Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna ziua
    De acord softul stie de 510A si bateria are 540A ( dar cu aceeasi capacitate). Ce se intimpla rau, efectiv cu masina sau bateria? De acord daca se pune o baterie de capacitate mai mare sau mai mica fata de cea pe care o stie softul nu se va incarca ( exploata) corect, dar cu curentul de pornire ce are?
    Doar o curiozitate.
    Multumesc

    Comment


    • Bateria masinii este incarcata pilotat si energia se gestioneaza dupa valorile din softul masinii ex 60 Ah si 510A (dar asa cum am scris \exemplificat sunt mult mai multe).

      Iar ca sa fie mai clar atasez doar ca exemplu doua capturi de la modele Renault unde in UPC se poate seta tipul de baterie, insa la Logan&Sandero II X52 in UCH este mai “simplu”: EFB avand caracteristicile setate in soft (chiar si la L&S3 in UPC, ex atasat).

      Desigur ca cine doreste poate testa si modifica (chiar si din curiozitate ) , insa trebuie sa stie foarte bine ce face, scriu asta din experienta, si eu m-am “jucat” putin cu incarcarea pilotata si gestionarea energiei, este destul de complexa si implica multe interdependente, nu mi-a placut variatia a doi parametri (la unul nici nu m-am asteptat sa se modifice asa drastic si chiar rau) asa ca am revenit la setarile si valorile din fabrica, iar bateria de prim montaj a “implinit” peste sapte ani, poate mai duce si iarna aceasta dar nu risc, nu am chef sa o schimb pe ger, voi pune o baterie avand aceleasi caracteristici sau foarte apropiate, ex daca curentul pornire este putin mai mare il voi modifica (chiar daca poate nu este neaparata nevoie).

      Deci concluzia mea este ca la masinile acestea ce este mult mai mare sau mai “de soi” NU neaparat este si mai bun, valabil si pentru bateria masinii, dar asa cum am scris fiecare procedeaza cum doreste (si nu voi intra cu nimeni in vreo polemica pe acest subiect).

      Drumuri bune si baterii care sa tina cat mai mult tuturor.

      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by gabrieln1960 View Post
        DFA,
        Este valabil și la 0,9 TCe? Eu încă am bateria din fabrică pe ea și mă aștept să pice oricând deși la așa-zisă probă pe care o fac săptămânal (adică las activat S&S pentru a vedea cât de repede intră în funcțiune) lucrurile merg foarte bine. Luasem în calcul o baterie AGM, marca fiind sub semnul întrebării. În fond care ar fi cea mai bună alegere? Un Rombat EFB cu aceleași caracteristici sau o altă marcă?
        Da, e la fel și pentru Logan II.

        Am avut multe mărci dealungul timpului, cel mai mult m-a ținut un Bosch Silver - am schimbat-o la 8 ani și a mai funcționat încă vreo 2 ani pe altă mașină...

        Cel mai puțin m-au ținut cele Rombat (3-4 ani maxim), inclusiv Rombat Premier m-a lăsat baltă în 3 ani... Oi fi avut eu ghinion.

        Exide a fost destul de longevivă și la un preț decent față de Bosch.

        În general, bateria OE (cea din fabrică) a rezistat MULT mai mult decât o baterie cumpărată din comerț, chestia asta s-a repetat la mai multe mașini, deci aș putea spune că fabricanții de mașini pun baterii mai calitative decât cele care se găsesc prin comerț, care par să fie doar ieftine...
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google