB (regimul de incarcare, gestionarea energiei, etc.), nu are rost una AGM pentru ca setarile sunt facute pentru EFB, si chiar daca pot modifica din soft destul de usor nu are rost sa ma complic (dar daca pentru cea EFB curentul pornire va fi diferit il voi modifica).
                      Atasez doar ca exemplu cateva valori \setari (sunt mult-mult mai multe) pentru masina mea.

                      Pe forumuri sunt foarte-foarte multe discutii (chiar si polemici) legate de acest subiect si desigur ca pana la urma fiecare procedeaza asa cum doreste privind alegerea bateriei, eu o voi schimba tot cu una EFB avand aceleasi caracteristici (sau foarte apropiate)
                      Attached Files
                      Last edited by Gil26; 1 week ago.

                      Comment


                      • Originally posted by DFA View Post

                        Doar EFB.

                        Mașina nu știe de AGM, care are tensiuni/capacitate diferite față de EFB.
                        Bine de stiut.

                        Comment


                        • , dar in prima parte ai scris corect:

                          Originally posted by dizy82 View Post
                          Originala are tehnolgie EFB. Adica e pt start/stop. Deci ia una la fel cu EFB​ ....

                          Comment


                          • La a mea are curentul de pornire 510A. Banuiesc ca 640A e prea mult la ce vad ca se gaseste in comert? 540A cred ca e ok.

                            Comment


                            • Daca te uti in a doua captura atasat din postul meu poti observa sa softul masinii tine cont doar de valoarea setata a curentului pornire, de 510 A in cazul tau, deci degeaba pui una de 640 A, 540 A poate sa fie mai OK dar masina "stie" tot de 510.

                              Comment


                              • Originally posted by Gil26 View Post
                                gabrieln1960 , salut si incerc sa raspund la intrebarile tale prim prisma masinii mele.

                                Si bateria de prim montaj a lui Sanderica are mai bine de sapte ani jumatate, deocamdata inca este OK, o monitorizez atat cu testerul de baterie (U, SoC, SoH, Ri) cat si parametri aferenti din diagnoza, insa mai las din cand in cand si butonul S&S activat (daca incarcarea este sub 80 % acesta este dezactivat, apare Ataiat).
                                Dar si eu o voi schimba in perioada urmatoare, nu voi intra in iarna aceasta cu ea.
                                Bateria originala este Rombat EFB 70 Ah, 720A (poza atasata), nu am decis inca marca probabil Exide, Varta sau chiar Rombat, insa in mod sigur va fi tot EFB avand aceleasi caracteristici, de 70 Ah, curentul pornire ce gasesc, poate sa fie chiar si putin mai mare (ex 720-760 A).

                                Asa cum bine a scris si DFA softul masinii este pentru o baterie EFB (regimul de incarcare, gestionarea energiei, etc.), nu are rost una AGM pentru ca setarile sunt facute pentru EFB, si chiar daca pot modifica din soft destul de usor nu are rost sa ma complic (dar daca pentru cea EFB curentul pornire va fi diferit il voi modifica).
                                Atasez doar ca exemplu cateva valori \setari (sunt mult-mult mai multe) pentru masina mea.

                                Pe forumuri sunt foarte-foarte multe discutii (chiar si polemici) legate de acest subiect si desigur ca pana la urma fiecare procedeaza asa cum doreste privind alegerea bateriei, eu o voi schimba tot cu una EFB avand aceleasi caracteristici (sau foarte apropiate)
                                Mulțumesc pentru răspuns.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google